• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

زلنسکی: اوکراین 765 میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را مصادره کرد

  • کد خبر : 305166
  • 15 مرداد 1401 - 16:54
زلنسکی: اوکراین 765 میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را مصادره کرد

زلنسکی: اوکراین ۷۶۵ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را مصادره کرد رئیس جمهور اوکراین روز شنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که حدود ۷۶۵ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه در این کشور مصادره شده است. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز شنبه […]

  • زلنسکی: اوکراین ۷۶۵ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را مصادره کرد

    رئیس جمهور اوکراین روز شنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که حدود ۷۶۵ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه در این کشور مصادره شده است.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز شنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که حدود 765 میلیون دلار از دارایی‌های روسیه در این کشور مصادره شده است.

    زلنسکی گفت: امروز جلسه‌ای در مورد سیاست تحریم‌ها و مصادره دارایی‌های روسیه برگزار کردم. همانطور که مقامات دولتی گزارش دادند، دارایی‌هایی به ارزش 28 میلیارد گریونا (حدود 765 میلیون دلار) در حال حاضر به زور مصادره شده است.

    وی افزود: این کار ادامه دارد. بیش از 900 تأسیسات دیگر که متعلق به دولت روسیه می‌باشد، برای مصادره پیشنهاد شده است. و اگر این بسته اموال را فقط برای دولت (روسیه) در نظر نگیریم بلکه برای اتباع این کشور نیز ارزیابی کنیم، صحبت از 36 هزار فقره اموال است که باید توقیف شود.

    فرمان پوتین برای محافظت از اقتصاد روسیه در برابر کشورهای متخاصمبلومبرگ: تلاش‌های آمریکا برای منزوی کردن روسیه شکست خورده است

    به گفته زلنسکی، دارایی های توقیف شده برای جبران خسارات ناشی از درگیری نظامی کنونی در این کشور استفاده خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، کی‌یف در تاریخ 5 اوت فرمانی را تصویب کرد که 903 دارایی متعلق به روسیه در اوکراین را به دولت و مردم اوکراین منتقل می‌کند.

    به گفته دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین اموالی که مقامات اوکراینی قصد مصادره آن را دارند به سه دسته تقسیم می شود: دارایی های متعلق به دولت روسیه، دارایی های متعلق به شهروندان و شرکت های تحریم شده روسیه، و دارایی های متعلق به بانک‌های روسی.

    شمیگال گفت: پیشنهاد شده است 903 مورد دارایی متعلق به دولت روسیه مصادره شود. 79 فقره حقوق مربوط به شرکت‌هاست و 824 فقره نیز املاک است.

    به گفته زلنسکی، این اقدام تنها اولین گام در استراتژی دولت وی برای برخورد با دارایی های روسیه است.

    گام بعدی مصادره دارایی هایی است که روسیه در غرب از آن‌ها منتفع می‌شود. ظاهراً هدف توقیف این دارایی‌ها نیز همان بازسازی اوکراین می‌باشد.

    زلنسکی اعلام کرده است که دولت و دفتر رئیس جمهور اوکراین به همراه تیم هایی از کارشناسان بین المللی، شرکا و متحدان غربی در حال کار روی این گونه اقدامات هستند.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305166

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم