• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دیدار مدیرعامل بانک ملت با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 246076
  • 30 مرداد 1400 - 2:52
دیدار مدیرعامل بانک ملت با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

پول بانک: مدیرعامل بانک ملت با سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دیدار و گفت و گو کرد.

  • به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این دیدار که مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل، علی اکبر صابریان و محسن شجاع مدیران امور و حمید مددی مدیر شعب استان البرز وی را همراهی می کردند، از دستاوردهای هوانیروز ارتش ج.ا.ا در محل ستاد فرماندهی این نیرو بازدید و از نزدیک با فعالیتهای آن آشنا شد.

    وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری های همه شیعیان جهان. از درگاه خداوند منان خواست تا هر چه زودتر بیماری کرونا از کشور عزیز ایران رخت بربندد و برای تمامی درگذشتگان ناشی از این بیماری آرزوی رحمت و مغفرت الهی کرد.
    مدیرعامل بانک ملت با اشاره به نقش بی بدیل هوانیروز ارتش ج.ا.ا در هشت سال جنگ تحمیلی  و یا سایر جنگها و حوادث طبیعی کشور، گفت: کارهای بزرگی که هوانیروز ارتش در طی جنگ تحمیلی انجام داد بر هیچ کس پوشیده نیست و هر گاه نیروهای دیگر در طی جنگ به مراحل دشواری می رسیدند همواره به پشتیبانی و کمک هوانیروز ارتش امیدوار بودند.
    وی با تاکید بر این نکته که هوانیروز ارتش تنها در جنگ ها ایفای نقش نکرده بلکه در حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل و زلزله در کوتاهترین زمان ممکن به کمک مردم آسیب دیده شتافته است از زحمات این نیروی نظامی مهم کشور قدردانی و برای همه کارکنان این مجموعه آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.
    دکتر بیگدلی با اشاره به دستاوردهای بزرگ شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه هوانیروز ارتش ج.ا.ا، گفت: این موضوع بسیار باعث خوشحالی و افتخار است که این شرکتها توانسته اند در این شرایط اقتصادی و تحریمی کشور بسیاری از تجهیزات و اَدوات نظامی را با تکیه بر دانش و توانمندی نیروهای متخصص داخلی تولید کنند و به خود کفایی تجهیزات نظامی در بسیاری از عرصه ها دست یابند.
    مدیر عامل بانک ملت در ادامه از مدیران بانکی حاضر در جلسه خواست تا با نیاز سنجی های شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه هوانیروز ارتش ج.ا.ا، نسبت به تامین نقدینگی و سرمایه در گردش این شرکتها اقدام کنند تا انشااله در آینده نزدیک شاهد موفقیتهای بیشتر هوانیروز در ساخت و تولید ماشین آلات و اَدوات نظامی از جمله بالگرد ملی تولید داخل باشیم.
    سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با قدردانی از بانک ملت به عنوان یکی از بانک های فعال در خدمات رسانی و پشتیبانی شرکت های دانش بنیان کشور، تاکید کرد: بانک ملت می تواند با تامین منابع مورد نیاز شرکتهای دانش بنیان زیر مجموعه هوانیروز ارتش به خود کفایی نظامی کشور در این عرصه کمک شایانی کند.
    وی در ادامه در خصوص کارهای انجام شده توسط هوانیروز ارتش ج.ا.ا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون و همچنین توانمندیها و تجهیزات این نیرو توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری بیشتر هوانیروز ارتش و بانک ملت، موانع موجود بر سر راه خودکفایی نظامی کشور برداشته شود.
    بر اساس این گزارش در حاشیه این دیدار، دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت از نمایشگاه دستاوردها و تولیدات نظامی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید و از نزدیک با تجهیزات تولید شده توسط شرکتهای دانش بنیان زیر مجموعه این نیرو آشنا شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=246076

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم