• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

دکتر مظاهری سیف در نشست خبری رویداد بزرگ متاورسی: از مقام معظم رهبری برای حضور در این رویداد فراملی دعوت بعمل آوردیم/ متاورس تکنولوژی است که در آینده رفتارهای مردم را تغییر خواهد داد

  • کد خبر : 282981
  • 12 بهمن 1400 - 4:11
دکتر مظاهری سیف در نشست خبری رویداد بزرگ متاورسی: از مقام معظم رهبری برای حضور در این رویداد فراملی دعوت بعمل آوردیم/ متاورس تکنولوژی است که در آینده رفتارهای مردم را تغییر خواهد داد

پول بانک: این همایش به مردم می آموزد که اگر بخواهند در این فضا سرمایه گذاری کنند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند، ابتدا از کجا شروع کنند و اینکه چه نکاتی را مدنظر داشته باشند تا در ادامه به مشکل بر نخورند.

  • بنیانگذار انجمن متاورس گفت: این همایش به مردم می آموزد که اگر بخواهند در این فضا سرمایه گذاری کنند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند، ابتدا از کجا شروع کنند و اینکه چه نکاتی را مدنظر داشته باشند تا در ادامه به مشکل بر نخورند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری رویداد بزرگ متاورسی، عصر امروز دوشنبه 11 بهمن ماه 1400، با حضور دکتر امیرحسین مظاهری سیف موسس انجمن متاورس و جمعی از اصحاب رسانه، در محل انجمن متاورس برگزار شد.

    بنا به این گزارش، اولین گردهمایی بزرگ فعالان متاورسی خاورمیانه، روز پنجشنبه 14 بهمن ماه 1400 و از ساعت 8.30 صبح تا 13:30 ظهر، در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

    رویداد بزرگ متاورسی که توسط انجمن متاورس ایران برگزار می شود، قرار است به مخاطبان نشان دهد که متاورس چیست و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه کدام است؟

    این همایش به مردم می آموزد که اگر بخواهند در این فضا سرمایه گذاری کنند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند، ابتدا از کجا شروع کنند و اینکه چه نکاتی را مدنظر داشته باشند تا در ادامه به مشکل بر نخورند.

    امیرحسین مظاهری سیف، بنیانگذار انجمن متاورس

    امیر حسین مظاهری سیف، در این نشست خبری گفت: متاورس تکنولوژی است که در آینده رفتارهای مردم را تغییر خواهد داد.

    وی در ادامه گفت: همانطور که مستحضر هستید، حضور تکنولوژی های جدید در ایران باعث می شود چالش های زیادی در بین مردم ایجاد شود. یکی از این چالش ها، نداشتن قوانین برای این حوزه است.

    وی افزود: از مشکلات دیگر این حوزه، نداشتن اطلاعات و آگاهی مردم از فضای این نوع کسب و کار است که باعث می شود، افراد سودجو از این خلا قانونی، بهره برداری سوئی داشته باشند.

    بنیانگذار انجمن متاورس، در ادامه خاطرنشان کرد: از این رو، یکی از اهداف اصلی این همایش، ایجاد آگاهی در بین مردم است. در روزها و ماه های اخیر که تب متاورس در ایران داغ شد، برخی از سودجویان با آگهی در سایت های نیازمندی؛ مثل دیوار، با فروش زمین در متاورس از مردم اخاذی نموده اند.

    مظاهری سیف، بیان داشت: متاورس هم فرصت بزرگی برای حضور در بازار های جهانی است و هم می تواند تهدید بزرگی برای مردم باشد.

    وی افزود: یکی از ابزار های اصلی برای جلوگیری از آسیب دیدن مردم، آگاهی دادن و برنامه های آموزشی است.

    بنیانگذار انجمن متاورس، در پایان سخنان خود گفت: این رویداد با حضور رهبر کار آفرینان کشور احد عظیم زاده، تاجر کارآفرین بهروز فروتن، مدرس و مشاور کسب و کار ایمان پاکزادیان مقدم، متخصص ارز دیجیتال دکتر سامان کریمی شاد، موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان مهدی دهبان، بنیان گذار فروشگاه آنلاین لیون کامپیوتر سعید حسینی برگزار خواهد شد.

    مخاطبان براس اطلاعات بیشتر در مورد این همایش، می توانید به آدرس اینترنتی  https://mrmetavers.com  مراجه نمایند .

    گفتنی است، اولین رویداد بزرگ متاورسی خاورمیانه، روز پنجشنبه 14 بهمن ماه 1400 و از ساعت 8.30 صبح تا 13:30 ظهر، در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

    فیلم، عکس و خبر: کوروش جم

     

     

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=282981

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم