• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ساختمان مدیریت شعب منطقه شرق تهران با حضور مدیرعامل پست بانک ایران افتتاح شد

  • کد خبر : 248150
  • 12 شهریور 1400 - 21:33
ساختمان مدیریت شعب منطقه شرق تهران با حضور مدیرعامل پست بانک ایران افتتاح شد

ساختمان‌ بازسازی­ شده مدیریت شعب منطقه شرق تهران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران و معاونان مدیرعامل افتتاح و در ادامه صندوق امانات شعبه شهید فلاحی مورد بازدید قرار گرفت.

  • پول بانک: ساختمان‌ بازسازی­ شده مدیریت شعب منطقه شرق تهران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران و معاونان مدیرعامل افتتاح و در ادامه صندوق امانات شعبه شهید فلاحی مورد بازدید قرار گرفت.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک در این مراسم با تاکید بر تکمیل سبد خدمات بانک برای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی از مشتریان ویژه، گفت: انتظار می رود صندوق امانات حداکثر تا اول مهرماه سال جاری برای استفاده کارکنان، شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مشتریان آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
    وی با اشاره به توجه به نیازهای اساسی همکاران تاکید کرد: توجه به فضای مناسب اداری و استاندارد از جمله نیازهای اساسی کارکنان بانک است و این مهم از روز اول دغدغه اینجانب بود و امروز با بهره برداری از ساختمان ستادی مدیریت منطقه شرق تهران این دغدغه برطرف و این اقدام بخش کوچکی از اقدامات بزرگی است که برای کل بانک برنامه داریم.
    دکتر شیری اظهار داشت: بازسازی این پروژه‌، ساختار دانشی و تجربی بسیار ارزنده ایی را در بانک برای مدیریت زمان به وجود آورد و امید است که انشاءالله این تجارب حاصله در پروژه های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.


    در ادامه این جلسه، آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان های تهران، البرز، قم و سمنان با اشاره به اینکه با پیگیری های مدیرعامل بانک فضای مناسبی از مجموعه زیرساخت با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اخذ شد و علاوه بر جایابی کارکنان ستادی منطقه در فضای درخور، به تعداد 255 صندوق امانات نیز در زیرزمین ساختمان تعبیه شد که در آینده تا 2500 صندوق قابل افزایش است.
    لازم به ذکر است: پس از این مراسم، هجدهمین جلسه سال 1400هیات مدیره بانک در ساختمان مدیریت شعب منطقه شرق تهران برگزار شد.
    گفتنی است: در این مراسم از زحمات و خدمات حمید افتخاری معاون پیشین اعتباری و بین الملل و همچنین مهدی عسکری زاده معاون سابق توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک تقدیر و تجلیل شد.
    همچنین در پایان مراسم مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه از شعبه شهید فلاحی و صندوق امانات شعبه فوق، بازدید کردند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248150

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم