• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3
حجت‌الاسلام فرحزادی در همایش تكريم و بزرگداشت امامزادگان بیان کرد:

راه ارتباط با اهل بیت(ع) عمل به سیره و منش آنهاست/ امام رضا(ع) مظهر امانت ‌داری و رفاقت است

  • کد خبر : 8789
  • 05 مرداد 1397 - 18:34
راه ارتباط با اهل بیت(ع) عمل به سیره و منش آنهاست/ امام رضا(ع) مظهر امانت ‌داری و رفاقت است

یک استاد حوزه علمی کشور گفت: باید سیره اهل بیت(ع) را دنبال و مکتب آن‌ها را تعقیب کنیم و فرزندانمان را با محبت اهل بیت(ع) تربیت کنیم تا بتوانیم راه سعادت و رستگاری را در پیش بگیریم.

  •  

    به گزارش خبرنگار اجتماعی پول بانک٬ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان، شامگاه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 97، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزادی استاد حوزه علمیه، حسین اسدالله‌زاده تولیت آستان مقدس امامزاده قاسم(ع(٬ استقبال پرشور مردم و مسئولان و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در امامزاده قاسم(ع) دربند تهران برگزار شد.

     

    حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزادی٬ استاد حوزه علمیه

    حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزادی٬ در ابتدای این مراسم٬ ضمن گرامیداشت و شادباش دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: معرفت و شناخت امام اهمیت زیادی دارد، امام رضا(ع) مظهر امانت‌داری و رفاقت است.

    وی ادامه داد: مشکل فعلی جامعه برخی ناآرامی‌ها و حضور افراد خائن است که اگر کار در دست افراد امین و امانت‌دار باشد مشکلات برطرف می‌شود.

     

    این استاد حوزه علمیه٬ با اشاره به اینکه معیار خوبی و بدی افراد صداقت، راستگویی و امانت‌ داری است٬ گفت: شاخصه مهم امام هشتم (ع) این است که امین خداست و جایگاه والایی نزد خداوند یکتا دارد.

    حجت‌الاسلام فرحزادی٬ تصریح کرد: رفیق به معنای مدارا کردن و همراهی کردن است. امام رضا(ع) با تمام عالم خوی مدارا داشت حتی با دشمنان خویش نیز مدارا می‌کرد، زیارت امام هشتم(ع) ثوابش از زیارت امام حسین(ع) بیشتر است و مثل این است که خدا را در عرش زیارت کرده باشیم یا معادل ۷۰ هزار حج قبول شده است.

     

    وی همچنین در مورد اعزام مشتاقان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس عنوان کرد: افراد علاقه‌مند به سفر و زیارت امام امام رضا(ع) در امامزاده‌ها ثبت‌نام می‌کنند تا به مشهد مقدس و این سفر معنوی اعزام شوند.

    این استاد حوزه علمیه٬ با اشاره به ضرورت پیروی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) گفت: باید سیره اهل بیت(ع) را دنبال و مکتب آن‌ها را تعقیب کنیم و فرزندانمان را با محبت اهل بیت(ع) تربیت کنیم تا بتوانیم راه سعادت و رستگاری را در پیش بگیریم.

    حجت‌الاسلام فرحزادی٬ در پایان سخنان خود گفت: راه ارتباط با اهل بیت(ع)، عمل به سیره و منش آن‌ها است.

    حسین اسدالله‌زاده٬ تولیت آستان مقدس امامزاده قاسم(ع)

    حسین اسدالله‌زاده٬ در ادامه این مراسم گفت: خداوند متعال انسان‌هایی را به عنوان امام و رهبر در میان مردم قرار داده است تا مسیر دین و هدایت را پیدا کنیم و قطعاً این اتفاق رُخ نمی‌دهد مگر ما بتوانیم ارتباط خوبی با اهل بیت(ع) داشته باشیم.

    وی ادامه داد: یکی از راه‌های ارتباط با اهل بیت(ع) عمل به فرمایشات آن‌ها به ویژه امام رضا(ع) امام مهربانی‌هاست.

     

    تولیت آستان مقدس امامزاده قاسم(ع)ْ در پایان سخنان خود گفت: مهم‌ترین ویژگی امام رضا(ع) که سبب شیفتگی ایشان نزد بقیه مردم شده است، مهربانی این امام خوبی‌هاست که هیچ کس از خانه‌اش دست خالی برنمی‌گردد.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=8789

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم