• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون

  • کد خبر : 303724
  • 04 تیر 1401 - 16:29
راهنمای خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون

فهرست محتوا در صورتی که به دنبال خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون هستید، می­توانید با مطالعه این مطلب تا حدود زیادی در نهایت یک انتخاب درست داشته باشید. برای خرید گوشی علاوه بر در نظر داشتن بودجه­تان، باید فاکتورهای اساسی دیگری را نیز مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال، نیازهای روزمره­تان چیست، آیا […]

فهرست محتوا

  • در صورتی که به دنبال خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون هستید، می­توانید با مطالعه این مطلب تا حدود زیادی در نهایت یک انتخاب درست داشته باشید. برای خرید گوشی علاوه بر در نظر داشتن بودجه­تان، باید فاکتورهای اساسی دیگری را نیز مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال، نیازهای روزمره­تان چیست، آیا نیاز به تماس­های متعدد و طولانی مدت دارید؟ آیا از گیمرهای حرفه­ای هستید؟ آیا بالا بودن ظرفیت گوشی برایتان اهمیت دارد؟ و غیره.

    در ادامه می­توانید مشخصات بهترین گوشی ها تا 20 میلیون را که در این مطلب مهم­ترین آن­ها گلچین کرده­ایم، مطالعه نمایید. مطمئناً در صورتی که پیش از خرید آگاهی­های لازم را داشته باشید و همه چیز را با نیازهایتان مطابقت دهید، در نهایت خریدی با رضایت خواهید داشت.

    معرفی بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

    لازم به ذکر است که در چند سال اخیر، شاهد ورود گوشی­های هوشمند متعددی به بازار بوده­ایم. طراحی، ابعاد و کارایی گوشی­ها متفاوت بوده و هر بار یک برند گوشی با قابلیت­های جدید و خاصی را ارائه می­دهد. دقت داشته باشید که پس از خرید گوشی، دوست دارید چه انتظاراتی از شما برآورده شود؟

    ممکن است برای برخی عمر باتری و برای برخی دیگر وزن و ابعاد گوشی مهم باشد؛ بنابراین نمی­توان بی­گدار به آب زد. با بودجه­ای تا 20 میلیون، لازم است در میان گوشی­های موجود در بازار، به دنبال بهترین گوشی تا 20 میلیون باشید. به عنوان نتیجه نهایی، در گام اول مشخصات بهترین گوشی­هایی که در ادامه معرفی کرده­ایم را با دقت بخوانید و در ادامه قدم بعدی را برای خرید بردارید.

    بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان از برند سامسونگ با طراحی منحصر به فرد

     گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

    این گوشی با وزنی معادل 177 گرم و ضخامت 7.9 میلیمتری از سری گوشی­های سبک و خوش دست سامسونگ است. طراحی گوشی نیز با توجه به مات بودن روکش پشتی گوشی و قاب براق لنزهای دوربین، توجه کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند در حال حاضر در رنگ­های زیتونی، سفید، یاسی (اسطوخودوسی) و مشکی (گرافیت) به بازار عرضه شده است.

    سایز نمایشگر 6.4 اینچ و رزولوشن آن برابر با 2340 x 1080 است. نرخ نوسازی s21 نیز، 120 هرتزی است. میزان روشنایی گوشی نیز به حدی است که به گفته کاربران، گوشی در هنگام عکاسی در نور خورشید نیز عملکرد خوبی دارد.

    دوربین اصلی گوشی با لنز سه گانه 12، 8 و 12 و دوربین سلفی با لنز 32 مگاپیکسلی، موجب شده است که عکاسی و فیلم­برداری چه در روز و چه در شب، کیفیت مطلوبی داشته باشد.

    باتری گوشی 4500 میلی آمپر است. 74 دقیقه طول می­کشد تا باتری خالی گوشی به شارژ 100 درصد برسد. در صورتی که از یک سیم شارژر 20 واتی استفاده شود.

    معرفی یکی از بهترین گوشی های شیائومی با صفحه نمایشی باکیفیت برای عاشقان بازی های گرافیکی

    گوشی موبایل شیائومی مدل 5G  12X ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

    ابعاد و وزن گوشی به گونه­ای است که کاربران این گوشی را در رده شیائومی 12 قرار داده­اند.

    صفحه نمایش گوشی نیز دارای رزولوشن 2340 x 1080 و ابعاد آن برابر با 6.9 اینچ است. صفحه نمایش گوشی نیز 120 هزار هرتزی است. با توجه به رزولوشن بالا و ابعاد مناسب گوشی، این گوشی موبایل شیائومی از بهترین گوشی بازار برای افراد علاقه­مند به بازی­های گرافیکی است.

    باتری گوشی دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر در ساعت است. از قابلیت­های باتری آن، می­توان به شارژ شدن سریع آن اشاره کرد. با توجه به این قابلیت، این مدل از گوشی شیائومی از به صرفه­ترین گوشی­ها با این قیمت در بازار است.

    دوربین اصلی گوشی دارای سه لنز 50، 13 و 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی نیز به همراه یک لنز 32 مگاپیکسلی ارائه شده است. با توجه به مشخصات دوربین، با این مدل از گوشی شیائومی ثبت لحظاتتان با کیفیتی بالا امکان پذیر است.

    معرفی یکی از جدیدترین و بهترین گوشی ها تا 20 میلیون تومان از برند اپل در سال 2022

    ­گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2022 LL/A Not Active ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

    راهنمای خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون

    کاربران طراحی این گوشی را در رده طراحی­های نوستالژی قرار می­دهند. به هر حال هم چنان طراحی آن در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. گوشی دارای وزنی برابر با 144 گرم است. همین مورد باعث می­شود که در هنگام استفاده‌هایی طولانی مدت نیز، احساس خستگی در دستانتان نداشته باشید.

    ابعاد صفحه نمایش 4.7 اینچ و رزولوشن صفحه نمایش برابر با 750 x 1334 است. روشنایی صفحه نمایش نیز حداکثر 625 نیت خواهد بود. با توجه به این ویژگی­ها، در شرایط نوری متنوع، امکان عکس برداری­های باکیفیت وجود دارد.

    ظرفیت باتری گوشی نیز 2018 میلی آمپر در ساعت است. با توجه به نظرات کاربران این مدل از گوشی اپل از بهترین گوشی­های معرفی شده به بازار تا رنج قیمتی 20 میلیون تومان است.

    معرفی یکی از بهترین گوشی بازار با طراحی لوکس از برند شیائومی

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 GT 5G – ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت

    یکی دیگر از بهترین گوشی های بازار از برند شیائومی، Poco F4 GT 5G است. به طور خلاصه مهم­ترین مشخصات آن را شرح می­دهیم. وزن گوشی 210 گرم و ابعاد آن برابر با 162.5 در 76.7 به همراه ضخامت 8.5 میلی­متری است. طراحی بدنه گوشی به گونه­ای است که به هیچ عنوان در دست لیز نمی­خورد. جنس بدنه گوشی نیز باکیفیتی بسیار عالی ارائه شده است. از فریم آلومینیومی در بدنه گوشی استفاده شده است که می­تواند شیشه را در بدنه جلویی و پشتی متصل نماید. اگر به دنبال طراحی­های لوکس هستید، می­توانید بر روی این گوشی از برند شیائومی حساب کنید.

    صفحه نمایش گوشی 6.67 اینچی و رزولوشن آن برابر با 1080 در 2400 پیکسل است. نرخ تازه سازی نمایشگر نیز 120 هرتزی در نظر گرفته شده است. با توجه به بررسی­های انجام شده توسط کارشناسان، روشنایی دستگاه در برابر نور مستقیم خورشید نیز در وضعیت بسیار مطلوبی است. همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تماشای فیلم و سریال در گوشی خود هستند، پیشنهاد ما این است که این مدل از گوشی شیائومی را از دست ندهید.

    ظرفیت باتری گوشی نیز معادل 4700 میلی آمپر ساعت است.

    راهنمای خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون

    معرفی بهترین گوشی از نظر آنتن دهی تا 20 میلیون تومان

    گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro 5G ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت

    این مدل از گوشی دو سیم کارته موتورولا را می­توان از بهترین گوشی ها از نظر آنتن دهی در بازار دانست. شاید نام موتورولا برایتان ناآشنا باشد. باید بگوییم که یکی از زیر مجموعه­های شرکت گوگل، موتورولا نام دارد. لازم به ذکر است که خود موتورولا اکنون به عنوان یکی از شرکت­های قدرتمند و مستقل در آمریکا شناخته شده است.

    نمی­توان نقص­هایی که در طراحی گوشی به کار رفته است را به طور کلی نادیده گرفت. اما با این حال ظاهر گوشی توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را به دنبال داشته باشد. حسگر اثر انگشت گوشی از نوع زیر صفحه‌ای اپتیکال است. با توجه به گفته کاربران، حسگر گوشی دارای دقت و سرعت بسیار بالایی است.

    پنل نمایشی گوشی نسبت به دیگر گوشی­های موتورولا دارای ضخامت کم­تری است. قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10+ و رزولوشن 1080 در 2400، باعث شده است که این گوشی برای کاربران گیمر اهمیت بالایی داشته باشد.

    باتری گوشی نیز دارای ظرفیت 4500 میلی آمپری است.

    معرفی یکی دیگر از گوشی های اپل تا رنج قیمتی 20 میلیون تومان

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2022 ZA/A Not Active ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

    این مدل از گوشی­ اپل در رنگ­بندی­های سفید، مشکی و قرمز به بازار عرضه شده است. این گوشی تک سیم کارته از بهترین گوشی ها تا 20 میلیون تومان است که در سال 2022 معرفی شده است.

    از ویژگی­های برجسته این گوشی، می­توان به حسگر قوی اثر انگشت و مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. باتری گوشی نیز دارای ظرفیت 2018 میلی آمپر در ساعت است. امکان عکس­برداری باکیفیت با وجود لنز 12 مگاپیکسلی و رزولوشن بالای این گوشی، به راحتی امکان پذیر است.

    گوشی دیگری از سامسونگ با باتری قدرتمند از بهترین گوشی ها تا 20 میلیون تومان

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 4G پلاس ظرفیت 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

    امکان استفاده از دو سیم کارت در این گوشی وجود دارد. ابعاد گوشی و طراحی آن مورد رضایت کاربران بوده است. کیفیت دوربین گوشی نیز به گونه­ای است که امکان تصویربرداری مطلوب از هر منظره­ای با هر نوری را فراهم کرده است.

    صفحه نمایش دارای سایز 6.7 اینچی و رزولوشن آن برابر با 3200 × 1440 پیکسل است. ظرفیت باتری گوشی نیز برابر با 4500 میلی آمپر ساعت است.

    انتخاب بهترین گوشی تا 20 میلیون و دیگر محصولات در سایت گام اول خرید به راحتی امکان پذیر است

    برخی از بهترین گوشی­ ها تا 20 میلیون را معرفی کردیم. دقت داشته باشید که تنوع گوشی­های موبایل به شدت بالا است. ما در این جا تلاش کردیم بهترین­ها را نام ببریم و به طور خلاصه مهم­ترین مشخصات و ویژگی­های آن­ها را بیان کنیم.

    اگر به دنبال اطلاعات جامع­تری هستید و می­خواهید با اطمینان بیش­تری خرید کنید، می­توانید با سایت گام اول خرید همراه شوید. در این سایت، می­توانید در کمترین زمان ممکن در مورد کالاهای مورد نظرتان بدانید. گام اول خرید می­تواند به عنوان یک راهنمای کامل در کنار شما باشد.

    کلام پایانی

    به عنوان کلام پایانی، لازم است تأکید کنیم که اگر به دنبال خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون هستید، به خوبی تحقیق کنید. نیازهای خود را در نظر بگیرید و پس از بررسی­های لازم برای خرید اقدام نمایید.

    در سایت گام اول خرید می­توانید کامل­ترین اطلاعات را در مورد محصولاتی همچون گوشی موبایل به دست آورید. همچنین اگر گشتی در این سایت بزنید، خواهید دید که پر از ایده­های ناب و جدید است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303724

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم