• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

رشد 2 هزار واحدی شاخص بورس در روز اصلاح بازار

  • کد خبر : 95763
  • 11 فروردین 1399 - 13:28

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه که با اخلال در سامانه معاملاتی بورس آغاز شد و با اصلاح بازار نیز همراه بود، رشد ۲ هزار واحدی را به ثبت رساند و در یک قدمی فتح قله ۵۵۰ هزار واحد قرار گرفت. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 7میلیارد و 926میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 5628میلیارد تومان در یک میلیون و 99هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 2هزار و 12واحدی در ارتفاع 547هزار و 661واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، مخابرات ایران و بورس اوراق بهادار تهران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت تهران و گروه صنعتی پاکشو با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 536واحد، کل (هموزن) 1230واحد، قیمت (هموزن) 818واحد، آزاد شناور 6136واحد و شاخص‌ بازار اول 2836واحد رشد و شاخص..

  • شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه که با اخلال در سامانه معاملاتی بورس آغاز شد و با اصلاح بازار نیز همراه بود، رشد ۲ هزار واحدی را به ثبت رساند و در یک قدمی فتح قله ۵۵۰ هزار واحد قرار گرفت.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 7میلیارد و 926میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 5628میلیارد تومان در یک میلیون و 99هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 2هزار و 12واحدی در ارتفاع 547هزار و 661واحد قرار گرفت.

    بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، مخابرات ایران و بورس اوراق بهادار تهران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت تهران و گروه صنعتی پاکشو با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 536واحد، کل (هموزن) 1230واحد، قیمت (هموزن) 818واحد، آزاد شناور 6136واحد و شاخص‌ بازار اول 2836واحد رشد و شاخص بازار دوم 2014واحد افت کردند.

    بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2452میلیون ورقه به‌ارزش 2728میلیارد تومان در 649هزار نوبت، آیفکس 1.4واحد رشد کرد و در ارتفاع 7020واحد قرار گرفت.

    این گزارش می‌افزاید: رشد 2 هزار واحدی امروز شاخص بورس و قرار گرفتن آن در یک قدمی فتح قله 550 هزار واحدی در حالی رقم خورد که در آغاز معاملات امروز بازار سهام، سامانه معاملاتی بورس با اختلال مواجه شد. ضمن این که شاخص بورس پس از رشد بیش از 37 هزار واحدی در سه روز معاملاتی گذشته، معاملات روزجاری را نیز با افت و اصلاح آغاز کرده بود.

    شاخص بورس به ارتفاع 532 هزار واحد صعود کردرشد 8367 واحدی شاخص بورس در نخستین هفته سال جدیدجهش 12 هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز معاملاتی سال جدید

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=95763

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم