• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

دکتر موسی پور در نشست خبری تشریح برنامه های دومین همایش ملی خیر ماندگار: از فعالان عرصه امر خیر در این همایش قدردانی می شود/ همایش خیر ماندگار با هدف اشاعه اندیشه های نیکوکاری در جامعه برگزار می شود

  • کد خبر : 17947
  • 09 دی 1397 - 16:33
دکتر موسی پور در نشست خبری تشریح برنامه های دومین همایش ملی خیر ماندگار: از فعالان عرصه امر خیر در این همایش قدردانی می شود/ همایش خیر ماندگار با هدف اشاعه اندیشه های نیکوکاری در جامعه برگزار می شود

دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار گفت: در دومین همایش خیر ماندگار علاوه بر نظرات خیرین، تجربه خاص نیکوکاران نیز مورد توجه و جمع آوری قرار گرفته است که در دو روز برگزاری همایش ارایه می شود.

  • دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار گفت: در دومین همایش خیر ماندگار علاوه بر نظرات خیرین، تجربه خاص نیکوکاران نیز مورد توجه و جمع آوری قرار گرفته است که در دو روز برگزاری همایش ارایه می شود.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، نشست خبری تشریح برنامه های دومین همایش ملی خیر ماندگار، بعد از ظهر امروز سه شنبه 4 دیماه 97، با حضور دکتر محمد صالح طیب نیا رئیس همایش، دکتر نعمت الله موسی پور دبیر علمی همایش، حجت الاسلام علی ملانوری دبیراجرایی همایش و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات بنیاد خیریه راهبری آلاء برگزار گردید.

    دکتر نعمت الله موسی پور، دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار

    دکتر نعمت الله موسی پور، در ابتدای این نشست خبری گفت: جوامع بشری دارای یک بخش سخت و یک بخش نرم هستند در واقع امور خیریه و نیکوکاری بخش نرم اجتماعات بشری هستند و این مسئله به یک موضوع فرهنگی در جوامع بشری تبدیل شده است و اجزای اجتماعات بشری را با هم متحد و همراه می سازد با این تعریف کار خیر امری عمومی است.

    وی افزود: بنیاد خیریه آلا از چند سال گذشته در تلاش است امر خیر در عرصه عمومی را مورد توجه قرار دهد. همایش ملی خیر ماندگار کوشش می کند تا عالمان، اندیشمندان و مردم عادی را در کنار یکدیگر قرار دهد این همایش یک هم افزایی و نگاه مشترک ایجاد می کند.

    دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار تصریح کرد: دومین دوره همایش ملی خیر ماندگار با عناوین متعددی در حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی کار خود را در سال جاری آغاز کرد و فراخوان ارسال مقالات علمی را برای حوزه‌های متعدد ارسال کرد و بسیاری از دانشجویان و متفکران به تولید مقاله اقدام کردند.

    دکتر موسی پور، خاطر نشان کرد:۱۳۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان آنها ۹۲ مورد برای ارائه در همایش پذیرفته شده است که این مقالات به شکل پوستر، سخنرانی و یا چاپ در کتاب مجموعه مقالات همایش قرار می گیرد.

    وی افزود: در دومین همایش خیر ماندگار علاوه بر نظرات خیرین، تجربه خاص نیکوکاران نیز مورد توجه و جمع آوری قرار گرفته است که در دو روز برگزاری همایش ارایه می شود. موضوع  دیگر ارائه ایده های نو برای انجام کار خیر است که در این همایش از آنها بهره برداری می شود.

    دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار، از برگزاری مراسمی با هدف تجلیل از خیرین در این دوره همایش خبر ماندگار خبر داد و گفت: از تعدادی از فعالان عرصه امرخیر در این همایش قدردانی خواهد شد همایش خیر ماندگار با هدف اشاعه اندیشه های نیکوکاری در جامعه برگزار می شود همین طور در این همایش در پی شناسایی مسائل و چالش‌های امر خیر و نیکوکاری در جامعه هستیم. حوزه خیر و نیکوکاری نیازمند توجه بیشتر در جامعه است.

    گفتنی است، دومین همایش ملی خیر ماندگار، با تمرکز بر چالش های نیکوکاری در ایران امروز، طی روزهای دوشنبه 10 و سه شنبه 11 دیماه 97، در سالن همایشهای بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می گردد.

    خبرنگار رسانه: رضا مرادی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=17947

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم