• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ربات آربیتراژ ارز دیجیتال

  • کد خبر : 315684
  • 06 اردیبهشت 1402 - 14:32
ربات آربیتراژ ارز دیجیتال

فهرست محتوا آربیتراژ در علم اقتصاد به معنی کسب سود از تفاوت قیمت یک دارایی بین دو یا چند بازار در زمان مشخص است. در واقع فرصتی برای بدست آوردن سود با ریسک کم است. در این میان، با در نظر گرفتن این که ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف عرضه می‌شوند و نوسان زیادی دارند، […]

فهرست محتوا

  • آربیتراژ در علم اقتصاد به معنی کسب سود از تفاوت قیمت یک دارایی بین دو یا چند بازار در زمان مشخص است. در واقع فرصتی برای بدست آوردن سود با ریسک کم است. در این میان، با در نظر گرفتن این که ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف عرضه می‌شوند و نوسان زیادی دارند، امکان آربیتراژ در دنیای ارز دیجیتال وجود دارد. اما بدست آوردن سود از این روش برای تریدرهای ارز دیجیتال چگونه است؟ با ما همراه باشید.

    مفهوم معامله آربیتراژ (Arbitrage) در دنیای ارزهای دیجیتال تغییری نمی‌کند، تنها دارایی مورد معامله عوض می‌شود.

    در دنیای ارز دیجیتال به کسب سود از اختلاف قیمت یک ارز دیجیتال بین دو یا چند صرافی گفته می‌شود. تریدرها می‌توانند با بررسی قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف، صرافی‌هایی با پایین‌ترین و بالاترین قیمت را پیدا کنند. سپس باید ارز دیجیتال موردنظر خود را از صرافی با پایین‌ترین قیمت بخرند و آن را به یک صرافی با بالاترین قیمت بفروشند.

     

    ربات تریدر ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

    ربات تریدر معمولا در صرافی‌های ارز دیجیتال و پلتفرم‌های اختصاصی ربات تریدر ارائه شده و طبق الگوریتم خود به خریدوفروش رمزارز می‌پردازد.

    همان‌طور که گفتیم ربات تریدر یک برنامه کامپیوتری است که از تکه‌کدهای برنامه‌نویسی تشکیل شده و روی صرافی‌های ارز دیجیتال یا سایت‌های مخصوص میزبانی می‌شود.

    صرافی‌های ارز دیجیتال مثل «کوکوین» (Kucoin) و «بایننس» (Binance) بخشی را برای تنظیم و فعال کردن ربات‌های تریدر در نظر گرفته‌اند و کاربر می‌تواند با انتقال مبلغ مورد نظر خود به این بخش و تنظیم پارامترها، ربات دلخواه خود را فعال کرده و منتظر عملکرد آن باشد.

    در طرف دیگر نیز پلتفرم‌های مخصوص ربات تریدر را داریم که به صورت اختصاصی ربات تریدر خود را نوشته و در سایت‌های خودشان میزبانی می‌کنند. برای استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال این پلتفرم‌ها، کاربر باید حساب خود در صرافی‌های ارز دیجیتال را به پلتفرم مورد استفاده متصل کند تا ربات بتواند از راه دور و از طرف کاربر به صورت خودکار به انجام معامله در صرافی بپردازد. از جمله سایت‌های اختصاصی ربات تریدر می‌توان به پلتفرم‌های «کریپتوهاپر» (Cryptohopper) و «تری‌کاماس» (3Commas) اشاره کرد.

     

    آیا با آربیتراژ کردن ضرر میکنیم ؟

    ربات آربیتراژ ارز دیجیتال

    آربیتراژ روشی شناخته شده در بازارهای مختلف است. به همین دلیل، قطعا مفید است، یا حداقل پتانسیل آن را دارد که همواره از آن سود کنیم.

    طبق الگوریتم های آربیتراژ در بازار زمانی که احساس خطر شد اتوماتیک سرمایه را میفروشد و وقتی بازار مناسب است ، اقدام به خریدن میکند. به همین خاطر اگر الگوریتم و ربات آربیتراژ استاندارد باشد، همیشه سودآور است و ریسک آن کم است.

    بهترین سایت آربیتراژ ایرانی کدام است؟

    سایت ریویوها یکی از بهترین ربات های آربیتراژ ایرانیو مطمئن ترین ربات های آربیتراژ ایرانی را معرفی می کند که اینماد دارد و علاوه بر آن واریز و برداشت های سریع دارد. پشتیبانی 24 ساعته باعث شده است هر لحظه به تعداد کاربران آن افزوده شود.

    همچنین استفاده از این ربات تا یک سال رایگان است و با اشتراک رایگان میتوانید با سرمایه گذاری همیشه 40 درصد از سود معاملات را برای خود و 60 درصد را خود ربات بر میدارد.برای ثبت نام در ربات ایرانی آربیتراژ میتوانید لینک زیر را کلیک کنید.

     

    آربیتراژ بیت کوین

    این کار در دنیای ارزهای دیجیتال با برخی از مشکلات همراه است.

    ربات آربیتراژ ارز دیجیتال

    یکی از مسائلی که در ارتباط با آربیتراژ در دنیای رمزارزها وجود دارد، کارمزد ارزهای دیجیتال است. این مشکلات در بیت کوین خود را بیشتر نشان می‌دهند.

    گاهی اوقات کارمزد شبکه بیت کوین آن قدر زیاد می‌شود که پس از انجام نه تنها سودی به دست نمی‌آید، بلکه گاهی منفی می‌شود. از طرف دیگر، برای تایید تراکنش‌های بیت کوین زمان زیادی نیاز است. بعد از سپری شدن این زمان ممکن است قیمت‌ها تغییر کرده باشند و معامله طبق برنامه شما پیش نرود.

     

    آربیتراژ در بازار جهانی ارز (فارکس)

    به واسطه حجم بالای تراکنشات و گستردگی ابزار معاملاتی در بازار جهانی ارز، موقعیت‌های آربیتراژی فراوانی وجود دارند؛ اما تعدد معامله‌گران و سرعت اجرای سفارشات مسبب این است، که چنین فرصت‌هایی بی‌درنگ پوشش داده ‌شوند. از همین روی، امروزه ربات‌های معاملاتی مختص یافتن و انجام معاملات آربیتراژی تدوین یافته‌اند. آربیتراژ در بازار ارز جهانی از سه روش عمده انجام می‌شود:

    • آربیتراژ جفت ارزی: به معنای کسب سود از قیمت‌گذاری متفاوت یک جفت‌ ارز در دو کارگزاری یا صرافی مختلف.
    • آربیتراژ سود تضمین شده: یک روش معاملاتی است، که معامله‌گر ابتدا نرخ بهره کشورها و مناطق اقتصادی مختلف را بررسی نموده و سپس با تبدیل دارایی به ارز کشور دارای بیشترین نرخ بهره، در سیستم بانکی مکان مورد نظر سرمایه‌ گذاری در فارکس می‌کند (به طور مثال سپرده بانکی مدت‌دار با سود مشخص). هم‌چنین به منظور پوشش ریسک این معامله، فرد اقدام به خرید یک قرارداد آتی به منظور تضمین نرخ تبدیل ارز می‌نماید؛ تا پس از اتمام دوره سرمایه‌گذاری، امکان استفاده از نرخ تبدیل اولیه خود را داشته باشد!
    • آربیتراژ مثلثی: ناشی از وجود تفاوت قیمتی میان سه ارز مختلف است، که به واسطه یک فرآیند معاملاتی سریع تبدیل سه جفت ارز گوناگون به یکدیگر و در نهایت بازگشت به دارایی اولیه، صورت می‌گیرد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315684

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم