• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

راهنمایی برای اخذ وام مسکن در نوشهر

  • کد خبر : 335347
  • 30 آبان 1402 - 11:30
راهنمایی برای اخذ وام مسکن در نوشهر

مسکن و سرپناه یکی از سه نیاز اصلی بشر است که نبود آن باعث ایجاد مشکلات متداوم در زندگی هر فرد می شود. یک انسان در طول زندگی خود همواره تلاش میکند تا منزلی مناسب برای خود و خانواده‌اش تهیه کند که…

  • مسکن و سرپناه یکی از سه نیاز اصلی بشر است که نبود آن باعث ایجاد مشکلات متداوم در زندگی هر فرد می شود. یک انسان در طول زندگی خود همواره تلاش میکند تا منزلی مناسب برای خود و خانواده‌اش تهیه کند که این تلاش برای هر انسانی یک الزام است. به همین منظور، دولت برای کمک به افراد برای تهیه مسکن، وامی را در نظر گرفته است. برای نوشهر هم که یا شهر بسیار زیبا در شمال کشور است، این وام مسکن در نظر گرفته شده است. ما در ادامه راجع‌ به اخد وام مسکن در نوشهر و خرید ویلا در نوشهر ، با شما صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

    شکل 1راهنمایی برای اخذ وام مسکن در نوشهر

    وام مسکن چیست؟

    وام یک کمک هزینه است که برای خرید مسکن و خودرو توسط بانک ها به افراد داده می شود. این وام همواره برای خرید منزل نیز پرداخت می‌شود. زیرا قیمت خرید یک مسکن، بسیار بالا بوده و خود فرد بدون کمک دولت، نمی تواند این مبلغ را پس انداز کند. پرداخت وام مسکن بر اساس زیر ساخت های اقتصادی و فرهنگی هر کشور متفاوت است. مثلا این وام، می تواند مستقیما از بانک دریافت شده و یا از طریق اوراق بورسی تأمین گردد. منظور از اوراق بورسی، همان اوراق مسکن است که هر پانصد هزار تومان یک برگ اوراق محسوب می‌شود. فرد به احتساب میزان پولی که نیاز دارد، می‌تواند از این اوراق خریداری کند. خرید اوراق مسکن محدودیت دفعات نداشته و مانند وام بانکی به نوبت دریافتی، نیز نیاز ندارد. البته لازم به ذکر است که شما برای خرید ویلا در این شهر زیبا از طریق این اوراق، باید حتما در بورس و یا صندوق پس ‌انداز مسکن فعالیت داشته باشید. اگر افتتاح حساب شما در این بانک، به تازگی انجام گرفته است، باید مدت زمان مشخص شده توسط بانک را برای دریافت وام، منتظر بمانید.

    شکل 2تفاوت وام مسکن بانکی با اوراق وام مسکن

    تفاوت وام مسکن بانکی با اوراق وام مسکن

    گفتیم که وام مسکن که با مراجعه مستقیم به بانک، دریافت میشود، با اوراق وام مسکن متفاوت است. اولین تفاوت این است که برای دریافت وام، باید حتما ودیعه ای برای سرمایه گذاری داشته باشید. اما در خرید این اوراق، این سرمایه اولیه نیاز نیست. دومین تفاوت این است که برای دریافت مستقیم وام، باید مدت زمانی را منتظر بمانید و باز پرداخت طولانی را نیز متحمل شوید. اما برای استفاده از اوراق، انتظار طولانی، نیاز نبوده و دریافت وام سریع تر از حد ممکن انجام می ‌گیرد.

    چگونگی دریافت اوراق مسکن برای خرید و فروش ویلا در نوشهر

    برای استفاده از اوراق مسکن نام برده، چهار شرط لازم است که این شروط عبارتند از:

    • داشتن سپرده بانکی در بانک مسکن
    • دریافت کد معاملاتی از فرابورس و انجام فرایند خرید و فروش اوراق
    • سفارش اوراق مورد نظر به بورس
    • ارائه اوراق خریداری شده به بانک مسکن

    شکل 3چگونگی دریافت اوراق مسکن برای خرید و فروش ویلا در نوشهر

    شرایط اخذ وام مسکن برای خرید ویلا در نوشهر

    برای دریافت وام مسکن و یا خرید ویلا، شما باید به بانک مورد نظر خود مراجعه کرده و مبلغی را به عنوان ودیعه در آنجا سرمایه‌گذاری کنید. بانک‌ها همواره برای پرداخت وام‌، مدت معینی را مشخص می‌کنند تا ودیعه در بانک بماند، بعد از اتمام زمان معین، شما می‌توانید وام مسکن را دریافت کنید. از دیگر شرایط اخذ وام مسکن برای خرید ویلا در نوشهر، داشتن شغلی ثابت و سنی بالای هجده سال است، که امکان پرداخت اقساط ماهانه را تضمین کند. لازم به ذکر است که این وام، برای افرادی مناسب است که برای اولین بار قصد خرید مسکن را داشته و تا به آن زمان، از وام بانکی، استفاده نکرده باشند.

    شکل 4شرایط اخذ وام مسکن برای خرید ویلا در نوشهر

    نرخ سود اوراق مسکن برای خرید و فروش ویلا در نوشهر
    نرخ سودی که اوراق مسکن، از افراد دریافت می‌کند، بسته به سود اعلامی بانکی در هر سال می‌باشد که به‌ صورت تدریجی و پلکانی نیز باید پرداخت شود. شما برای دریافت وام، باید تمامی بدهی‌های خود را از قبل تسویه کرده باشید، تا این نرخ پرداختی، برای شما ثابت باشد. شما برای دریافت مشاوره در مورد سود اوراق مسکن، می‌توانید از مجموعه املاک نوشهر کمک بخواهید.

    چگونگی دریافت وام مسکن بانکی
    برای دریافت وام مسکن بانکی و خرید زمین در نوشهر، باید یک سری کارها و اعمال بانکی را انجام دهید. انجام این کارها یک الزام است که توسط بانک قرار داده شده است. این کارها عبارتند از:

    • افتتاح حساب پس‌ انداز در یکی از بانک‌ها مخصوصا بانک مسکن 
    • گذراندن دوره شش ماه بعد از قرار دادن ودیعه مورد نظر در بانک  
    • دریافت وام جعاله که برای تعمیرات پرداخت می‌شود 
    •  در دست داشتن فیش حقوقی و یا فیش ضمانت 

    شکل 5چگونگی دریافت وام مسکن بانکی

    دریافت وام مسکن در نوشهر از سند ویلا

    مقدار وامی که می‌توان از سند ویلا در این شهر دریافت کرد، متغیر است و بانک‌ها هر کدام مباغ مشخصی را برای خود تعیین کرده‌اند. بنابراین یکی از عوامل تعیین کننده مبلغ وام، خود بانک است. دومین عامل، ارزش ویلای موجود در نوشهر است. به طور کلی ار ۵۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد تومان می‌توان بر روی سند ویلا، وام دریافت کرد. این وام، برای مبالغ پایین ۸ درصد سود و برای مبالغ بالا، سود بیشتری دریافت می‌کند. با وجود تورم موجود، خرید ملک به کمک وام، بسیار به صرفه و پر سود‌ است.

    شکل 6دریافت وام مسکن در نوشهر از سند ویلا

    نتیجه گیری

    گفتیم که برای خرید ویلا و مسکن در شهر نوشهر، می‌توان مانند هر شهر دیگری، از وام مسکن و یا اوراق آن استفاده کرد. این وام یک روش مناسب برای سرمایه ‌گذاری برای زمان طولانی است، زیرا ملک و زمین، مخصوصا در شما کشور، یک سرمایه رو به رشد است که می‌تواند بعد از گذشت زمان، سود خوبی را برای شما داشته باشد. املاک نوشهر می‌تواند شما را در خرید یک مسکن اصولی و با قیمت مناسب، راهنمایی کند. اگر یک ملک با قیمت درست و در زمان مناسب خود خریداری شود، بعد از گذشت زمان، سود هنگفتی را برای فرد ایجاد می‌کند. املاک نوشهر، یک مجموعه پر قدرت و خبره در حوزه خرید و فروش مسکن و ملک است که می‌تواند کمک خوبی برای افراد مختلف باشد. شما برای آگاهی بیشتر در این حوزه، می‌توانید از مجموعه ما کمک بخواهید. مشاوران خبره ما، همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می‌باشند.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=335347

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم