• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

زمان واریز یارانه یک میلیونی برای ماه رمضان منتشر نشده است

  • کد خبر : 343141
  • 16 فروردین 1403 - 12:46
زمان واریز یارانه یک میلیونی برای ماه رمضان منتشر نشده است

تاکنون هیچ خبر رسمی درباره زمان واریز یارانه یک میلیونی برای ماه رمضان منتشر نشده است و اطلاعات موجود در این زمینه تنها به شایعات محدود می‌شود. مشاور معاون وزیر تعاون و رفاه توضیحاتی درباره مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی را ارائه داد. با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان، شایعاتی مبنی بر پرداخت […]

  • تاکنون هیچ خبر رسمی درباره زمان واریز یارانه یک میلیونی برای ماه رمضان منتشر نشده است و اطلاعات موجود در این زمینه تنها به شایعات محدود می‌شود.

    مشاور معاون وزیر تعاون و رفاه توضیحاتی درباره مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی را ارائه داد.

    با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان، شایعاتی مبنی بر پرداخت یارانه نقدی ویژه این ماه و عید فطر منتشر شده بود. اما در یک مصاحبه، مشاور معاون وزیر تعاون اعلام کرد که مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز آغاز خواهد شد.

    طبق اعلام یحیویی، ماه دوم این طرح با نام “فجرانه” به منظور حمایت بیشتر از خانوارهای با درآمد اول تا هفتم از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود.

    در این طرح، خانوارهای این دهک‌ها مهیا می‌شوند تا از ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالابرگی بهره‌مند شوند، که این اعتبار به اضافه یارانه‌های فعلی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی است. این مرحله از طرح از ۱۸ اسفند شروع می‌شود و تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت.

    این طرح ملی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان طراحی شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343141

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم