• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

“رکود در بازار مسکن؛ ضرورت افزایش همکاری‌های میان بخشی و اختصاص تسهیلات مسکن”

  • کد خبر : 338711
  • 05 دی 1402 - 19:46
“رکود در بازار مسکن؛ ضرورت افزایش همکاری‌های میان بخشی و اختصاص تسهیلات مسکن”

فیروزی پوربادی اظهار داشت: “وزارت راه و شهرسازی تاکنون اقدامات موثری در زمینه مسکن انجام داده و دولت نیز به این امر اهتمام دارد. با این حال، با وجود سیاست‌های اجرایی، قیمت‌ها در بازار مسکن کاهش نیافته و این بازار تحت تأثیر رکود قرار گرفته است.” رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نظنز و عضو کمیسیون […]

  • فیروزی پوربادی اظهار داشت: “وزارت راه و شهرسازی تاکنون اقدامات موثری در زمینه مسکن انجام داده و دولت نیز به این امر اهتمام دارد. با این حال، با وجود سیاست‌های اجرایی، قیمت‌ها در بازار مسکن کاهش نیافته و این بازار تحت تأثیر رکود قرار گرفته است.”

    رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نظنز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با افکارنیوز تشریح کرد که وزارت راه و شهرسازی و دولت اقدامات مؤثری در زمینه مسکن انجام داده‌اند. او افزود که با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی، تورم در بازار مسکن بهبود یافته و امیدوار است تا اتفاقات خوبی رخ دهد. به نظر ایشان، با وجود سیاست‌های مثمرثمر در حوزه مسکن، قیمت‌ها در بازار مسکن کاهش پیدا نکرده و بازار مسکن دچار رکود شده است.

    رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نظنز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد که رکود در بازار مسکن موجب گمان برخی شده است که قیمت‌ها کاهش یافته است، اما وی توضیح داد که مشکلات مالی مردم و عدم تسهیلات باعث شده است که خرید مسکن برای قشر متوسط و رو به پایین اجتماع سخت شود. همچنین افزود که تقویت و افزایش تولید نیز به نحو کافی در دستور کار قرار نگرفته و رکود فعلی بیشتر به دلیل مشکلات مالی مردم است. او به تلاش‌های دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی و مجموعه مدیریتی حوزه مسکن ارائه اهتمام اشاره کرد و تاکید داشت که این اقدامات همواره در جهت گام‌های بزرگ در حوزه مسکن است.

    نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت افزایش همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن اظهار کرد که برای نمایان شدن اثرات مثبت سیاست‌گذاری‌های مسکن، تعاملات بین بخشی باید افزایش یابد و تسهیلات مسکن به میزان بیشتری اختصاص یابد. وی به مشکلات نبود مصالح و منابع مالی کافی برای ساخت مسکن اشاره کرد و تأکید کرد که برای موفقیت در سیاست‌گذاری‌ها، اختصاص مصالح و زمین‌های لازم و نیز تسریع در روند ساخت مسکن ضروری است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=338711

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم