• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

راهنما خرید ماشین شارژی و موتور شارژی خوب

  • کد خبر : 238669
  • 23 خرداد 1400 - 13:40
راهنما خرید ماشین شارژی و موتور شارژی خوب

کودکان معمولا علاقه زیادی به ماشین و موتور دارند. برای کودکان انواع مختلفی از اسباب بازی های این وسایل ساخته شده است که یکی از آن ها، ماشین شارژی و موتور شارژی است. این وسایل شباهت زیادی به ماشین و موتورسیکلت واقعی دارند به همین دلیل از وسایل محبوب بین کودکان به شمار می روند. […]

  • کودکان معمولا علاقه زیادی به ماشین و موتور دارند. برای کودکان انواع مختلفی از اسباب بازی های این وسایل ساخته شده است که یکی از آن ها، ماشین شارژی و موتور شارژی است. این وسایل شباهت زیادی به ماشین و موتورسیکلت واقعی دارند به همین دلیل از وسایل محبوب بین کودکان به شمار می روند. همه محصولات شارژی باید از لحاظ کیفی دارای استانداردهای مختلف به ویژه در امر صادرات و واردات باشند؛ در بخش مشخصات فنی محصولات در ابتدای عنوان هر محصول، تمامی استانداردهای مختص آن درج شده‌اند. چون استانداردهای کیفی محصولات تولید شده خود نیاز به بحث دارد در اینجا فقط موضوعات مهم برای داشتن انتخابی بهتر مطرح می‌شوند. با توجه به اینکه هر خانواده‌ای شاید تنها یک بار بتواند محصولی مانند ماشین و موتور شارژی را برای فرزندش خریداری کند، به همین دلیل در این مقاله سعی شده نکاتی جهت یک انتخاب مناسب و آگاهانه‌تر یادآوری شوند.

    مدل های مختلف ماشین شارژی تک موتوره، دو موتوره و چهار موتوره

    یک موتوره: مدل ماشین های شارژی تک موتوره جزو اولین سری های این نوع اسباب بازی بوده و به دلیل دارا بودن یک موتور، قدرت و سرعت کمتری داشته و قیمت مناسب تری هم دارند.
    دو موتوره: ماشین های شارژی دو موتوره سرعت ثابت داشته و با داشتن یک دنده فقط به جلو و عقب می روند.

    چهار موتوره: ماشین شارژی چهارموتوره جزو نسل جدید ماشین های شارژی است، دارای سرعت و قدرت بیش تری نسبت به مدل های قبلی می باشد و به وسیله دنده سرعت ماشین کم و زیاد می شود. ماشین شارژی های چهارموتوره به جهت داشتن قدرت بیش تر در برخی مدل ها برای سوار شدن دو کودک نیز مناسب می باشند. هرچه تعداد موتور در ماشین شارژی بیش تر باشد قدرت و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. این ماشین ها برای خانواده هایی که بچه های دو قلو یا با رده سنی نزدیک به هم دارند، مناسب و به صرفه تر خواهد بود؛ زیرا نیازی نیست دو ماشین جداگانه برای دو کودک خریداری کنند.

    تمام مدل های مختلف ماشین شارژی  باتری شارژی داشته و بسته به کیفیت و جنس باتری در طی مدت زمان متفاوتی شارژ می شوند. در اولین دفعه شارژ باتری بعد از خریداری بهتر است باتری به طور کامل و حدود 18 تا 28 ساعت توسط شارژر باتری، شارژ شود. در دفعات بعدی زمان تقریبی شارژ این ماشین ها چیزی حدود 2 تا 4 ساعت است. بعد از شارژ شدن کامل باتری، ماشین به مدت 1 تا 2 ساعت، انرژی حرکتی خواهد داشت و حرکت خواهد کرد.

    بیشتر: کالاهای مورد نیاز در یک سرویس خواب نوزاد

    بهترین موتور شارژی بچه گانه

    خوشحال کردن کودکان کار دشواری نیست، فقط کافیست هدیه ای که توجه او را به خود جلب کند را بدهید. هدیه ای که کودکان بیش از هر چیز دیگری دوست دارند. اسباب بازی ای که باعث می شود احساس کنند مانند پدر و مادر، بزرگسال هستند. بچه ها عاشق کپی برداری از والدین خود هستند و هیچ چیز بهتر از رانندگی با موتور شارژی مانند بزرگسالان نیست.

    رانندگی با یک موتور شارژی در کنار والدین، ​​به خصوص چیزی که شبیه موتور آنها باشد بسیار جالب است. این وسایل شارژی آنها را برای مدت طولانی هیجان زده نگه می دارد و در مراحل اولیه برای ایجاد هماهنگی بهتر بین بدن و مغز به آنها کمک می کند.

    فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

    نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و  قیمت کالسکه نوزاد دلیجان برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238669

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم