• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

راهنمای کامل فروش آنلاین میوه و سبزیجات در میادین تره‌بار

  • کد خبر : 343664
  • 04 اردیبهشت 1403 - 19:01
راهنمای کامل فروش آنلاین میوه و سبزیجات در میادین تره‌بار

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، درباره فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران توضیحاتی ارائه داد. او اعلام کرد که فروش آنلاین میوه و سبزیجات از تاریخ ۲۱ بهمن سال گذشته در تهران شروع شده است، اما این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در برخی مناطق اجرا […]

  • مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، درباره فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.

    او اعلام کرد که فروش آنلاین میوه و سبزیجات از تاریخ ۲۱ بهمن سال گذشته در تهران شروع شده است، اما این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در برخی مناطق اجرا شد تا مزایا و معایب آن بررسی شود.

    بختیاری زاده تأکید کرد که قیمت محصولات فروش آنلاین با قیمت موجود در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است. همچنین، هزینه ارسال برای هر سبد کالایی با وزن بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (یا معادل ۱۰ قلم کالا)، برابر با ۲۴۵۰۰ تومان است.

    مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در مورد فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

    او گفت که فروش آنلاین میوه و سبزیجات از تاریخ ۲۱ بهمن سال گذشته آغاز شده است. این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در برخی مناطق اجرا شد تا مزایا و معایب آن بررسی شود.

    بختیاری زاده تأکید کرد که اگر محصولی برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشته باشد، امکان مرجوعی وجود دارد. همچنین، افرادی که در مناطقی زندگی می‌کنند که فروش آنلاین در آنجا انجام نمی‌شود، می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

    فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی‌جات است، اما ان‌شاء الله در ابتدای سال فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی نیز وارد این فروش آنلاین خواهند شد.

    میانگین اختلاف قیمت محصولات میوه و تره‌بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است.

    زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه است و ساعات کاری ارسال فروش آنلاین از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین، سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود، بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد.

    شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره‌بار، درخواست خود را ثبت کنند. این روش همچنین به کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در زمان برای شهروندان کمک می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343664

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم