• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

دکتر لیلا عیاری در گفتگو با خبرنگار ما؛ در روز نیکوکاری (14 اسفند) طرح آموزشی خود را در چند مدرسه شهر تهران اجرا خواهم کرد

  • کد خبر : 20929
  • 05 اسفند 1397 - 8:41
دکتر لیلا عیاری در گفتگو با خبرنگار ما؛ در روز نیکوکاری (14 اسفند) طرح آموزشی خود را در چند مدرسه شهر تهران اجرا خواهم کرد

پژوهشگر و مجری آموزش نیکوکاری در ایران گفت: در حال حاضر با چندین موسسه آموزشی و سازمان های خیریه همکاری داشته و در اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی وابسته، که از تاریخ 5 تا 8 اسفند 97 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود، برای معرفی فعالیت های این دپارتمان حضور خواهم داشت.

  • پژوهشگر و مجری آموزش نیکوکاری در ایران گفت: در حال حاضر با چندین موسسه آموزشی و سازمان های خیریه همکاری داشته و در اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی وابسته، که از تاریخ 5 تا 8 اسفند 97 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود، برای معرفی فعالیت های این دپارتمان حضور خواهم داشت.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، نیکوکاری، حرکت بسیار پسندیده ای است که از زمان های گذشته و در فرهنگ های گوناگون همواره مورد توجه می باشد. به دلیل زیبایی این امر، در سالیان متمادی موسسه های خیریه و نیکوکاری مختلفی تشکیل شده و انسان های متعددی در آن ها برای انجام کارهای خیر و گسترش آن تلاش کرده و می کنند.

     

    اما تلاش انسان ها در موضوعی، نمایانگر فاصله ای است که با کمال مطلوب وجود دارد. امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی و نفوذ فردگرایی افراطی ناشی از آن، چالش ها وخلاهای فراوانی در زندگی انسان ها دیده می شوند، که باید برای آن ها راه حل هایی ارائه کرد، یکی از آن ها تربیت کودکان و نوجوانان خیر و نیکوکار است.

    دکتر لیلا عیاری، اولین پژوهشگر و مجری برنامه آموزش نیکوکاری است که به گسترش فرهنگ نیکوکاری با استفاده از شیوه های آموزشی علاقه مند می باشد. به همین دلیل موضوع پایان نامه دکترای خود را «واکاوی جایگاه نیکوکاری در مدارس ایران» انتخاب کرده و الگویی کاربردی را برای بهبود و ارتقای آموزش آن در مدارس دوره ابتدایی طراحی کرده است.

    وی تلاش می کند که با شیوه های نوین آموزش، تن پوشی لطیف و زیبایی از نیکوکاری بر کودکان پوشانده و طعم خوش کمک کردن به دیگران را به آن ها چشانده و بذری از محبت در دلهای پاک آن ها بکارد  تا در آینده ای نه چندان دور، درختان تنومند وسایه گستر نیکوکاری در جامعه رشد یافته و دیگران از ثمره آن ها بهره مند شوند.

    این پژوهشگر و مجری برنامه آموزش نیکوکاری در ادامه می گوید: دپارتمان آموزش نیکوکاری، با هدف گسترش فرهنگ نیکوکاری به وسیله برنامه ها و فعالیت های نوین آموزشی شکل گرفته است و بسته های آموزشی شامل راهنمای آموزشی، کتاب های داستان، فیلم و پویانمایی، بازی های فکری وحرکتی، نمایش، سرود، مسابقات و … متناسب با سه گروه مخاطبان کارکنان مدرسه (به ویژه معلمان) والدین و دانش آموزان به منظور ارائه تصویری دقیق از مفاهیم، آثار، انواع، ضرورت، آسیب ها و تجارب ملی و بین المللی آموزش نیکوکاری تهیه شده است.

    دکتر عیاری، در حال حاضر با چندین موسسه آموزشی و سازمان های خیریه همکاری داشته و در اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی وابسته، که از تاریخ 5 تا 8 اسفند 97 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود، برای معرفی فعالیت های این دپارتمان حضور خواهند داشت. همچنین در روز نیکوکاری (14 اسفند)، طرح آموزشی خود را در چند مدرسه شهر تهران اجرا خواهند کرد.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=20929

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم