• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
7

راه‌اندازی سامانه سوئیچ پذیرندگی و صادرکنندگی با حمایت صندوق نوآوری

  • کد خبر : 261574
  • 23 آبان 1400 - 17:45
راه‌اندازی سامانه سوئیچ پذیرندگی و صادرکنندگی با حمایت صندوق نوآوری

یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به راه‌اندازی سامانه سوئیچ پذیرندگی و سوئیچ صادرکنندگی در راستای پرداخت الکترونیکی در کشور شد.

  • پول بانک: یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به راه‌اندازی سامانه سوئیچ پذیرندگی و سوئیچ صادرکنندگی در راستای پرداخت الکترونیکی در کشور شد.

    به گزارش روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، ابراهیم حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت فناوران انیاک رایانه در فصل سوم برنامه رادیویی «جوان آپ» رادیو جوان در مورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما فعالیت خود را در اوایل دهه 80 از طریق تولید و فروش سخت‌افزار در ایران شروع کرد و در سال 98 با راه‌اندازی سامانه‌های سوئیچ پذیرندگی، سوئیچ صادرکنندگی و موتور پرداخت اعتباری و اقساطی موفق به اخذ گواهی دانش بنیانی شد.
    وی سوئیچ پذیرندگی را مرجعی دانست که در همه ترمینال‌ها اعم از کارتخوان‌های فروشگاه‌ها و ترمینال‌های اینترنتی که خرید اینترنتی انجام می‌دهند، از آن استفاده می‌شود.
    مدیرعامل شرکت فناوران انیاک رایانه افزود: سوئیچ پذیرندگی از تکنولوژی بالایی برخورداراست و مشابه آن در ایران نیز وجود دارد.
    حسینی‌نژاد در ادامه به سامانه سوئیچ صادرکنندگی اشاره کرد و گفت: این سامانه نیز مرجعی نرم‌افزاری است که بر روی کارت‌های اعتباری تعریف و صادر می‌شود که بانک‌ها از سوئیچ‌های مختلف خارجی و بیشتر ایرانی استفاده می‌کنند و کارتی برای افراد صادر می‌شود؛ میزان مبلغ نیز بر روی کارت درج شده است.
    وی جمع‌آوری، مسیریابی و پردازش درخواست‌های تایید اعتبار، اعتبارسنجی سیستم‌های اصلی، سیستم‌های چندگانه و سیستم‌های جایگزین و نظارت آنلاین بر تراکنش با استفاده از مدل‌های آماری و قانونی به منظور شناسایی تراکنش‌های جعلی را از ویژگی‌های این سوئیچ‌ها اعلام کرد و افزود: سازمان‌هایی وجود دارند که کارمندان آن سازمان‌ها، پرداختی‌های خود را از این سوئیچ‌ها انجام می‌دهند.
    مدیرعامل شرکت فناوران انیاک رایانه تصریح کرد: این سامانه فضایی برای مراجع اصلی نظیر انجمن‌های پرداخت و سیستم‌های بانکداری است که در آن طیف وسیعی از قابلیت‌های سوئیچ انیاک همچون انتقال تراکنش‌ها به صورت سنتی و مدیریت کارت‌ها و امکان دسترسی جامع مشتری به حساب کارت‌هایشان در آن ارائه می‌شود.
    حسینی‌نژاد بیان کرد: هدف ما فقط بازار آنلاین نیست چرا که در بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم که بسیاری از افراد در خارج از تهران از طریق فروشگاه و محل فیزیکی، خرید خود را انجام می‌دهند.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر 1800 نقطه از کشور را به این سوئیچ‌ها تجهیز کرده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به تورم امروز، استقبال از این سیستم‌ها بالا است و برای اینکه بتوانیم سطح سامانه Credit Cart را همیشه تحت نظر داشته باشیم، این سیستم‌ها را به موتور محرک وصل می‌کنیم.
    مدیرعامل شرکت فناوران انیاک رایانه با اشاره به اینکه در ایران به 700 هزار تا یک میلیون دستگاه پوز نیاز داریم، گفت: طی سال‌های گذشته دستگاه‌های پوز از طریق خارج از کشور تامین شده است و در حال حاضر نیز دو شرکت در ایران در حال تولید دستگاه پوز هستند و ما بنا داریم این دستگاه‌ها را با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، بروز کنیم تا از خرابی آن جلوگیری شود.
    وی از ایجاد شبکه تبادل امتیاز در فروشگاه‌ها برای مشتریان از سوی این شرکت خبر داد و اظهار کرد: مشتریانی که در حین خرید از امتیاز برخوردار می‌شوند، از طریق نرم‌افزار بازار مشتریان می‌توانند از سایر فروشگاه‌ها، کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.
    حسینی‌نژاد از حمایت‌های صندوق نوآوری از ابتدای تولید محصولات در این شرکت تشکر و ابراز امیدواری کرد حمایت‌های این صندوق از این شرکت و دیگر شرکت‌های دانش بنیان همچنان با قوت ادامه یابد.
    گفتنی است برنامه «جوان‌آپ» کاری مشترک از صندوق نوآوری و شکوفایی و رادیو جوان است که طی روزهای شنبه تا چهارشنبه با هدف بررسی ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها روی آنتن می‌رود.

    انتشار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=261574

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم