• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس و سرمایه کم

  • کد خبر : 305202
  • 17 مرداد 1401 - 14:44
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس و سرمایه کم

دنیای امروز دنیای تکنولوژی است. اگر شما هم داری کسب وکاری هستید که هنوز وارد فضای وب نشده است حتما نیاز دارید که خیلی سریع کسبوکار خود را به سمت آنلاین شدن ببرید. با توجه به رقابتی که بین کسب وکار ها وجود دارد کسب وکاری موفق است که بتواند به بهترین شکل در فضای […]

  • دنیای امروز دنیای تکنولوژی است. اگر شما هم داری کسب وکاری هستید که هنوز وارد فضای وب نشده است حتما نیاز دارید که خیلی سریع کسبوکار خود را به سمت آنلاین شدن ببرید.

    با توجه به رقابتی که بین کسب وکار ها وجود دارد کسب وکاری موفق است که بتواند به بهترین شکل در فضای آنلاین حضور داشته باشد.

    پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. اگر که با وردپرس آشنایی ندارید حتما ادامه این مطلب را از دست ندهید.

    وردپرس چیست؟

    وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است؛ متن باز بودن وردپرس این اجازه را به افراد میدهد تا بتوانند کامل به کدها و ساختار سایت دسترسی داشته باشند. با وردپرس ایجاد و مدیریت یک وب سایت را آسان می شود. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا(CMS)  در جهان است.

    وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی php  نوشته شده است اما این موضوع نباید شما را بترساند؛ شما وردپرس را مثل نرم افزاری در نظر بگیرید که وارد بخش مدیریت آن می شوید و قسمت های مختلف سایت خود را مدیریت می کنید.

    با استفاده از وردپرس میتوانید مقالات و نوشته های جدیدی ایجاد کنید و مقالات قبلی خود را به هر طریقی که خواستید ویرایش کنید. یا اگر  برای فروشگاه خود میخواهید از وردپرس استفاده کنید  محصولات جدیدی تعریف کنید، درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید و مشتریان محصولات شما را بخرند و استفاده کنند.

    مزیت اصلی که وردپرس دارد این است که برای هیچ تغییری در سایت نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و بدون اجرای یک خط کد در سایت میتوانید هر تغییری که میخواهید در سایت ایجاد کنید.

    یکی دیگر از دلایل محبوبیت وردپرس رایگان بودن وردپرس است. برای استفاده از وردپرس نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. و شما باید فقط هزینه هاست و دامنه را پرداخت کنید. در مخزن وردپرس هزاران قالب و افزونه به صورت رایگان وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

    در صورتی که نیاز های شما را این افزونه ها و قالب های رایگان وردپرس براورده نکرده است میتوانید به سراغ قالب ها و افزونه هایی بروید که برنامه نویسان متناسب با وردپرس پیاده سازی کرده اند و بابت ارائه آن از شما هزینه ای دریافت میکنند.

    چگونه از وردپرس استفاده کنم ؟

    برای استفاده از وردپرس کافی است وارد سایت اصلی وردپرس به ادرس wordpress.com شوید و آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید و بر روی هاست خود نصب کنید. به همین راحتی شما اولین قدم برای داشتن سایت را برداشته اید.

    قدم بعدی این است که با استفاده از افزونه ها و قالب هایی که وجود دارد سایت خود را شخصی سازی کنید. برای این مرحله نیاز به آموزش دارید. که پیشنهاد میکنم از و آموزش وردپرس پیشرفته که وبسایت نقره ای آماده کرده است استفاده کنید.

    بعد از دیدنه دوره آموزشی شما میتوانید به راحتی هر سایتی را که میخواهید طراحی کنید و کسب و کار خود را در فضای وب راه اندازی کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305202

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم