• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

رتبه بندی بر اساس حجم معاملات فیوچرز؛ به پنجمین جشن سالگرد کوینکس بپیوندید تا در پاداش ۵۰۰۰۰ دلاری سهیم باشید

  • کد خبر : 309647
  • 11 دی 1401 - 17:17
رتبه بندی بر اساس حجم معاملات فیوچرز؛ به پنجمین جشن سالگرد کوینکس بپیوندید تا در پاداش ۵۰۰۰۰ دلاری سهیم باشید

طبق آخرین اعلامیه کوینکس، این صرافی در پنجمین سالگرد تولد خود، تابلوی معاملاتی فیوچرز (ویژه پنجمین جشن سالگرد) را عرضه خواهد کرد. در این مناسبت، کوینکس کاربران را به انجام معاملات فیوچرز تشویق می‌کند و با ارائه مزایای انحصاری بیشتر به کاربران، به آنها سود می‌رساند. در طول این ترید برد (ویژه پنجمین جشن سالگرد)، […]

  • طبق آخرین اعلامیه کوینکس، این صرافی در پنجمین سالگرد تولد خود، تابلوی معاملاتی فیوچرز (ویژه پنجمین جشن سالگرد) را عرضه خواهد کرد. در این مناسبت، کوینکس کاربران را به انجام معاملات فیوچرز تشویق می‌کند و با ارائه مزایای انحصاری بیشتر به کاربران، به آنها سود می‌رساند. در طول این ترید برد (ویژه پنجمین جشن سالگرد)، کاربران می‌توانند برای رتبه بندی در صفحه فعالیت ثبت نام کرده و معاملات فیوچرز را در بازارهای معین شده شروع کنند. کاربرانی که حجم معاملات آنها به میزان مورد نیاز برسد، می توانند در جایزه 50000 تتری سهیم شوند!

     

    رتبه بندی حجم معاملات فیوچرز یک رویداد منحصر به فرد تحت ترید برد کوینکس  است که در ژوئن 2022 منتشر شد. در مقایسه با رتبه‌بندی حجم معاملات اسپات، رتبه‌بندی حجم معاملات آتی چالش برانگیزتر و سرگرم کننده‌تر است. از طریق پروموشن، کاربران می‌توانند هم سود و هم پاداش رتبه‌بندی کسب کنند. برخلاف رتبه‌بندی‌های قبلی، پنجمین جشن سالگرد ویژه دارای جوایز بیشتری است و تمام بازارهای آتی خطی را پوشش می‌دهد، که آن را به گسترده‌ترین ترید برد با بزرگترین استخر جایزه تاکنون تبدیل می‌کند.

     

    تریدبرد معاملات آتی (ویژه پنجمین جشن سالگرد) نوعی رتبه‌بندی حجم معاملات فیوچرز در کوینکس است. پس از ثبت‌نام در قسمت ویژه، کاربران فقط باید معاملات فیوچرز را در بازارهای تعیین شده انجام دهند و زمانی که حجم معاملات آنها به استاندارد رسید، به رتبه بندی اضافه می‌شوند. پس از این رویداد، کوینکس جوایز را با توجه به رتبه‌بندی نهایی توزیع می‌کند. جزئیات این مراسم به شرح زیر است:

     

    1- مدت

    ساعت 7:30 ، 3 دی 1401 الی  ساعت 7:30 18 دی 1401

     

    2- بازارهای تحت پوشش

    تمام بازارهای آتی خطی

    3- کاربران واجد شرایط

    همه کاربران کوینکس (به استثنای بازارساز ها). کاربران باید برای رویداد در صفحه فعالیت ثبت نام کنند.

     

    4- نحوه ثبت نام در رویداد

    1. وب: وارد وب سایت کوینکس شوید، روی [فعالیت] در نوار ناوبری کلیک کنید، [تابلوی معاملاتی] را انتخاب کنید، وارد صفحه پروموشن شوید و روی [اکنون ثبت نام کنید] کلیک کنید.
    2. اپلیکشن: برنامه کوینکس را باز کنید، نماد [تابلوی معاملتی] در صفحه اصلی را لمس کنید، وارد صفحه پروموشن شوید و روی [اکنون ثبت نام کنید ] بزنید.

     

    5- پاداش

    در طول این رویداد، شرکت کنندگان با حجم معاملات بیش از 5000 تتر در بازارهای فیوچرز تعیین شده می توانند به رتبه بندی بپیوندند و در پاداش 50000 تتری سهیم شوند. جوایز طی 7 روز کاری پس از پایان رویداد توزیع خواهد شد.

     

    جوایز اختصاصی به شرح زیر است

    رتبه بندی پاداش  (USDT) مجموع جوایز (USDT)
    1 7,500 7,500
    2 4,000 4,000
    3 2,500 2,500
    4 2,000 2,000
    5 1,500 1,500
    6-10 800 4,000
    11-20 500 5,000
    21-50 200 6,000
    51-100 100 5,000
    101-150 50 2,500
    Runners-up  

    بر أساس حجم معاملات مشخص می شود

    10,000

     

    لازم به ذکر است که تنها کاربرانی که در پنجمین جشن ویژه ثبت نام می‌کنند می‌توانند در رتبه بندی حجم معاملات آتی شرکت کنند، بنابراین قبل از شروع معاملات فیوچرز باید ابتدا در صفحه فعالیت ثبت نام کنید. در طول رویداد، رتبه‌بندی هر ساعت به روز می‌شود و همه شرکت‌کنندگان را به روز نگه می‌دارد. علاوه بر این، تنها 150 معامله‌گر برتر که حجم معاملات آنها واجد شرایط است، می‌توانند در استخر جایزه سهیم شوند.

     

    تابلوی معاملاتی فیوچرز (ویژه پنجمین جشن سالگرد) تمام بازارهای آتی خطی را پوشش می‌دهد تا نیازهای معاملاتی مختلف را در میان شرکت‌کنندگان برآورده کند و کاربران را قادر می‌سازد تا با کسب سودهای آتی و برنده شدن جوایز در پنجمین جشن سالگرد کوینکس، اولین سطل پر از طلا را به دست آورند. در هفته‌های آینده، این صرافی مجموعه‌ای از رویدادهای سالگرد را برای جذب کاربران از کانال‌های مختلف برگزار خواهد کرد. در جشن گرفتن این نقطه عطف قابل توجه به کوینکس بپیوندید و ثروت بیشتری را در این ماه دی خارق العاده باز کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309647

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم