• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

راهنمای خرید آبگرمکن برقی

  • کد خبر : 307301
  • 02 آبان 1401 - 20:13
راهنمای خرید آبگرمکن برقی

هوای سرد و فصل های پاییز و زمستان که فرا می رسند خانواده ها و اماکن مختلف را بفکر سر و سامان دادن به وضعیت گرمایشی محل زندگی و کار خود می اندازد. در این میان بیشترین توجه ها به سوی آبگرمکن ها برای داشتن آب گرم برای استحمام، شستن دست و صورت یا کارهای […]

  • هوای سرد و فصل های پاییز و زمستان که فرا می رسند خانواده ها و اماکن مختلف را بفکر سر و سامان دادن به وضعیت گرمایشی محل زندگی و کار خود می اندازد. در این میان بیشترین توجه ها به سوی آبگرمکن ها برای داشتن آب گرم برای استحمام، شستن دست و صورت یا کارهای دیگر مانند شستشوی لباس و ظروف می باشد که بدون داشتن آب کرم این کارها دارای مشکلات زیادی خواهد بودن و حتی غیر ممکن بنظر می آید که بتوان در زمستان سرد از آب سرد برای این موارد استفاده کرد.

    در کنار آبگرمکن کالای دیگری که نبود آن در منزل در هنگام سردی هوا غیر قابل اجتناب است بخاری است که سبب می شود با گرم کردن هوای داخلی منزل اثر هوای یخ زده پاییزی و زمستانی را در درون فضای داخلی محل های زندگی انسان کم اثر تر بکند و با متعادل کردن هوای درون خانه باعث آسایش و احساس زندگی بهتر و با کیفیت تر برای افراد می شود و بر همین اساس اقدام به تعمیر، سرویس و یا خرید آنلاین بخاری برقی یا گازی می کنند.

    در این بحث می خواهیم در رابطه با خرید آبگرمکن و بخصوص خرید  آبگرمکن برقی و یا خرید آبگرمکن گازی و معرفی انواع آبگرمکن برقی بپردازیم.

    انواع آبگرمکن:

    آبگرمکن گازی

    آبگرمکنی است که برای تامین آب گرم مورد نیاز افراد از سوخت گاز استفاده می کند که نسبت به سوخت انرژی برقی دارای مزایا و معایبی می باشد و بسیار ارزان تر.

    آبگرمکن برقی

    آبگرمکن برقی که در این مقاله می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم آبگرمکنی است که برای تولید آب گرم مورد نیاز کاربر از انرژی برق که یک انرژی پاک و تجدید پذیر بحساب می آید استفاده می کند.

    در کنار این تقسیم بندی خود آبگرمکن برقی هم به انواع مختلفی تقسیم می شود که ما در این قسمت آنها و کاربردشان را معرفی می کنیم.

    آبگرمکن برقی مخزنی

    آبگرمکنی است که با استفاده از نیروی برق کار می کند و انرژی برق از طریق گرم کردن المنت هایی که در درون آب مخزن آبگرمکن قرار دارند آب مورد نظر درون مخزن را به اندازه تنظیم شده داغ می کند و کاربر به محض نیاز به آب گرم با باز کردن شیر آب گرم حمام یا ظرفشویی و یا هر شیر آب گرم محل اب گرم از آبگرمکن به سمت کاربر برای استفاده جریان پیدا می کند.این نوع آبگرمکن با مخازن ظرفیت های مختلف در بازار وجود دارد و افراد بسته به نوع و تعداد افرادی که می خواهند استفاده کنن آبگرمکن با ظریت پایین و یا بالا را انتخاب می کنند.

    در هنگام خرید آبگرمکن برقی به برند سازنده آن که باید معتبر باشد و امکانات ایمنی که حتما باید برای آن بکار برد توجه کنیم از جمله دو فیوز که یکی فیوز جان است برای جلوگیری از یرق گرفتی در هنگام استفاده از آبگرمکن بسیار حیاتی است. و دیگر فیوز منیاتوری می باشد.

    راهنمای خرید آبگرمکن برقی

    آبگرمکن دیواری برقی

    این آبگرمکن تولید کنند آبگرم فوری 24 ساعته بحساب می آید یعنی بمحض باز کردن شیر آب گرم آبگرمکن روشن می شود و آب سرد به درون آبگرمکن می رود و در آنجا چند المنت کار گرم کردن آب عبوری را در درون مخزن کوچک آبگرمکن انجام می دهند آبگرمکن های دیواری معمولا دارای مخزن کوچکی هستند و نسبت به نوع مخزنی بسیار سبک تر هستند.این آبگرمکن ها بخاطر اینکه نیاز به فضای خاصی ندارد و راحت در هر جا می توان آنها را نصب کرد دارای خریداران زیادی هستند.

    آبگرمکن دوش حمامی

    این آبگرمکن در حمام و بر سر دوش حمام نصب می شود و فقط آب مورد نیاز فرد از دوش حمام را تامین می کند این نوع دوش باید از درجه بالای ایمنی برخوردار باشد تا سبب اتصالی و برق گرفتگی نشود سرویس های مرتب که توسط افراد باتجربه و آگاه انجام میشود برای این نوع آبگرمکن بسیار ضروری می باشد.

    آبگرمکن سر شیر ظرفشویی

    راهنمای خرید آبگرمکن برقی

    این آبگرمکن برقی کوچک بر روی سر شیر ظرفشویی نصب می شود و برای استفاده در آشپزخانه یا هر شیر دیگر در محل استفاده می شود این دوش هم فقط مورد نیاز خروجی از شیر ظرفشویی را تامین می کند و با مکانهای دیکر در ارتباط نیست این آبگرمکن هم باید دارای استاندارد های بین المللی و ایمنی کامل و تولید شده توسط برند های معتبر جهانی باشد.

    آبگرمکن قابل حمل و جابجایی

    این آبگرمکن ساخت ترکیه است و کوچکترین آبگرمکن جهان بحساب می آید این آبگرمکن را می توانیم هر کجا که می رویم با خود حمل کنیم و هرجا نصب کنیم و مورد استفاده قرار دهیم.

    عزیزان خواننده این مقاله در رابطه با معرفی انواع آبگرمکن برقی بود شما می توانید انواع آبگرمکن های برقی، گازی و انواع بخاری های گازسوز و برقی را از فروشگاه اینترنتی فروشکالا بصورت آنلاین خریداری کنید و از طریق تیپاکس یا پست در خانه سالم تحویل بگبرید و در صورت هر نوع مغایرت و یا اشکال تا هفت روز می توانید آن را برگشت دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307301

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم