• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
6

راهنما طلایی خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

  • کد خبر : 238139
  • 13 خرداد 1400 - 13:27
راهنما طلایی خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

فهرست محتوا برای راه اندازی یک رستوران، آشپزخانه و فست فود خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مهم‌ترین مراحل است. امروزه با اختراع دستگاه‌های مختلف و جایگزین شدن آن‌ها به جای نیروی انسانی، کارها با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام می‌گردد. تاثیر پیشرفت تکنولوژی و عملکرد نوآورانه‌ی این دستگاه‌ها را می‌توان در تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز مشاهده کرد. تجهیزات آماده سازی […]

فهرست محتوا

  • برای راه اندازی یک رستوران، آشپزخانه و فست فود خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مهم‌ترین مراحل است. امروزه با اختراع دستگاه‌های مختلف و جایگزین شدن آن‌ها به جای نیروی انسانی، کارها با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام می‌گردد. تاثیر پیشرفت تکنولوژی و عملکرد نوآورانه‌ی این دستگاه‌ها را می‌توان در تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز مشاهده کرد. تجهیزات آماده سازی رستوران و آشپزخانه با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها نه تنها سرعت آشپزی را بیشتر کرده است، بلکه باعث شده تا صاحبان این مشاغل بتوانند با بالاترین راندمان در حرفه‌ی خود پیشرفت کنند. در ادامه به معرفی مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی که تحول چشمگیری در صنایع غذایی ایجاد کرده‌اند، اشاره کرده و توضیحی مختصر ارائه خواهیم داد.

    تجهیزات پخت غذا

    تجهیزات پخت غذا ازمهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که بیشتر امور پخت با استفاده از این تجهیزات صورت می گیرد ومورد نیاز رستورانها وآشپزخانه صنعتی می باشد.

    با استفاده ازاین تجهیزات می‌توانید در زمانی کم حجم وسیعی ازمواد غذایی را پخته و تهیه نمایید.

    وسایل آماده سازی رستوران  / تجهیزات آماده سازی فست فود

    دسته ای از تجهیزات هستند که جهت آماده سازی مواد غذایی قبل از پخت غذا استفاده می شوند . این تجهیزات می توانند وسایلی مانند میز کار استیل ، میز دورچین و تخته کار چوبی باشند که کاربردهای مختلفی دارند و هم چنین تجهیزاتی مانند چرخ گوشت صنعتی ، خلال کن صنعتی ویا دستگاه خمیرگیر با کاربرد مشخصی باشد .

    وسایل پخت و پز رستوران / تجهیزات پخت و پز فست فود

    پخت یک غذا نیاز مند وسایل حرارتی و گرمایشی مختلفی است . با توجه به نوع غذا می توان تجهیزات گوناگونی را استفاده نمود مثلا یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد در رستوران ها ، اجاق گاز های صنعتی است که با توجه به تنوعی که این محصول دارد آنچه که پاسخگوی نیاز شما است باید خریداری شود ( در ادامه به معیارهای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم )  . در پخت غذاهای فست فود هم تجهیزات پختی مانند سرخ کن های صنعتی و انواع فر پیتزا کاربرد دارد  .

    وسایل نگهداری رستوران / تجهیزات نگهداری فست فود

    ما در آشپزخانه های صنعتی دو مرحله را می توانیم به موضوع نگهداری اختصاص دهیم . یک مرحله نگهداری از مواد غذایی خام قبل از پخت است و در مرحله دوم ما نیاز به گرم وتازه و مطبوع نگهداشتن غذاها داریم که قطعا پس از پخت به آن می رسیم . از این رو با توجه به ماهیت مواد غذایی که گاهی خشک هستند و گاهی منجمد نیاز به تجهیزات مختلفی خواهیم داشت . مثلا برای نگهداری برنج ، روغن و حبوبات نیاز به یک انبار خشک و دور از رطوبت به صورت قفسه بندی خواهیم داشت و برای نگهداری انواع گوشت ، مرغ ، پنیر پیتزا و …. نیازمند یخچال و فریزرهای صنعتی در مدل های مختلف هستیم .

    پس از پخت غذا تجهیزاتی مانند کانتر گرم برقی ، کانتر گرم گازی ، گرمخانه غذا ، گرمخانه شیشه ای و شوتینگ سیب زمینی و برگر نیاز است .

    وسایل شستشوی رستوران / تجهیزات شستشوی فست فود

    در هر آشپزخانه صنعتی کوچک و بزرگی اولین و اصلی ترین وسیله برای شستشوی ، یک سینک صنعتی و یا وان صنعتی است که هم برای شستشوی مواد غذایی و هم برای شستشوی ظروف قابل استفاده است . تجهیزات دیگری مانند ماشین ظرفشویی صنعتی ، ترولی آبچکان و کابینت آبچکان هم در این دسته بندی قرار می گیرند .

    فروشگاه اینترنتی تجهیزات سالنِ ما

    سالن ما مفتخر است که تجهیزات کسب و کار ها را تولید، پخش و فراهم میکند، و تا امروز تجهیزاتی چون تجهیزات آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سالن بدنسازی را آماده فروش و ارسال به تمام نقاط کشور کرده است و تجهیزات مابقی کسب و کار هارا در برنامه طولانی مدت خود دارد. تمامی محصولات موجود در این وبسایت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. در هرکجای میهن عزیزمان که هستید تنها با یک کلیک یا تماس سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238139

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم