• امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳
4

رویداد معرفی دو محصول تجاری گروه بهمن؛ ۱۹ خرداد/ آیین ورود به بازار کشنده ۴۴ تن بایک X9 و معرفی کامیونت F38

  • کد خبر : 344737
  • 18 خرداد 1403 - 10:05
رویداد معرفی دو محصول تجاری گروه بهمن؛ ۱۹ خرداد/ آیین ورود به بازار کشنده ۴۴ تن بایک X9 و معرفی کامیونت F38

آیین ورود به بازار کشنده ۴۴ تن بایک X9 و معرفی کامیونت F38 روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

  • پول بانک: آیین ورود به بازار کشنده ۴۴ تن بایک X9 و معرفی کامیونت F38 روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

    در این رویداد دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل، در حضور کارشناسان صنعت حمل و نقل، کارشناسان خودروهای تجاری، صاحبان شرکت‌های صنعت پخش و خبرنگاران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    کشنده ۴۴ تُن که با نام «بایک X9» شناخته می‌شود در آخرین ارزیابی خودروهای تجاری چین به عنوان برترین کشنده ارزیابی شده است. این کشنده با موتور ۱۳ لیتری از برند CUMMINS و گیربکس ZF علاوه بر کابین بزرگ با تخت خواب بزرگ و مولتی‌مدیا و… از منظر فناوری‌های ایمنی از ترمز AEBS، ترمز پارک برقی EPB، کنترل پایداری ESC، سیستم ضدلغزش ASR و انواع رادارها و فناوری‌های تشخیصی، دسته تعویض دنده پشت فرمان، یخچال مسافرتی، کولر درجا، دوربین ۳۶۰ به همراه دارد تشخیص نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار بین خطوط بهره می‌برد.

    کامیونت فورس (F38) دیگر محصولی است که در این رویداد معرفی می‌شود. فورس F38 در رده کامیونت‌های سبک قرار می‌گیرد. این خودروی تجاری توانایی حمل حدود ۲.۵ تن بار را دارد و به دلیل طراحی ویژه فضای بار و حذف پرتی در محیط بار، قابلیت حمل بار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌گذارد. به همین ترتیب فورس ۳۸ با صندلی قابل تنظیم، تهویه مطبوع و مولتی مدیا تجربه مطلوبی را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد. به همین ترتیب این کامیونت به دلیل بهره‌مندی از سیستم ESC پایداری و امینی بیشتری را ایجاد می‌کند.

    شرکت بهمن دیزل از مجموعه‌های گروه بهمن است که ماموریت تولید خودروهای تجاری، مینی بوس و وانت باری را بر عهده دارد. محصولات ایسوزو، فورس، امپاور و بایک از تولیدات شناخته شده این شرکت هستند.

    این رویداد بنا بود ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شود که به دلیل سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان لغو شد و در ۱۹ خرداد در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=344737

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم