• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
164

روش های کاشت ابرو در تهران با تراکم بالا

  • کد خبر : 307136
  • 26 مهر 1401 - 19:31
روش های کاشت ابرو در تهران با تراکم بالا

یکی از عمل های زیبایی رطرفدار در این شهر به شمار می رود. بسیاری از خانم‌ ها گمان می‌ کنند که تاتو و هاشور می تواند بهترین روش برای پر کردن ابرو ها و فرم دادن به آن ها باشد. در صورتی که این موضوع تنها می‌ تواند ناشی از عدم شناخت کافی از روش‌ […]

  • یکی از عمل های زیبایی رطرفدار در این شهر به شمار می رود. بسیاری از خانم‌ ها گمان می‌ کنند که تاتو و هاشور می تواند بهترین روش برای پر کردن ابرو ها و فرم دادن به آن ها باشد. در صورتی که این موضوع تنها می‌ تواند ناشی از عدم شناخت کافی از روش‌ های زیبایی و همچنین مزایا و معایب آن ها باشد. روش های تاتو و هاشور موقتی بوده و ظاهری طبیعی به ابرو های فرد نمی دهد. همچنین برای هر بار تمدید آن‌ ها، باید درد زخم های ناشی از آن را تحمل کنید.

    در حالی که  کاشت ابرو در تهران یکی از راه‌ هایی است که زیبایی را به صورت دائمی به شما هدیه می دهد. در فرایند کاشت ابرو از اطراف سر و کناره های گوش موها را برداشته و در ناحیه ابرو کاشته می شود. به همین دلیل است که گفته می‌شود کاشت ابرو کاملا نچرال و خوش فرم خواهد ماند.

    درباره کاشت ابرو در تهران بیشتر بدانیم

    همان طور که می دانید صورت و ابرو های هر فردی بیش تر در کانون توجه قرار داشته و تناسب ابرو ها با فرم صورت و حالت چشم ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارد. در این میان ممکن است به دلایلی مانند افزایش سن، بر هم خوردن تنظیم هورمون ها و … در برخی افراد موجب ریزش یا از دست دادن ابرو شود. در این شرایط افراد با مراجعه به کلینیک vip کاشت ابرو به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند.

    در روش کاشت ابرو به فولیکول های مو که شامل مو و قسمت بسیار جزئی از مو که وظیفه ساخت و رشد مو را دارد از اطراف سر و یا کناره های گوش گرفته شده و به ناحیه ای از ابرو که نیاز به کاشت دارد پیوند زده می‌ شود. تارهای موی کاشته شده تا پایان عمر فرد می توانند رشد کنند. همچنین فرد می تواند ابروی خود را اصلاح کند.

    بررسی روش های کاشت ابرو در تهران

    توجه به این نکته ضروری است که قبل از انجام کاشت ابرو باید حتما آزمایش خون بدهید تا از وضعیت سلامت بدن خود مطمئن شوید. همچنین حداقل تا دو هفته قبل از انجام کاشت ابرو از خوردن هر گونه دارو های رقیق کننده خون، قرص ویتامین e، دارو های منعقد کننده خون و … خودداری کرده و همچنین از خوردن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات خودداری کنید. روش های مختلف گوناگونی برای کاشت ابرو وجود دارد که بهتر است روش مورد نظر خود را با پزشک مربوطه مشورت کنید. در اینجا به معرفی روش های کاشت ابرو می پردازیم:

     

    • کاشت ابرو به روش SUT

    در کاشت ابروی طبیعی باید یک طراحی متناسب با چهره برای فرد انجام بگیرد تا نتیجه کار مورد پسند واقع شود. در این روش بدون نیاز به عمل جراحی، درد، خونریزی و به صورت مستقیم فولیکول مو در محل مورد نظر قرار داده می‌ شود. همچنین زاویه سازی طبیعی ابرو به خوبی انجام می شود.

    • کاشت ابرو به روش FUT

    در این روش کاشت ابرو که یک روش قدیمی به شمار می‌ آید، پزشک از قسمت بانک مو، یک لایه پوست نازک را بر می دارد و سپس از طریق میکروسکوپ پیوند ها از روی نوار مو را برداشته و کاشت را انجام می دهد.

     

    روش های کاشت ابرو در تهران با تراکم بالا

    • کاشت ابرو به روش FIT

    این روش را در واقع می توان قدیمی ترین روش پیوند ابرو محسوب کرد که از آن بیش تر برای افزایش تراکم ابرو ها استفاده می شده است. در این روش احتمال آسیب به فولیکول مو وجود ندارد.

    • کاشت ابرو به روش DHI

    در این روش فولیکول مو را با کمک DHI Implanter بر می دارند و در جایگاهی که مو وجود ندارد کاشت می کنند. به همین دلیل در این روش عوارض ناشی از جراحی را ندارد و درصد موفقیت در آن نیز بیش تر است.

    • کاشت ابرو به روش Micrographt

    در روش میکرو گرافت هم کاشت مو بدون جراحی انجام می شود. در این روش از تجهیزات اتوماتیک برای انتقال فولیکول مو از بانک مو به ابرو استفاده می کنند.

    • کاشت ابرو به روش ترکیبی

    در روش ترکیبی روش اف یو تی و اف آی تی را به صورت ترکیبی انجام می دهند. به این صورت که در ابتدا به پزشک متخصص با کمک روش اف یو تی کاشت مو را انجام داده و سپس برای افزایش تراکم ابرو ها و پر پشت نمودن آن از روش اف آی تی استفاده می کنند.

    مشخصات بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

    همان طور که می دانید اولین و مهم ترین قدم برای انجام کاشت ابرو پیدا کردن یک کلینیک vip مجهز و پیشرفته همراه با پزشکان متخصص و حرفه ای است تا بتوانیم به آن مجموعه اعتماد کنیم. در حال حاضر با افزایش کلینیک های زیادی در سطح شهر ها وجود دارند، پیدا کردن یک بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران با سابقه بالا دشوار شده است. اما قبل از هر چیز باید چند معیار را برای انتخاب کلینیک مد نظر داشته باشید که در ادامه به آن ها می پردازیم:

    • حضور متخصصین فعال در کلینیک کاشت ابرو
    • استفاده از تجهیزات مدرن برای انجام کاشت
    • ارائه مشاوره به افرادی که قصد انجام کاشت ابرو را دارند
    • پشتیبانی از فرد بعد از انجام کاشت ابرو
    • کلینیک باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته باشد.

    دوران بهبودی و مراقبت های بعد از کاشت ابرو در تهران

    پس از انجام کاشت ابرو بیماران یک دوره کوتاه و ساده از نقاهت را می گذراند. به این صورت که ممکن است روی سطح پوست کمی قرمزی سطحی داشته باشد که امری طبیعی بوده و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد داشت. از طرف دیگر انجام کاشت ابرو با استفاده از بیهوشی موضعی انجام می‌شود و به همین دلیل می توانید پس از اتمام کاشت به خانه برگردید.

    ممکن است تا چند روز با ریزش ابرو های خود مواجه شوید. به یاد داشته باشید که این ریزش ها نیز جزئی از مراحل درمان بوده و استرس آن را نداشته باشید. به طور کلی برای انجام مراقبت های بعد از کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • حتماً باید پانسمان روی ناحیه بانک مو و ناحیه کاشت ابرو را برای دو روز به صورت مرتب تعویض کرده و ناحیه مورد نظر را تمیز نگه دارید.
    • بعد از برداشتن پانسمان باید این ناحیه را با احتیاط شستشو دهید.
    • پزشک متخصص بعد از انجام کاشت ابرو اسپری مخصوصی را به شما می دهد که باید هر دو تا سه ساعت آن را بر روی ابرو های خود اسپری کنید. به یاد داشته باشید که روند انجام این کار بر اساس دستور پزشک می‌ باشد.
    • از کمپرس سرد برای کاهش التهاب استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که نباید بیش از ۵ دقیقه آن را روی پیشانی خود قرار دهید.
    • اگر بعد از کاشت ابرو پوسته یا لخته های روی ابروی شما به وجود آمد، آن ها را دستکاری نکنید، خودشان به مرور کاملاً برطرف می شوند.

    ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران

    در نظر داشته باشید که کاشت ابرو تنها به معنی جایگذاری فولیکول‌ ها نمی باشد. بلکه به دانش و تجربه بالایی در زمینه آناتومی، طراحی ابرو ها و روش های نوین کاشت ابرو نیازمند است. در اینجا به برخی از مهم ترین ویژگی های دکتر کاشت ابرو در تهران می پردازیم:

    • توانایی تشخیص و پیش بینی

    یکی از ویژگی های پزشک متخصص کاشت ابرو باید اجرای حرفه ای پیوند باشد. به این صورت که باید بتواند میزان و تعداد گرافت مورد نیاز با تراکم بالا را تشخیص دهد. همچنین قدرت بالایی برای تعیین محل بانک مو برای برداشتن مو و فولیکول های سر داشته باشد. زیرا همان طور که می دانید کیفیت بانک مو بر موفقیت پیوند ابروی طبیعی تاثیر گذار می باشد.

    روش های کاشت ابرو در تهران با تراکم بالا

    • دقت و مهارت بالا در کاشت ابرو

    کاشت ابرو در ناحیه فوقانی چشم انجام می گیرد و به دلیل نزدیک بودن ناحیه کاشت به چشم ها، حساسیت کار را بسیار بیش تر می کند. بنابراین باید پزشک تمرکز بالایی در حین کار داشته باشد تا باعث بروز آسیب به چشم نشود. فولیکول ها نیز موجودات زنده ای هستند که در صورت رعایت نکردن برخی نکات ممکن است آسیب ببینند و در نتیجه کاشت ابرو نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت.

    • ارائه مشاوره و راهنمایی کامل در زمینه کاشت ابروی طبیعی

    از مهم ترین ویژگی های یک پزشک متخصص ارائه مشاوره خوب و کامل قبل از انجام عمل زیبایی می باشد. پیش از هر اقدامی لازم است فرد متقاضی اطلاعات کاملی را درباره جزئیات و نحوه انجام کاشت ابرو دریافت کند. به همین دلیل بهتر است جلسه پیش از انجام عمل، توسط کلینیک و در حضور پزشک متخصص انجام شود تا ابهامات فرد به صورت کامل برطرف شوند.

    • انتخاب روش مناسب برای کاشت ابرو

    همان طور که می‌ دانید دلیل ریزش ابرو در افراد مختلف گوناگون بوده و هر فرد ممکن است یک مدل ابروی خاصی را انتخاب کند. به همین دلیل باید بهترین روش برای کاشت ابرو به وسیله دکتر متخصص انجام شود تا در نهایت نتیجه ایده آلی به دست آید.

     

    • پشتیبانی و حمایت از فرد متقاضی بعد از کاشت ابرو

    بعد از انجام کاشت ابرو فرد متقاضی باید به خوبی از محل کاشت مراقبت کند تا بتواند دوره نقاهت را بدون هیچ مشکلی سپری کرده و بعد از حدود شش ماه شاهد رشد مو های پیوندی خود باشد. در این زمان پزشک متخصص باید با صبوری و حوصله از افراد حمایت کند تا دچار نگرانی و استرس نشوند. همچنین بهتر است در جلسه مشاوره تمامی نکات مراقبتی قبل و بعد از کاشت مو برای متقاضی توضیح داده شود.

    میزان تقریبی هزینه کاشت ابرو تهران

    بسیاری از افراد قبل از انجام دادن عمل زیبایی مانند کاشت مو و ابرو به دنبال پیدا کردن هزینه های کم تر هستند. اما به یاد داشته باشید که هزینه کاشت ابرو توسط بهترین متخصصین به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به عنوان اولین عامل می توان به روش انتخابی برای کاشت ابرو اشاره کرد. از طرف دیگر تعداد فولیکول های مورد نیاز برای کاشت ابرو نیز در هزینه تاثیر گذار می باشد. همچنین کلینیک مورد نظر شما و تجهیزاتی که برای انجام کاشت ابرو به کار می‌ گیرد نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت است.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307136

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم