• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

رقصاندن بازار امروز در بورس

  • کد خبر : 342431
  • 09 اسفند 1402 - 23:52
رقصاندن بازار امروز در بورس

در آخرین روز کاری هفته، بازار بورس به شدت رونق یافت و شاخص کل با یک افزایش چشمگیر به رقم دو میلیون و ۵۴ هزار واحد رسید. این افزایش، که به اندازه ۸۷۲۲ واحد بود، نشان دهنده ارتقاء بازار است. این روند رشدی است که بعد از دو ماه از تراژدی‌های متعدد در بازار، این‌بار […]

  • در آخرین روز کاری هفته، بازار بورس به شدت رونق یافت و شاخص کل با یک افزایش چشمگیر به رقم دو میلیون و ۵۴ هزار واحد رسید. این افزایش، که به اندازه ۸۷۲۲ واحد بود، نشان دهنده ارتقاء بازار است. این روند رشدی است که بعد از دو ماه از تراژدی‌های متعدد در بازار، این‌بار با خبرهای خوشایند به بورس بازگشته است.

    در این روز، شاخص هم وزن نیز با رشد ۴۹۱۷ واحد، به عدد ۷۱۴ هزار و ۱۷۰ واحد ارتقا یافته است. همچنین، بیش از ۲۵۸ هزار معامله با ارزش ۳۳۰۷ میلیارد تومان در بازار انجام شده است.

    شرکت‌های فولاد، کگل، شپنا و شستا بیشترین تأثیر مثبت را بر روی شاخص کل بازار سهام داشتند. امروز، این شرکت‌ها با افزایش قیمت سهامشان، باعث ارتقاء شاخص کل شدند. همچنین، شرکت‌های شستا، خودرو، سپرده‌ها و فولاد از نمادهای پرتراکنش بودند و معاملات فراوانی داشتند.

    در روز چهارشنبه، فرابورس ایران نیز با افزایش ۱۴۶ واحد به عدد ۲۴ هزار و ۴۵۰ واحد رسید. تعداد معاملات فرابورس بیش از ۳۶۵ هزار فقره بود و ارزش آن‌ها به ۴۵ هزار میلیارد تومان می‌رسید. شرکت‌های آریا، بپاس، خاور و سپهر نیز بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل فرابورس داشتند و باعث افزایش آن شدند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342431

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم