• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رشد میلیونی قیمت یک رمزارز در سال ۲۰۲۱

  • کد خبر : 291538
  • 25 اسفند 1400 - 14:56
رشد میلیونی قیمت یک رمزارز در سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ شاهد رونق و بلوغ بازارهای کریپتو بود که بخش‌های مختلف آن شکوفا شدند و تا حد زیادی از رهبر بازار یعنی بیت کوین بهتر عمل کردند. نگارعلی_ در حالی که بیت کوین تنها توانست ۵۹.۸ درصد در سال گذشته بازدهی داشته باشد، ارزش بازار کریپتو ۱۸۷.۵ درصد در سال گذشته میلادی رشد کرد […]

  • سال ۲۰۲۱ شاهد رونق و بلوغ بازارهای کریپتو بود که بخش‌های مختلف آن شکوفا شدند و تا حد زیادی از رهبر بازار یعنی بیت کوین بهتر عمل کردند.

    نگارعلی_ در حالی که بیت کوین تنها توانست ۵۹.۸ درصد در سال گذشته بازدهی داشته باشد، ارزش بازار کریپتو ۱۸۷.۵ درصد در سال گذشته میلادی رشد کرد و بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر بازدهی چهار و حتی پنج رقمی را به ثبت رساندند.

    در سال گذشته نه تنها بازار رمزارز بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند بلکه زیرساخت های کریپتو به طور قابل توجهی توسعه یافت. در نتیجه، قیمت‌ بسیاری از ارزهای دیجیتال امروزه دیگر به دلیل ارزش و عملکرد پروتکل و برنامه‌های کاربردی آن‌ها به جای ارتباط آن‌ها با بیت‌کوین تعیین می‌شود.

    بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نبود که در سال ۲۰۲۱ نتوانست به بازدهی سه رقمی دست یابد. لایت کوین و بیت کوین کش نیز بازدهی دو رقمی را ارائه کردند.

    رشد میلیونی قیمت یک رمزارز در سال ۲۰۲۱

    پروژه های قدیمی دیگر مانند Stellar Lumens (۱۰۹٪) و XRP (۲۷۸٪) بازدهی سه رقمی را ارائه کردند و Cardano با بازدهی ۶۲۱٪ بهترین عملکرد را داشته است و این اتفاق در حالی افتاد که این رمزارز نتوانست عملکرد قرارداد هوشمند خود را در سال گذشته ارائه دهد.

    اتریوم در سال ۲۰۲۱ تا حد زیادی از بیت کوین پیشی گرفت و با رونق محبوبیت NFT ها و ایجاد پروتکل های DeFi ۲.۰ مانند Olympus (OHM) موارد استفاده احتمالی را افزایش داد و بازدهی ۳۹۹.۲ درصدی را به ثبت رساند.

    پلت‌فرم‌های قرارداد هوشمند نوپا مانند Solana (۱۱۱۷۸%)، Avalanche (۳۳۳۵%) و Fantom (۱۳۲۰۷%) همگی بازدهی ۴ تا ۵ رقمی داشتند، زیرا این پروتکل‌ها اکوسیستم‌های مالی غیرمتمرکز و بازارهای NFT خود را ایجاد کردند.

    در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید با عملکرد قوی و موارد استفاده منحصربه‌فرد بازدهی بالایی را به ثبت رساندند این میم‌ها بودند که بیشترین بازدهی را در سال گذشته در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کردند؛ جدای از دوج کوین که پس از پذیرش آن توسط ایلان ماسک رشد خیره کننده ای را به ثبت رساند SHIB بیشترین سود را از این اتفاق برد و رشد ۱۹.۸۵ میلیون درصدی را به خود اختصاص داد.

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=291538

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم