• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

راهنمای خرید ادکلن

  • کد خبر : 237895
  • 09 خرداد 1400 - 11:58
راهنمای خرید ادکلن

ادکلن (به فرانسوی: eau de Cologne)‏ (فرانسوی: [o d(ə) kɔlɔɲ]) عطری است که در کلن آلمان به وجود آمده‌است. این واژه در لغت به معنای «آبِ کُلن» است. این معجونِ محبوب اولین بار توسط یوهان ماریا فارینا در سال ۱۷۰۹ ترکیب شد. معمولاً به عطرهایی که در ترکیبشان ۲ تا ۵ درصد پرفیوم استفاده می‌شود، […]

  • ادکلن (به فرانسوی: eau de Cologne)‏ (فرانسوی: [o d(ə) kɔlɔɲ]) عطری است که در کلن آلمان به وجود آمده‌است. این واژه در لغت به معنای «آبِ کُلن» است. این معجونِ محبوب اولین بار توسط یوهان ماریا فارینا در سال ۱۷۰۹ ترکیب شد. معمولاً به عطرهایی که در ترکیبشان ۲ تا ۵ درصد پرفیوم استفاده می‌شود، از لحاظ فنی ادکلن می‌گویند. در ترکیب ادکلن معمولاً ۷۰ تا ۹۰ درصد الکل به کار می‌رود.

    ادکلن ارزان

    تقاضا برای ادکلن ارزان قیمت همیشه وجود داشته است. دلیل اصلی این تقاضا، افزایش سرسام آور قیمت ادکلن ها می باشد.

    خرید ادکلن باید بر اساس برخی اصول و اعتبار باشد. ادکلن ارزان اصولا دارای خصوصیاتی از قبیل مقدار کم، قیمت مناسب، برند مشخص، بسته بندی شیک و در عین حال ساده، رایحه متنوع و قابل پسند برای هر نوع سلیقه و صد البته معتبر بودن می باشد.

    رایحه های استفاده شده در ادکلن ارزان اصولا رایحه های همه پسندی است که بسیار نزدیک به اصل آن است.

    ادکلن ارزان اصولا دارای شیشه های کوچک، ساده و معمولی از نظر کیفیت هستند که سبب می شود قیمت آن ها از نمونه های مشابه دارای شیشه های لوکس و کریستالی ارزان تر شده و قابل خرید برای افراد باشند.

    به همین علت است که این نوع ادکلن ها هم به لحاظ اندازه نسبت به ادکلن های گرانقیمت کوچک هستند و هم به لحاظ بسته بندی ساده تر می باشند.

    بسیاری از شرکت های معروف و معتبر در زمینه تولید عطر و ادکلن اصولا در تولیدات خود تولید ادکلن های ارزان را نیز مدنظر قرار می دهند. و دلیل آن این است که تمامی افراد با هر وسع مالی بتوانند از محصولات آن ها خرید کرده و استفاده کنند.

    البته لازم به ذکر است که برخی از ادکلن های ارزان نیز وجود دارند که معتبر نبوده و به صورت زیرزمینی تولید می شوند. ادکلن هایی که هم نام و شناسنامه معتبر ندارند و هم سمی است برای سلامتی.

    همچنین برای خرید انواع ادکلن ارزان میتوانید به سایت بورچین مراجعه کنید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237895

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم