• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

زمان تحویل کارت سوخت به متقاضیان چند روزه است؟

  • کد خبر : 343425
  • 27 فروردین 1403 - 18:11
زمان تحویل کارت سوخت به متقاضیان چند روزه است؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که پس از مذاکرات با فراجا، تا نیمه اردیبهشت ماه، فرآیند صدور کارت سوخت از طریق اینترنت آغاز می‌شود و زیر ۱۰ روز برای مردم کارت سوخت قابل دریافت خواهد بود. به گفته جعفر سالاری‌نسب، این تصمیم برای کاهش زمان صدور کارت‌های هوشمند سوخت اتخاذ شده است […]

  • مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که پس از مذاکرات با فراجا، تا نیمه اردیبهشت ماه، فرآیند صدور کارت سوخت از طریق اینترنت آغاز می‌شود و زیر ۱۰ روز برای مردم کارت سوخت قابل دریافت خواهد بود.

    به گفته جعفر سالاری‌نسب، این تصمیم برای کاهش زمان صدور کارت‌های هوشمند سوخت اتخاذ شده است و نیازمند همکاری بی قید و شرط برای ارائه اطلاعات خودروها از سوی شرکت‌های مرتبط است. در صورت تأیید همکاری، درخواست‌های صدور کارت سوخت از طریق اینترنت به سرعت پردازش خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده که با پیاده‌سازی و حذف فرآیند‌های سنتی، و یکپارچه‌سازی فرآیند‌ها، زمان صدور کارت سوخت به متقاضیان کاهش یافته و ارسال آن توسط شرکت پست نیز به موقع انجام می‌شود. او تأکید کرده که با سیستمی شدن فرآیند‌ها، باجه‌های معطله پست حذف خواهند شد و متقاضیان می‌توانند به راحتی از طریق سامانه مربوطه فرآیند درخواست، تولید و ارسال کارت سوخت را پیگیری کنند.

    سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت، اظهار کرد که الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در قوانین بودجه وجود دارد، بنابراین باید شرایطی فراهم شود که فرآیند صدور کارت سوخت سریع‌تر انجام شود. وی همچنین بیان کرد که این طرح هیچ ارتباطی با تغییر سهمیه سوخت و یا قیمت بنزین ندارد و تنها هدف آن اجرای قانونی برای استفاده از کارت‌های شخصی است.

    به گفته او، هر کارت سوخت دارای یک مقدار بنزین با نرخ مشخص است که به مدت معینی قابل ذخیره‌سازی است و متقاضیان می‌توانند با این کارت‌ها به راحتی بنزین خودرو خود را تأمین کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343425

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم