• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رفع پلمب دفاتر دیجی‌کالا پس از دو هفته!

  • کد خبر : 327276
  • 13 مرداد 1402 - 6:36
رفع پلمب دفاتر دیجی‌کالا پس از دو هفته!

رفع پلمب دفاتر دیجی‌کالا پس از دو هفته! به گزارش منیبان، دو هفته پیش دو دفتر اصلی دیجی‌کالا در تهران به عنوان بزرگترین‌ خرده‌فروشی آنلاین کشور به خاطر انتشار تصاویر بدون حجاب از کارکنان زن در فضای مجازی پلمب شد و پرونده قضایی مربوطه در این زمینه برای این شرکت تشکیل شد. حالا اما بعد […]

  • رفع پلمب دفاتر دیجی‌کالا پس از دو هفته!

      به گزارش منیبان، دو هفته پیش دو دفتر اصلی دیجی‌کالا در تهران به عنوان بزرگترین‌ خرده‌فروشی آنلاین کشور به خاطر انتشار تصاویر بدون حجاب از کارکنان زن در فضای مجازی پلمب شد و پرونده قضایی مربوطه در این زمینه برای این شرکت تشکیل شد. حالا اما بعد از رفع تعلیق پلتفرم‌های ازکی و طاقچه که به دلایل مشابهی تعلیق شده بودند، خبر از فک پلمب دیجیکالا هم رسیده است.

      براساس شنیده‌ها گفته می‌شد که این دفاتر از سوی اداره اماکن فراجا و طبق هماهنگی با قوه‌قضاییه به خاطر مسئله حجاب پلمب شده‌اند، اما یک روز بعد سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که دستور به پلمب هیچ دفتری را نداده است.

      مسعود ستایشی، در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد برخورد با کسب‌وکارها به خاطر مسأله حجاب کارکنانشان اعلام کرد: «متاسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود.»

      منبع خبر

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=327276

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم