• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

زمان واریز عیدی و پاداش به کارگران اعلام شد

  • کد خبر : 341806
  • 18 بهمن 1402 - 13:47
زمان واریز عیدی و پاداش به کارگران اعلام شد

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی اعلام کرد: کارفرمایان باید به کارگرانشان عیدی را در ماه بهمن دهند و آن را به سال بعد موکول نکنند. وی افزود: این پرداخت عیدی، علاوه بر اهمیت مالی، ارتباطی و روحی هم دارد؛ زیرا می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و ارتباط مثبت کارکنان با سازمان شود. […]

  • رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی اعلام کرد: کارفرمایان باید به کارگرانشان عیدی را در ماه بهمن دهند و آن را به سال بعد موکول نکنند. وی افزود: این پرداخت عیدی، علاوه بر اهمیت مالی، ارتباطی و روحی هم دارد؛ زیرا می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و ارتباط مثبت کارکنان با سازمان شود. به همین دلیل، هر تأخیر یا کاهشی در پرداخت عیدی، می‌تواند تأثیرات منفی بر روحیه کارکنان داشته باشد.

    فتح الله بیات درباره پرداخت عیدی و پاداش پایان سال به کارگران اظهار کرد که این موضوع هر سال به صورت معمولی انجام می‌شود. او توصیه کرد که کارفرمایان باید سعی کنند بدهی‌هایشان را کم کنند و از ازدحام در بانک‌ها در روزهای پایانی سال جلوگیری کنند. بنابراین، بهتر است که عیدی و پاداش کارگران را در ماه بهمن و اوایل اسفند به آنها پرداخت کنند.

    وی توضیح داد که در عرف، برخی کارفرمایان عیدی و پاداش را در پایان سال با کارگران خود تسویه می‌کنند، و برخی دیگر بر اساس قرارداد کار، مثل سه ماه یا شش ماه، عیدی را به کارگران پرداخت می‌کنند.

    همچنین، رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی اظهار کرد که همه کارگران بر اساس سابقه کاری خود عیدی و پاداش پایان سال را دریافت می‌کنند. اگر کارگر شش ماه در کارگاه کار کرده باشد، مستحق دریافت نصف مبلغ عیدی است.

    بیات همچنین به اهمیت پرداخت عیدی و پاداش برای بازنشستگان تأکید کرد و توصیه کرد که مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با توجه به افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های اضافی، به طور مناسب تعیین شود. چرا که بازنشستگان در دوران بازنشستگی نیازهای بیشتری دارند و پرداخت عیدی و پاداخش به آنها انگیزه و روحیه بیشتری می‌دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341806

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم