• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

راهنمای خرید از دبی: تجربه خرید موفق از بازارها و فروشگاه‌های دبی

  • کد خبر : 319600
  • 10 خرداد 1402 - 10:53
راهنمای خرید از دبی: تجربه خرید موفق از بازارها و فروشگاه‌های دبی

فهرست محتوا خرید از دبی به دلیل داشتن بازارها و فروشگاه‌های متنوع و منحصر به فرد، تجربه‌ای متفاوت را برای مسافران به این شهر ایجاد می‌کند. در این راهنما، با معرفی بازارها و فروشگاه‌های برتر دبی، با نکات مهم خرید در دبی و بهترین وبسایت‌های خرید از دبی آشنا می‌شوید. بررسی بازارها و فروشگاه های […]

فهرست محتوا

  • خرید از دبی به دلیل داشتن بازارها و فروشگاه‌های متنوع و منحصر به فرد، تجربه‌ای متفاوت را برای مسافران به این شهر ایجاد می‌کند.

    در این راهنما، با معرفی بازارها و فروشگاه‌های برتر دبی، با نکات مهم خرید در دبی و بهترین وبسایت‌های خرید از دبی آشنا می‌شوید.

    بررسی بازارها و فروشگاه های دبی

    دبی یکی از مقاصد محبوب خرید و تجارت در خاورمیانه است. این شهر بازارها و فروشگاه‌های زیادی دارد که به توریست‌ها و خریداران عمده، انواع کالاها را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، به دلیل پیشرفت تکنولوژی چشمگیر در دبی، شاهد به وجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی هستیم که خرید از دبی را برای مردم خاورمیانه و حتی کل جهان اسانتر کرده است.

    سایت NOON یکی از بازارهای نوظهور آنلاین در دبی است که تنوع بسیار زیادی در محصولات دارد. خوشبختانه خرید از نون از داخل ایران با کمک شرکت‌های واسطه مانند شرکت بازرگانی irdelivery محیا شده که به راحتی می‌توانید از طریق آن صفر تا صد خرید از دبی و تحویل در ایران را تجربه کنید.

    اما بیایید ابتدا نگاهی به بازارهای فیزیکی شهر دبی بیاندازیم که محبوبیت بیشتری دارند.

    راهنمای خرید در دبی

    اگر قصد خرید از دبی را دارید می‌توانید از سایت نون استفاده کنید! خرید از نون می‌تواند به شدت هزینه‌های شما را کاهش دهد و دیگر نیازی به صرف هزینه برای سفر به دبی نخواهید داشت.

     

    راهنمای خرید از دبی: تجربه خرید موفق از بازارها و فروشگاه‌های دبی

    اما اگر قصد سفر و خرید حضوری را دارید، شما می‌توانید بازارهای محلی و سنتی را انتخاب کنید که هر کدام برای یک سلیقه خاص مناسب هستند. در بازارهای سنتی علاوه بر قیمت مناسب‌تر کالاها، فضایی رنگارنگ به همراه عطر خاورمیانه را تجربه می‌کنید. علاوه بر این، فروشگاه‌های تجاری بزرگی در دبی وجود دارند که انواع محصولات برند را عرضه می‌کنند.

    قبل از خرید، باید به چند نکته توجه کنید. اگر قصد خرید عمده از دبی را دارید، بهتر است ابتدا قیمت محصولات را با هم مقایسه کنید و با عمده فروش مذاکره کنید. از کیفیت محصولات هم مطمئن شوید تا کالای تقلبی را به شما نفروشند.

    شما می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی واسطه مانند شرکت بازرگانی irdelivery برای خرید از دبی کمک بگیرید تا بهترین فروشنده را در دبی پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

    مکان های معتبر برای خرید از دبی

    بهترین مکان برای خرید از دبی عبارتند از مرکز خرید دبی مال که یکی از بزرگترین مجموعه‌های خرید در این شهر است، مرکز خرید امارات که انواع محصولات برند را ارائه می‌دهد، و بازار طلا و سوق که مجموعه‌ای از طلافروشی‌ها و جواهرات را ارائه می‌کند.

    • دبی مال

    دبی مال یکی از مراکز خرید معروف و بزرگ در دبی است. این مرکز خرید بخشی از پروژه برج خلیفه است، که بلندترین سازه جهان محسوب می‌شود و دارای بیش از 1200 فروشگاه است. دبی مال در نوامبر سال 2008 برای عموم بازگشایی شد و هر ساله بیش از 75 میلیون نفر از سراسر جهان از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. این مجموعه دارای پارکینگی با ظرفیت 14000 خودرو است.

    اگر می‌خواهید به دبی مال بروید، می‌توانید از طریق خیابان دو طبقه دوحه به آن دسترسی پیدا کنید.

     

    راهنمای خرید از دبی: تجربه خرید موفق از بازارها و فروشگاه‌های دبی

    • مرکز خرید امارات

    مرکز خرید امارات که با نام امارات مال هم شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در دبی و امارات متحده عربی است. با مساحتی بالغ بر 233467 متر مربع، یکی از مراکز خرید بزرگ در جهان است. این مرکز خرید در سال 2003 تاسیس شده و شهرت جهانی دارد.

    طراحی و معماری این مرکز خرید بسیار منحصر به فرد است و به مانند یک نگین در خاورمیانه می‌درخشد. با داشتن ۴ طبقه، در مرکز خرید امارات بیش از 560 فروشگاه مختلف قرار دارند و محصولات متنوعی از برندهای معتبر جهانی در آن به فروش می‌رسد.

    این مرکز خرید بخش‌های متعددی دارد. بخش مد و لباس یکی از مهمترین بخش‌های این مرکز خرید است، که می‌توان انواع لباس‌ها و پوشاک برای آقایان و بانوان را در آن یافت. همچنین بخشی مخصوص لوازم خانگی نیز در این مرکز خرید وجود دارد و انواع فروشگاه‌های لوازم خانگی را می‌توانید در آن پیدا کنید.

    مرکز خرید امارات همچنین دارای بیش از 90 رستوران و فروشگاه مواد غذایی است. از طریق این رستوران‌ها می‌توانید بهترین غذاها را با کیفیت بالا سفارش دهید و در کنار آن از خرید خود هم لذت ببرید.

    • بازار ابن بطوطه

    بازار ابن بطوطه یکی از محبوب‌ترین بازارهای دبی است. در این بازار، شما می‌توانید با تنوع غذا‌ها و نوشیدنی‌های خاصی که در آن سرو می‌شوند، تجربه‌ی بی‌نظیری را در کنار خرید خود تجربه کنید. بازار ابن بطوطه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب فعالیت دارد.

    • مرکز خرید مرکاتو

    مرکز خرید مرکاتو یکی دیگر از مقاصد محبوب خرید در دبی است. این مرکز خرید معروف به بهشت دبی شناخته می‌شود. در مرکاتو، شما می‌توانید از قسمت‌های مختلفی از جمله فروشگاه‌های برندهای معروف، رستوران‌ها و سینما لذت ببرید. ساعات کاری مرکز خرید مرکاتو از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است.

    بهترین سایت های خرید از دبی

    زمان‌ی که نمی‌توانید به دبی سفر کنید یا قصد واردات به ایران را دارید، وبسایت‌های خرید از دبی به شما این امکان را می‌دهند که از خانه به راحتی خرید خود را انجام دهید. این وبسایت‌ها انواع محصولات را از لباس و لوازم جانبی گرفته تا لوازم الکترونیکی و زیورآلات ارائه می‌دهند.

    همانطور که قبلا اشاره کردیم، سایت نون برای این منظور بسیار مناسب است! خرید از نون بسیار آسان است و هر نوع کالا از بهترین برندهای جهان را می‌توان در آن پیدا کرد.

    متاسفانه قوانین و شرایط خرید و پرداخت در این وبسایت‌ها معمولا ایرانیان را پوشش نمی‌دهد و باید از شرکت‌های واسطه کمک بگیرید. یکی از بهترین شرکت‌ها که می‌تواند مراحل خرید از دبی را برای شما انجام دهد، شرکت بازرگانی irdelivery است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319600

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم