• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

زرودی در حاشیه  نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور: شرکت فامیلیران در بخش محرومیت زدایی روستایی فعالیت می کند/ تولیدات و محصولات روستایی حکم چاه نفت ایران را دارند

  • کد خبر : 285698
  • 26 بهمن 1400 - 11:23
زرودی در حاشیه  نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور: شرکت فامیلیران در بخش محرومیت زدایی روستایی فعالیت می کند/ تولیدات و محصولات روستایی حکم چاه نفت ایران را دارند

پول بانک: شرکت فامیلیران یک شرکت مردمی است که در بخش محرومیت زدایی روستایی در سراسر کشور فعالیت می کند. این شرکت تا به امروز، با مجموعه هایی همچون بنیاد علوی، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، پروژه های مشترکی، پیرامون محرومیت زدایی در مناطق روستایی داشته اشت.

  • مدیر شرکت فامیلیران (فعالیت در حوزه کسب و کار اجتماعی) گفت: شرکت فامیلیران یک شرکت مردمی است که در بخش محرومیت زدایی روستایی در سراسر کشور فعالیت می کند. این شرکت تا به امروز، با مجموعه هایی همچون بنیاد علوی، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، پروژه های مشترکی، پیرامون محرومیت زدایی در مناطق روستایی داشته اشت. در خیلی از این روستاها، کارگاه ها را برای تولید آماده سازی کرده ایم تا محصولاتشان را برای فروش عرضه نمائیم.

    دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، با گردهمایی بیش از ۱۲۵ شرکت که شاخصه‌های مدیریت جهادی را دارند، صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه 1400، همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند، با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح شد.

    علی زرودی مدیر شرکت فامیلیران

    بنا به این گزارش، در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی، با علی زرودی، مدیر شرکت فامیلیران (فعالیت در حوزه کسب و کار اجتماعی،تولیدات و محصولات روستایی، چاه های نفت ایران گفتگوی تصویری انجام دادیم که در ادامه مشاهده می نمایید:

    این گزارش می افزاید، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و در نهایت تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ازجمله اهداف این نمایشگاه است.

    مدیریت جهادی، به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، طی روزهای یکشنبه تا سه‌ شنبه  ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه 1400، از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    آلبوم تصاویر

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=285698

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم