• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

راهنمای بیمه درمان تکمیلی گروهی بیمه آسماری

  • کد خبر : 249590
  • 21 شهریور 1400 - 4:09
راهنمای بیمه درمان تکمیلی گروهی بیمه آسماری

بیمه تکمیلی گروهی یکی از انواع بیمه درمان تکمیلی است که اهمیت زیادی برای شرکت ها و سازمان ها دارد. در بیمه تکمیلی گروهی، اگر تعداد افراد یک سازمان یا شرکت به حد مشخصی (حداقل ۱۵ نفر) برسد، شرکت می‌تواند با تهیه بیمه نامه درمان تکمیلی، به صورت گروهی همه افراد سازمان را بیمه کند. اما بیمه تکمیل گروهی چه مزایایی دارد؟ چه افرادی می‌توانند از آن استفاده کنند و چگونه می‌توانیم این بیمه نامه را تهیه کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سؤالات در ادامه این مطلب همراه بیمه آسماری باشید.

فهرست محتوا

  • پول بانک: بیمه تکمیلی گروهی یکی از انواع بیمه درمان تکمیلی است که اهمیت زیادی برای شرکت ها و سازمان ها دارد. در بیمه تکمیلی گروهی، اگر تعداد افراد یک سازمان یا شرکت به حد مشخصی (حداقل ۱۵ نفر) برسد، شرکت می‌تواند با تهیه بیمه نامه درمان تکمیلی، به صورت گروهی همه افراد سازمان را بیمه کند. اما بیمه تکمیل گروهی چه مزایایی دارد؟ چه افرادی می‌توانند از آن استفاده کنند و چگونه می‌توانیم این بیمه نامه را تهیه کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سؤالات در ادامه این مطلب همراه بیمه آسماری باشید.

    بیمه درمان گروهی

    آشنایی با بیمه تکمیلی گروهی

    امروزه در شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور حفظ سلامتی کارکنان و کاهش هزینه‌های درمانی، استفاده از بیمه درمان گروهی یا بیمه تکمیلی گروهی امری ضروری تلقی می‌شود. شرکت‌های بیمه نیز با توجه به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها به ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به صورت گروهی و پوشش گسترده، خدماتی تحت عنوان بیمه تکمیلی گروهی ارائه می‌کنند. شرکت بیمه آسماری نیز با پشتوانه شرکت کمک رسان ایران SOS (بهترین و معتبرترین شرکت بیمه در ایران) خدمات بیمه درمان گروهی را با بالاترین سطح پوشش، پرداخت بالاترین سقف خسارت و هزینه‌ای مقرون به صرفه در اختیار سازمان‌ها، شرکت‌های بازرگانی، صنعتی و خدماتی قرار می‌دهد.

    چه کسانی می‌توانند از بیمه درمان گروهی استفاده کنند؟

    توجه به اهمیت بالای  بیمه درمان تکمیلی در جبران هزینه‌‌های درمانی، اکثر سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌‌های خصوصی و دولتی، کارمندان خود و افراد تحت تکفل‌شان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار‌‌ می‌دهند. در این بیمه هزینه‌های بیمارستانی و جراحی ناشی از بیماری و حوادث احتمالی و سایر پوشش‌های اضافی درمانی، بر اساس شرایط بیمه نامه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

    در گذشته فقط شرکت‌ها یا کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر (کارکنان + اعضای خانواده آن‌ها) تحت پوشش بیمه تکمیل گروهی قرار می‌گرفتند. اما با تصویب قانون جدید شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند به گروه‌های زیر ۵۰ نفر نیز خدمات بیمه درمان گروهی را ارائه کنند. شرکت‌های بیمه اندکی بیمه تکمیلی گروهی برای افراد کمتر از ۵۰ نفر ارائه می‌کنند که آسماری سرآمد همه آن‌ها است. برای اطلاع از حداقل تعداد افراد و شرایط دقیق خرید بیمه درمان گروهی کافی است تا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

    پوشش بیمه درمان تکمیلی گروهی

    مزایای بیمه تکمیلی برای کارکنان شرکت‌ها

    بیمه‌نامه‌های درمان گروهی با توجه به تعداد افراد تحت پوشش، تعهدات و پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. همه افرادی که این بیمه نامه را به صورت گروهی از آسماری دریافت می‌کنند می‌توانند از مزایای زیر استفاده نمایند:

    • امکان ارائه بیمه درمان برای واحدهای کوچک صنعتی و خدماتی
    • استفاده از دو طرح مختلف برای سازمان‌های بالای ۵۰ نفر
    • صدور معرفی‌نامه آنلاین بدون محدودیت زمانی و ارائه خدمات ۲۴ ساعته
    • طرف‌قرارداد با بیش از ۲۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر ‌کشور
    • امکان پرداخت اقساطی حق‌بیمه
    • برخورداری از خدمات و پوشش‌های گسترده حتی با تعداد افراد کمتر از ۵۰ نفر

    همین موضوع باعث شده تا بیمه درمان گروهی در کنار بیمه درمان تکمیلی خانواده به یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین خدمات بیمه‌ای تبدیل شود. قیمت مناسب و خدمات بسیار گسترده از مهم‌ترین مزایای استفاده از بیمه درمان تکمیلی گروهی برای کارکنان شرکت‌ها است.

    چه پوشش‌هایی در بیمه درمان گروهی ارائه می‌شود؟

    سقف پوشش‌ها و حق بیمه، بیمه نامه‌های درمان گروهی بر اساس تعداد افراد متقاضی و طرح‌های درمانی مورد درخواست ارائه می‌شود. شرکت بیمه آسماری، ۵ طرح مختلف با سقف پرداخت متفاوت در نظر گرفته است. با این حال اصلی‌ترین خدمات تحت پوشش بیمه درمان گروهی شامل خدمات بستری، جراحی عمومی و تخصصی، خدمات پاراکلینیکی مانند سونوگرافی، آندوسکوپی، ام آر آی، تست ورزش، نوار قلب و مغز، هزینه‌های جراحی سرپایی، آمبولانس، رفع عیوب انکساری دو چشم، زایمان و هزینه‌های آزمایشگاهی می‌شود. در واقع با استفاده از بیمه درمان گروهی از پوشش‌های گسترده‌ای بهره مند می‌شوید و بخش زیادی از هزینه‌های درمانی شما کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این شرکت‌ها می‌توانند پوشش پرکاربرد دندان پزشکی را نیز به موارد تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی اضافه کنند.

    هزینه بیمه درمان گروهی

    شرایط دریافت بیمه درمان تکمیلی گروهی

    برای دریافت بیمه درمان تکمیلی وجود بیمه پایه مانند بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی و ارائه لیست بیمه الزامی است. علاوه بر این از لحاظ سنی محدودیت‌هایی وجود دارد. افراد ۶۰ تا ۷۰ سال با ۵۰ درصد افزایش حق بیمه و از ۷۰ تا ۸۰ سال با ۱۰۰ درصد افزایش بیمه رو به رو می‌شوند. این بیمه نامه به افراد بالای ۸۰ سال تعلق نمی‌گیرد.

    قیمت بیمه تکمیلی گروهی و حق بیمه آن چقدر است؟

    هزینه استفاده از بیمه درمان گروهی برای شرکت‌ها به نوع طرح انتخابی، پوشش‌های اضافه انتخاب شده و سقف تعهدات شرکت بیمه بستگی دارد. اما بدون شک با توجه به پوشش‌های گسترده و خدمات فوق العاده ای که در بیمه تکمیلی گروهی ارائه می‌شود، این هزینه برای شرکت‌ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. به طور کلی حق بیمه در بیمه نامه‌های تکمیلی از حق بیمه پایه بیشتر است. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از هزینه حق بیمه در بیمه تکمیلی گروهی آسماری با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس حاصل کنید.

    بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری، بهترین بیمه تکمیلی گروهی

    بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری، خدمات منحصر به فردی را در اختیار شرکت‌های با تعداد کارکنان بیشتر از ۱۵ نفر قرار می‌دهد. مزایای منحصر به فرد و طرح‌های گوناگون این بیمه تکمیلی گروهی را به بهترین انتخاب برای بسیاری از شرکت‌ها تبدیل می‌کند. اگر به دنبال یک بیمه درمان گروهی جامع با چتر پوششی گسترده هستید، خرید بیمه درمان تکمیلی آسماری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۳۴۱۷ با کارشناسان حرفه‌ای بیمه آسماری تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما و ارائه راهنمایی‌های لازم برای تهیه بیمه تکمیلی گروهی هستند.

    انتشار: کوروش جم

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=249590

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم