• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی‌ هاب سامسونگ در نمایشگاه CES

  • کد خبر : 4024
  • 23 دی 1396 - 2:31
رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی‌ هاب سامسونگ در نمایشگاه CES

پول بانک: شرکت سامسونگ از نسل جدید یخچال‌های فامیلی‌ هاب (Family Hub) خود رونمایی کرد. این سری از یخچال‌های سامسونگ برنده جایزه بهترین نوآوری در نمایشگاه CES 2018 شد.

  • سری ۲۰۱۸ فامیلی‌هاب مجهز به انواع قابلیت‌های هوشمند است. با این قابلیت‌ها، انجام کارهایی که تا کنون غیرممکن بود برای مصرف‌کننده ممکن می‌شود. این قابلیت‌ها شامل ارائه اطلاعات مواد غذایی موجود در یخچال متناسب با غذای موردنظر شما، امکان اتصال به اینترنت و انواع دستگاه‌ها، سازماندهی بهتر درخواست‌های اعضای خانواده و انواع سرگرمی‌ها می‌شود. با اضافه شدن کنترل صوتی بیکسبی و تلفیق آن با اکوسیستم سامسونگ برای اینترنت اشیا به نام SmartThings، حالا فامیلی ‌هاب نوآورتر و هوشمندتر از همیشه شده است.

    جان هرینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ آمریکا می‌گوید «از زمان عرضه اولین نسل فامیلی ‌هاب در سال ۲۰۱۶، این محصول به عنوان مرکز فرماندهی دیجیتال خانه مصرف‌کنندگان با استقبال خوبی مواجه شد زیرا می‌توانست به مدیریت تفریحات، خانواده و غذای آنها کمک کند. ما با دقت به نظرات مصرف‌کنندگان‌مان گوش کردیم و توانستیم نسل جدیدی از فامیلی هاب را تولید کنیم که هوشمندتر و پیشرفته‌تر از گذشته شده است. ورود بیکسبی و SmartThings به فامیلی‌ هاب توانسته است سطحی جدید از امکانات را در آشپزخانه‌ها ایجاد کند».

    ساده ‌کردن زندگی با کنترل خانه‌ای متصل

    نسل جدید فامیلی هاب با اکوسیستم SmartThings کار می‌کند که امکان کنترل و نظارت خانه را از طریق صفحه فامیلی هاب فراهم می‌کند. اپلیکیشن SmartThings فامیلی‌ هاب را به صدها دستگاه سامسونگ یا دستگاه‌های سازگار از برندهای دیگر متصل می‌کند. به این ترتیب نه تنها می‌توانید از داخل فروشگاه خواروبار فروشی ببینید که چه موادی داخل یخچال‌تان دارید، بلکه می‌توانید روی وایت‌برد یخچال برای بچه‌ها پیغام بگذارید که اتاق‌شان را تمیز کنند یا حتی بدون خارج شدن از آشپزخانه کارهای متعدد دیگری را هم انجام دهید. کارهایی مثل آنکه ببینید چه کسی زنگ در خانه را زده، دمای ترموستات خانه را تنظیم کنید، سری به نوزاد خوابیده در اتاق بغل بزنید. جالب‌ آنکه همه این کارها تنها از روی صفحه نمایشگر یخچال قابل انجام است.

    مدیریت بهتر مواد غذایی

    با استفاده از اپلیکیشن View Inside می‌توانید داخل یخچال خود را از هر جایی دیده و مواد غذایی‌تان را مدیریت کنید. اما قابلیت «برنامه‌ریز غذا» (Meal Planner) در مدل ۲۰۱۸ دستور پخت انواع غذاها را بر اساس ترجیح اعضای خانواده، رژیم غذایی احتمالی و تاریخ انقضای مواد غذایی موجود در یخچال، به شما پیشنهاد می‌دهد. فامیلی هاب همچنین با استفاده از اپلیکییشن «بهترین خریدها» (Deals) به شما امکان می‌دهد مواد غذایی را با بهترین قیمت‌ها پیدا کرده و مستقیما آنها را به لیست خرید خود اضافه کنید.

    تقویت ارتباطات خانوادگی

    با توجه به امکان اشتراک‌گذاری تقویم، عکس‌ها و یادداشت‌ها، نسل جدید فامیلی ‌هاب باعث می‌شود اعضای خانواده ارتباط نزدیک‌تری با هم داشته باشند. بیکسبی موجود در این محصول نیز صدای تک تک افراد را تشخیص داده و اطلاعات مختص آن فرد را بر اساس ترجیحاتش نشان می‌دهد. اگر یکی از اعضای خانواده بپرسید «بیکسبی امروز چه خبر؟» در پاسخ اخبار، پیش‌بینی هوا و قرارهای تنظیم شده در تقویم فردی که سوال را پرسیده، برایش خوانده می‌شود.

    ایجاد راه‌هایی نوین برای لذت بردن در خانه

    نسل جدید فامیلی ‌هاب دارای گزینه‌هایی جدید برای تلویزیون و موسیقی است که می‌تواند آشپزخانه را به محلی برای ارتباط اجتماعی با خانواده و دوستان تبدیل کند. کاربران با استفاده از انواع پلتفرم‌های استریم موسیقی و برنامه‌های رادیویی زنده می‌توانند به میلیون‌ها موسیقی دسترسی داشته باشند و حتی تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را روی صفحه یخچال ببینند. این محصول همچنین به بهترین اسپیکرهای AKG مجهز است که صدایی با کیفیت را برای شما پخش می‌کند. علاوه بر این کاربران اکنون می‌توانند محتواهای مختلف را از گوشی هوشمند خود روی یخچال فامیلی هاب استریم کنند.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4024

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم