• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد

  • کد خبر : 310920
  • 14 بهمن 1401 - 22:56
رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد

پول بانک: رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، صبح روز پنجشنبه 13 بهمن ماه 1401، با حضور فعالان صنعت گیم و گیمرهای برتر، در محل آکادمی ایرانسل، واقع در ایستگاه نوآوری شریف آغاز بکار کرد.

  • رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در زیست ‌بوم بازی‌های دیجیتال، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار حوزه فناوری خبرگزاری پول بانک، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، صبح روز پنجشنبه 13 بهمن ماه 1401، با حضور فعالان صنعت گیم و گیمرهای برتر، در محل آکادمی ایرانسل، واقع در ایستگاه نوآوری شریف آغاز بکار کرد.

    بنا به این گزارش، در رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، باقر صمدی معاون دیجیتال شرکت ایرانسل، سعید رسول اف مدیرعامل شرکت ژوبین(راویتو) به همراه تیم سه نفره راویتو، شهریار ازهاریان فر و حمید عبدالهی بنیانگذاران بازی آمیرزا، حمزه آزاد مدیرعامل شرکت بازی سازان و MewGames ترکیه، حسین مزروعی مدیرعامل آوا گیمز، امیرحسین ناطقی مدیرعامل کوییز آوکینگز، صادق جبلی مدیرعامل استدیو طراحان، احمد جنتی فرد فعال حوزه فناوری های بلاکچین، حسن مهدی اصل مدیر عامل سورنا گیمز، پیام مرادآبادی گیمر حرفه ای، مازیار سلیمانی برزی مدیرعامل شرکت واج، ابوالفضل صادق مدیرعامل استدیو تتراپازل، فرهود فرهمند بنیانگذار استدیو سرگرمی نیو، علی نادعلی زاده مدیرعامل استدیو تاد، نیما وکیلی گیمر حرفه ای، سعید حسنی مدیرعامل پردیس سرگرمی پیله، محمدمهدی بهفرراد مدیرعامل استدیو بازی مدریک، امید عبادی گیمر حرفه ای، محمد زهتابی مدیرعامل استدیو بازی سازی پاییزان حضور داشتند.

    مدیریت اجرایی رویداد هم، به عهده آرش سروری، برنامه ساز و فعال حوزه فناوری بود.

    اهداف و محورهای برگزاری رویداد تخصصی بازی های دیجیتال، عبارتند از؛

    بررسی زیست بوم بازی‌های دیجیتال کشور با نگاه به «تکنولوژی‌های تحول‌گرا و تأثیرگذار در حوزه گیم»، «بازی‌سازی»، «طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم»، «شبکه‌سازی و شناسایی ظرفیت‌های فردی و تیمی در راستای هم‌افزایی»، «آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی»، «آموزش و یادگیری در گرایش‌های مختلف صنعت بازی»، «شناسایی فرصت‌های کسب و کار و اشتغال‌زایی»، «توسعه کسب و کارها و پلتفرم‌ها» و «بررسی گیم بین‌المللی و تکنولوژی‌های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم‌های داخلی».

    رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، محورهایی از جمله «نقش فناوری‌های تحول‌گرا در دنیای گیم»، «تأثیر گیم بر پیشرفت فناوری» و «مهارت‌های طراحی و بازی‌سازی و کسب درآمد از گیم» را شامل می‌شود و گروه مخاطبان آن، سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه‌های بازی، سازمان‌ها و افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این زمینه‌اند.

    در این رویداد، دو پنل تخصصی با حضور کارشناسان و فعالان زیست‌بوم فناوری، با موضوع «چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو» و «انتقال تجربه عملی و کاربردی» برگزار گردید.

    بازدید از نمایشگاه تجهیزات، با حضور فعالان کسب‌ و کار، از دیگر بخش‌های این رویداد بود.

    در انتهای این رویداد تخصصی، گیمرها به صورت انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند و به نفرات برتر هم، جوایز نقدی اهدا شد.

    این گزارش می افزاید، ثبت ‌نام در رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، از طریق وب‌سایت آکادمی ایرانسل به نشانی  b2n.ir/f31726 انجام شد و برای دسترسی به جزئیات بیشتر، علاقمندان می‌توانند با پشتیبانی آکادمی ایرانسل به شماره ۰۹۳۰۲۰۲۰۲۰۰ نیز تماس حاصل نمایند.

    مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌ و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

    چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌ بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

    ایرانسل، نخستین ارائه ‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

    رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، همزمان با برگزاری حضوری آن، به ‌شکل آنلاین هم از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل و راویتو پخش شد.

    گفتنی است، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، به مدت 2 روز، طی روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن 1401، به‌ صورت حضوری در آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار گردید.

    فیلم، عکس و خبر: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    فیلم 1

    فیلم 2

    فیلم 3

    فیلم 4

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310920

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم