• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر مومنی در نشست خبری اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق: امیدواریم بتوانیم گامی موثر جهت توسعه خدمات گردشگری سلامت کشورمان برداریم

  • کد خبر : 22320
  • 26 فروردین 1398 - 2:39
دکتر مومنی در نشست خبری اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق: امیدواریم بتوانیم گامی موثر جهت توسعه خدمات گردشگری سلامت کشورمان برداریم

مدیرعامل شرکت گلوسی مدیکال سرویس عمان و مشاور ارشد نمایشگاه گفت: کارگزار ایرانی با توجه به اهمیت موضوع گردشگری سلامت با رایزنی انجام شده، بستر حضور استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری و سلامت در دانشگاه امیرکبیر را در این نمایشگاه فراهم کرده است.

  • مدیرعامل شرکت گلوسی مدیکال سرویس عمان و مشاور ارشد نمایشگاه گفت: کارگزار ایرانی با توجه به اهمیت موضوع گردشگری سلامت با رایزنی انجام شده، بستر حضور استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری و سلامت در دانشگاه امیرکبیر را در این نمایشگاه فراهم کرده است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق، به میزبانی شرکت کارگزار ایرانی و خبرگزاری عتبات و با هدف تشریح برنامه های غرفه داران ایرانی، پیش از ظهر امروز یکشنبه 25 فروردین ماه 98، با حضور دکتر ساسان مومنی مدیرعامل شرکت گلوسی مدیکال سرویس عمان و مشاور ارشد نمایشگاه، دکتر عباسی دبیر انجمن گردشگری سلامت ایران، جلال اقدامی مدیرعامل شرکت بادران پرواز، امیر محمد ابهری دبیر کانون همگرایی رویکردهای بین المللی دانشگاه امیر کبیر، فلاحت مسئول دبیرخانه شورای راهبردی گردشگری سلامت و جمعی از اصحاب رسانه، در محل شرکت بادران پرواز در تهران برگزار گردید.

    دکتر ساسان مومنی، مدیرعامل شرکت گلوسی مدیکال سرویس عمان و مشاور ارشد اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق

    دکتر ساسان مومنی، در این نشست خبری گفت: اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق، در مورخه۳۱ فروردین الی ۲ اردیبهشت 98، در بغداد برگزار می گردد.

    وی ادامه داد: به واسطه ایجاد هماهنگی از طرف انجمن گردشگری سلامت ایران و شرکت کارگزار ایرانی با وزارت بهداشت عراق و شرکت کارگزار عراقی، این امکان وجود دارد شرکت های ایرانی در حوزه بهداشت، درمان و گردشگری سلامت در نمایشگاه جانبی شرکت و به معرفی آخرین دستاوردهای خود و ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه گردشگری سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی بپردازند.

    مدیرعامل شرکت گلوسی مدیکال سرویس عمان، با بیان اینکه در ماه حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار عراقی این کشور را به مقاصد مختلف بین المللی جهت گذراندن مراحل درمانی و بهداشتی عزیمت می کنند، بیان داشت: ما این ظرفیت را عظیم و احساس مسئولیت کردیم جهت ایجاد بسترسازی های مناسب جهت استفاده کشور عزیزمان ایران رایزنی های لازم را با کارگزار عراقی جهت حضور شرکت های ایرانی به انجام برسانیم. البته مطالعات بسیار زیادی را با شرکت ها، بیمارستان ها و کلینیک های بهداشتی و درمانی کشور به عمل آورده ایم تا بتوانیم پس از برگزاری این نمایشگاه نیز بستر مناسب جهت ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به بیماران عراقی مراجعه کننده به ایران اسلامی را به وجود آوریم.

    دکتر مومنی، در ادامه گفت: به تعبیری به دلیل عدم ارائه راهکارهای توریسم سلامت در حد ایده آل و عدم معرفی زیرساخت های بهداشت و درمان کشورمان در عرصه بین المللی، رضایت و شناخت کافی از سوی مردم عراق در زمینه استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت جمهوری اسلامی ایران آنطور که باید وجود ندارد و در این میان نباید از حضور دلال ها در بی اعتمادسازی مردم عراق نسبت به این مقوله غافل شویم. هدف اول ما که بسیار حائز اهمیت است معرفی خدمات گردشگری و رفاهی جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و بهداشت به شهروندان عراقی است و امیدواریم بتوانیم گامی موثر جهت توسعه خدمات گردشگری سلامت کشورمان برداشته باشیم.

    وی اظهار داشت: هدف دوم ما از حضور در این نمایشگاه این است که یکی از مهم ترین پارامترها در حوزه گردشگری سلامت یعنی خدمات پرواز و سفرهای بین المللی ایران را معرفی کنیم که شرکت بادران پرواز به همین منظور با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان کاری به عنوان مجری فروش غرفه پاویون ایران در این نمایشگاه در کنار شرکت کارگزار ایرانی حضور دارد.

    مشاور ارشد اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق، با اشاره به اینکه کارگزار ایرانی با توجه به اهمیت موضوع گردشگری سلامت با رایزنی انجام شده بستر حضور استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری و سلامت در دانشگاه امیرکبیر را در این نمایشگاه فراهم کرده است، گفت: باید از اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت، انجمن گردشگری سلامت ایران و میراث فرهنگی و گردشگری در فراهم نمودن بستر ایجاد هماهنگی با طرفین عراقی و همراهی کارگزار ایرانی جهت حضور شرکت های ایرانی در این رویداد بین المللی تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم بتوانیم پرچم دار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه باشیم.

    دکتر مومنی، در پایان سخنان خود گفت: مدیران و هیات اجرایی شرکت ها و غرفه داران ایرانی، پس از برگزاری این نمایشگاه در آستانه نیمه شعبان جهت زیارت اعتاب مقدسه عراق به شهر مقدس کربلا و نجف اشرف مشرف خواهند شد.

    گفتنی است، اولین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس گردشگری سلامت عراق، در تاریخ ۳۱ فروردین الی ۲ اردیبهشت 98، در بغداد برگزار می شود و شرکت های ایرانی جهت معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور دارند.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=22320

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم