• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

رشد فراگیر بانک سینا حاصل سرمایه گذاری درست در زیرساخت ها و افزایش بهره وری است

  • کد خبر : 251192
  • 31 شهریور 1400 - 2:14
رشد فراگیر بانک سینا حاصل سرمایه گذاری درست در زیرساخت ها و افزایش بهره وری است

مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی معاونت برنامه ریزی با معاونین مناطق، عملکرد مطلوب بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی را ناشی از سرمایه گذاری صحیح و قابل اعتماد در زیرساخت ها، افزایش بهره وری، جذب منابع و کسب درآمد از طریق عملیات بانکداری دانست.

  • پول بانک: مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی معاونت برنامه ریزی با معاونین مناطق، عملکرد مطلوب بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی را ناشی از سرمایه گذاری صحیح و قابل اعتماد در زیرساخت ها، افزایش بهره وری، جذب منابع و کسب درآمد از طریق عملیات بانکداری دانست.

    به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی ضمن تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بحث بصیرت و ولایت اشاره کرد و گفت: نقش بصیرت و ولایت در جنگ تحمیلی 8 ساله نشان داد دانایی و بصیرت امام(ره) اجازه دست یازی دشمنان به کشور را نداد و با وجود اینکه تمام دنیا علیه کشور اسلامی ایران بودند، بصیرت و ولایتمداری امام(ره) راه را بر سیاست های کثیف و بی رحمانه آنان بست.
    دکتر ایمانی در ادامه سخنان خود به اتفاقات مثبت حادث شده در بانک اشاره کرد و گفت: بانک سینا وارد دوره جدیدی از فعالیت های بانکی شده و با وجود رقبای بانکی دیگر همچنان در ارتقاء شاخص ها و شفافیت صورتهای مالی پیشتاز دیگر رقبای مالی خود است.
    مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات به مشتریان گفت: در فضای رقابتی با سایر بانک ها باید وارد مرحله جدید و جدی تری از عملیات بانکی شویم و با اجرای کارگاه های بهره وری به نتایج مطلوبتری برسیم. فضای بانک باید فضای جدیدتری برای فعالیت شود. قطعا در سال های آتی علاوه بر سود تسهیلات، باید برای ورود به اقتصاد هوشمند، طراحی، سیاستگذاری و برنامه ریزی مالی شود.
    وی گفت: در شرایط امروز شبکه بانکی در بحث اقتصاد هوشمند باید به سمت فضای الکترونیک و دیجیتال و رمز ارزها پیش رود. این امر نیاز به ابزارهایی چون نیروی انسانی کارآمد و تحصیل کرده و فضای گسترده در حوزه شاخص ها و عملکرد دارد که خوشبختانه بانک سینا در این بخش با وجود نیروهای متعهد و کاردان سرآمد و پیشرو است.
    مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: برای پیشتاز و پیشرو ماندن در این بخش، نیازمند اطلاعات به روز، آگاهی، روش شناسی جدید و انگیزه لازم هستیم و سمت و سوی فعالیت در بانک باید به سمت دیجیتالی و الکترونیک پیش رود.
    وی با ابراز خرسندی از شرایط مثبت بانک افزود: بر اساس جمع بندی و اطلاعات ارائه شده، بانک سینا در حال حاضر شرایط خوب و مثبتی را تجربه می کند. البته این شرایط مثبت نباید ما را در همین موقعیت فعلی ساکن کند؛ زیرا که رقبای استراتژیک بانک در همه حوزه ها فعالیت بانکی و مالی دارند و ما موظف به تلاش مستمر و خستگی ناپذیر برای پیشرفت و توسعه عملیات بانکی هستیم.
    دکتر ایمانی در ادامه مروری بر وضعیت بانک در سال گذشته داشت و گفت: سال گذشته اتفاقات خوبی در شاخصهای اصلی بانک افتاد. درسال 99 حدود 53 هزار میلیارد ریال جذب منابع داشتیم که این رقم در 5 ماهه ابتدای سال 1400 با رشد 17.3 درصدی به حدود 57 هزار میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که اهداف مدنظر پایان مردادماه در بخش سپرده ها و مصارف بانک نیز محقق شده است.
    دکتر ایمانی ابراز داشت: بانک سینا ملاک ارتقاء عملکرد را بر عملیات بانکداری واقعی می گیرد و هیچ گاه سبک و سیاق بنگاهداری و معاملات املاکی را پیشینه خود نساخته است.
    وی تصریح کرد: استانداردسازی مطلوب و رشد اقتصادی فراگیر و با ثبات در بانک سینا، پرداخت سود قطعی به سپرده ها، کفایت سرمایه استاندارد و اخذ مجوز احداث چند شعبه جدید از بانک مرکزی را به همراه داشت و با توجه به حساسیت های بانک مرکزی نسبت به احداث شعب، بالابودن تراز مالی و صورت های مالی و شاخص های عملکردی این امتیاز را به بانک سینا داد که با احداث شعب جدید همواره همگام با سیاست های بانک مرکزی و نظام اقتصادی کشور گام بردارد.
    دکتر ایمانی با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران خاطرنشان کرد: سرعت و تحول بخشی در امر تسهیلات از اقدامات خوب دیگری بود که صورت گرفت و موجب رضایت مشتریان شد. بانک سینا ارباب رجوع را ولی نعمت خود می داند و در ایفای مسئولیت های خود همیشه رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.
    در این هم اندیشی دو روزه، جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مناطق نیز حضور داشتند و کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه برنامه ریزی برگزار شد.

    انتشار: کوروش جم

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=251192

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم