• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

ساندکلاد چیست؟ همه چیز درمورد اکانت پولی این اپلیکیشن محبوب

  • کد خبر : 309490
  • 05 دی 1401 - 16:19
ساندکلاد چیست؟ همه چیز درمورد اکانت پولی این اپلیکیشن محبوب

فهرست محتوا همان طور که می دانید یکی از سرگرمی های بزرگ افراد، گوش دادن به موسیقی و آهنگ های دلخواه آنها است. آهنگ ها و سبک های موسیقی به قدری متنوع و گسترده شده اند که می توان برای هر سلیقه ای آهنگ مناسب پیشنهاد کرد. در این میان نرم افزارها و اپلیکیشن های […]

فهرست محتوا

  • همان طور که می دانید یکی از سرگرمی های بزرگ افراد، گوش دادن به موسیقی و آهنگ های دلخواه آنها است. آهنگ ها و سبک های موسیقی به قدری متنوع و گسترده شده اند که می توان برای هر سلیقه ای آهنگ مناسب پیشنهاد کرد. در این میان نرم افزارها و اپلیکیشن های بسیاری نیز طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

    برنامه ساندکلاد یکی از مراجع و اپلیکیشن های محبوب در زمینه پخش موسیقی است. شمار کاربران این اپلیکیشن بسیار زیاد است و با سیستم عامل های اندروید و IOS نیز سازگاری دارد. در این مقاله از اکانتی شاپ قصد داریم شما را با این پلتفرم پخش موسیقی و قابلیت های در نظر گرفته شده برای آن آشنا کنیم.

    فروشگاه های دیجیتالی و پخش موسیقی

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاقمندان به موسیقی، دیگر علاقه به دستگاه ها و لوازم پخش مکانیکی ندارند. امروزه گوش دادن آنلاین به موسیقی توسط گوشی های تلفن همراه هوشمند و یا دانلود آهنگ ها از طریق فروشگاه های دیجیتالی، بهترین گزینه هایی هستند که کاربران مجذوب آنها شده اند.

    اولین فروشگاه دیجیتالی اینترنتی در سطح جهان، توسط شرکت اپل در سال 2003 میلادی تاسیس شد. پس از آن به دلیل استقبال زیاد از سوی کاربران پلتفرم های Spotify، Amazon Music، You Tub Music، Pandora و چندین مورد دیگر نیز رونمایی شد. با گذشت هر روز از معرفی این پلتفرم ها، محبوبیت آنها نیز افزایش می یابد.

    در صورتی که شما نیز از دوستداران موسیقی هستید پس حتما با نام Sound Cloud آشنا هستید.

    ساندکلاد چیست؟

    از جمله پلتفرم های پخش آنلاین موسیقی می توان به Sound Cloud اشاره کرد که اریک واهلفورس به همراه الکساندر لیونگ در سال 2007 میلادی آن را راه اندازی کردند. در اوایل راه اندازی ساندکلود، از آن به عنوان فضای مجازی کوچکی برای تبلیغ آهنگ های متعلق به خوانندگان غیر مطرح استفاده می شد.

    با توسعه روزافزون، اکنون دیگر ساندکلاد در رده سرویس استریم های مطرح دنیا قرار دارد. خوانندگان قدیمی و جدید در این جامعه مجازی، محیطی دلنواز برای کاربران فراهم نموده اند. کشف موسیقی ها و آهنگ های جدید با ساندکلاد حس خوبی برایتان ایجاد خواهد نمود.

    استفاده از این پلتفرم و دسترسی به خدمات آن بسیار ساده است؛ به عبارتی به راحتی و با استفاده از سایت ساندکلود می توانید این اپلیکیشن جذاب را بر روی رایانه خود داشته باشید. علاوه بر این با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند آیفون و یا اندروید می توانید از قابلیت های آن نهایت استفاده را داشته باشید.

    ساندکلاد چیست؟ همه چیز درمورد اکانت پولی این اپلیکیشن محبوب

    استفاده از ساندکلاد رایگان است یا نه؟

    در پلتفرم ساندکلاد شما می توانید به موسیقی آنلاین به صورت کاملا رایگان گوش فرا دهید. برای این کار حتی نیازی به داشتن حساب کاربری هم ندارید. البته برای برخی قابلیت های دیگر نام نویسی در وب سایت آن ضروری است که یکی از این موارد اظهار نظر در مورد آهنگ ها است.

    در عین حال استفاده از برخی دیگر از قابلیت های ساندکلاد با پرداخت هزینه همراه خواهد بود. در صورتی که از نسخه رایگان استفاده می کنید با نام نویسی در سایت امکان آپلود فایل های صوتی را به میزان 3 ساعت خواهید داشت. البته حجم این فایل ها نباید از 4 گیگابایت بیشتر گردند.

    Repost کردن با ساندکلود به چه معنایی است؟

    Repost را می توان ارتقاء کوچکی برای ساندکلود به شمار آورد. این قابلیت پولی است و با پرداخت اشتراک سالیانه آن می توانید به قابلیت های بیشتری از برنامه دسترسی داشته باشید. برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

         امکان کسب درآمد از طریق پخش ترک ها

         آپلود نمودن ترک های آثار هنری

         قرارگیری ترک های موردنظر شما در فهرست پخش

         قسمت کردن درآمد کسب شده با همکاران

         امکان ارائه تبلیغ در قسمت Discover اپلیکیشن ساندکلود

         امکان دسترسی به منابع ساندکلود که می تواند حرفه ای ترینهای موسیقی را شامل شود.

    Sound Cloud و کسب درآمد از آن

    ساندکلود می تواند شرایطی برای کسب درآمد کاربران فراهم نماید. البته این شرایط تنها برای خوانندگان و یا افراد دیجی وجود دارد و آنها می توانند با معرفی آثار خود کسب محبوبیت کنند.

    برای این منظور این گروه می توانند در وب سایت برنامه، موسیقی خود را آپلود کنند و سپس بر روی آنها تبلیغ قرار دهند. توسط این تبلیغات می توانند کسب درآمد کنند.

    پلن Pro Unlimited در برنامه Sound Cloud

    پلن Pro Unlimited از قابلیت های دیگری است که برای استفاده از آن باید اشتراک سالیانه پرداخت کنید. در این حالت شما علاوه بر استفاده از قابلیت های رایگان، می توانید بسیاری از امکاناتی را که برای خوانندگان و موسیقی دانان حائز اهمیت است را نیز در اختیار داشته باشید. برخی از این موارد عبارتند از:

         حذف محدودیت در مورد تعداد ترک های دانلود شده و یا آپلود شده

         امکان برقراری رابطه تنگاتنگ با مخاطبین

         امکان آپلود ترک هایی که طول حداکثری آنها 6 ساعت و 45 دقیقه باشد.

         امکان خاموش نمودن قسمت نظردهی و نیز نمایش عمومی آمارها

         امکان جایگزینی ترک جدید با ترکی که در گذشته آپلود شده البته به در نظر گرفتن برخی موارد

         پلاگین های صوتی انحصاری و یا Gobbler-Sound Cloud قابل دسترسی خواهد بود.

         می توانید از شریک های سخت افزاری و یا نرم افزاری اپلیکیشن کدهای تخفیف دار بگیرید.

    سرویس Sound Cloud Go و Sound Cloud Go+

    سرویس Sound Cloud Go از خدمات پولی ساندکلاد هست که با پرداخت حق اشتراک آن می توانید ترک ها را ذخیره کنید. با این کار امکان دسترسی به آنها به شکل آفلاین و بدون اینترنت و تبلیغات مهیا خواهد شد.

    ساندکلود پرمیوم شده امکانات خیلی بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد، خرید اکانت پرمیوم ساندکلود با پرداخت هزینه بیشتر، آهنگ ها را با کیفیت صوتی بیشتری پخش نموده و کتابخانه انحصاری شما را بر اساس حروف الفبا تشکیل خواهد داد.

    به عنوان شنونده چگونه می توان از پلتفرم Sound Cloud استفاده کرد؟

    برای استفاده از امکانات ساندکلاد نخست باید برنامه را از طریق وب سایت، برنامه را دانلود کنید. در مرحله بعدی برای دسترسی به قابلیت های بیشتر باید برای ایجاد حساب کاربری خود اقدام کنید. در این مرحله شما می توانید مواردی از قبیل بیوگرافی، موقعیت مکانی و لینک ها را از طریق پروفایل تان اشتراک گذاری کنید.

    حالا نام نویسی شما کامل شده و می توانید گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه تان را آغاز کنید. برای این کار گزینه Home را انتخاب و صفحه Discover را باز کنید تا از آهنگ های محبوب و پر مخاطب مطلع گردید. می توانید از قسمت Search محتوای موردنظر را جستجو کنید.

    به عنوان یک هنرمند چگونه می توان از پلتفرم Sound Cloud استفاده کرد؟

    برای خوانندگان و در حالت کلی سازندگان آثار، استفاده از این اپلیکیشن ممکن است قدری چالش برانگیز باشد. به دلیل این که اپلیکیشن در مورد افزایش مخاطب و به اشتراک گذاشتن آثار شما، ابزارهای بسیاری در اختیارتان قرار می دهد.

    با انتخاب گزینه Upload در ساندکلود و کشیدن فایل ها در Upload Box و رها کردن شان، می توانید آهنگ های خود را بارگذاری کنید. علاوه بر این انتخاب فایل ها از طریق رایانه نیز امکان پذیر است. گزینه های Public و Private نیز می تواند برای تنظیم حریم خصوصی در مورد آهنگ های صوتی به کار روند.

    از دیگر امکانات فراهم شده برای صاحبان آثار، فعال کردن دانلود آهنگ ها برای کاربران است. در ضمن می توانید اطلاعات آهنگ های خود را تغییر داده و یا مواردی بر آنها بیافزایید.

    کلام پایانی

    در این مقاله در مورد پلتفرم محبوب ساندکلود با شما سخت گفتیم و سعی کردیم قابلیت ها و ویژگی های اپلیکیشن را معرفی کنیم. در ادامه به اکانت پرمیوم اپلیکیشن و مزایایی که خرید آن می تواند داشته باشد، اشاره کردیم. در این خصوص می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید که اکانتی شاپ یکی از فروشگاه های معتبری است که می تواند شما را راهنمایی کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309490

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم