• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رونمایی از استارت‌آپ‌های جدید مرکز نوآوری فینوداد/ بازدید معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی از مرکز نوآوری فینوداد  

  • کد خبر : 311292
  • 21 بهمن 1401 - 10:44
رونمایی از استارت‌آپ‌های جدید مرکز نوآوری فینوداد/ بازدید معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی از مرکز نوآوری فینوداد   

پول بانک: فینوداد در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری‌های مالی و بانکی با محوریت بانک ملی ایران تشکیل شده‌‌ و از این رو موضوعات مرتبط با فناوری‌های نوین و حوزه‌های تحول‌گرا در صنعت بانکی در فینوداد شکل می‌گیرد.

  • معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی، علیرضا ماهیار هفته گذشته با حضور در ساختمان مرکز نوآوری فینوداد از محصولات جدید تیم این مرکز بازدید کرد.

    به گزارش خبرگزاری پول بانک، در بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، محصولات نوآورانه جدیدی که توسط تیم فینوداد طراحی شده، رونمایی شد و هر کدام از طراحان این محصولات به ارائه توضیحات درباره کارکرد و مزایای این محصولات توضیح دادند. در این بازدید محصولاتی در حوزه‌های فین تک، گیم و آموزش معرفی شد.

    علیرضا ماهیار محصولات معرفی شده را مثبت ارزیابی کرد و امیدوار است که این بازدید منجر به همکاری‌های بیشتر بین بانک ملی و مرکز نوآوری فینوداد شود.

    او توضیح داد:«هرچند تلاش‌های خیلی خوبی صورت گرفته اما هنوز به نظر می‌رسد تیم فینوداد در حوزه فین‌تک نیاز به تمرکز و انرژی بیشتری دارد تا بتواند نیازهای بانک ملی را رفع کند».

    ماهیار ادامه داد:«برای تحول اقتصادی به‌سوی اقتصاد هوشمند، به زیرساخت‌هایی نیاز داریم که یکی از مهم‌ترین آنها زیرساخت‌های مالی اقتصاد هوشمند (فناوری مالی یا فین‌تک) است. خوشبختانه بانک‌های ایرانی همواره در صف اول به‌کارگیری فناوری اطلاعات در کشور قرار داشته‌اند و در دو دهه‌ی گذشته عملیات و فرآیندهای خود را با تکیه بر قابلیت‌ها و تلاش‌های متخصصان ایرانی به ‌خوبی و به‌ کمک فناوری اطلاعات، روزآمد کرده‌اند و در حال خدمات‌رسانی به مردم مهربان این مرز و بوم اسلامی هستند».

    به گفته ماهیار وقت آن رسیده تا بانکداری در ایران هم با گامی رو به جلو، تلاش برای تبدیل شدن به «بانک هوشمند دیجیتال» را آغاز کند و همچنین، زیرساخت‌های لازم برای توسعه‌ی اقتصاد هوشمند دیجیتال در سایر حوزه‌ها را نیز فراهم آورد.

    امیرحسین شبیری، مدیرعامل فینوداد گفت:«در مجموع این بازدید نکات مثبت زیادی داشت و فرصتی برای تعامل بیشتر ما با بانک ملی است. ما در حوزه فین‌تک اقدامات خوبی را انجام دادیم و امیدواریم در این زمینه به رفع نیازهای بانک ملی بپردازیم».

    او ادامه داد:«فینوداد در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری‌های مالی و بانکی با محوریت بانک ملی ایران تشکیل شده‌‌ و از این رو موضوعات مرتبط با فناوری‌های نوین و حوزه‌های تحول‌گرا در صنعت بانکی در فینوداد شکل می‌گیرد».

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311292

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم