• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

دکتر قلی پور در نشست خبری با خبرنگاران حوزه بیمه: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت شخص ثالث پرداخت شد/ افزایش ۸۰ درصدی حجم فروش بیمه آرمان

  • کد خبر : 289942
  • 17 اسفند 1400 - 23:56
دکتر قلی پور در نشست خبری با خبرنگاران حوزه بیمه: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت شخص ثالث پرداخت شد/ افزایش ۸۰ درصدی حجم فروش بیمه آرمان

در تلاشیم پرتفوی سال آینده شرکت به ۸۰۰ میلیار ‌تومان برسد و در تدارک برگزاری مجمع در روز‌های پایانی سالجاری یا روز‌های ابتدایی سال جدید هستیم تا افزایش سرمایه ۶۰۰میلیارد تومانی تصویب شود.

  • دکتر مجید قلی پور مدیرعامل شرکت بیمه آرمان گفت: درحال حاضر دستگاه‌های مکانیزه‌ای توسط بیمه آرمان در مرزهای کشور تعبیه شده که مسافران در بدو ورود به ایران، با ۵ ارز رایج منطقه بتوانند به سرعت بیمه سفر تهیه کنند.

    به گزارش خبرنگار حوزه بیمه خبرگزاری پول بانک، نشست خبری دکتر مجید قلی پور مدیرعامل شرکت بیمه آرمان، صبح امروز سه شنبه 17 اسفند ماه 1400، با حضور جمعی از مدیران شرکت و اصحاب رسانه، در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت بیمه آرمان برگزار شد.

    دکتر مجید قلی پور، مدیرعامل شرکت بیمه آرمان

    دکتر مجید قلی پور، مدیرعامل شرکت بیمه آرمان، در ابتدای این نشست خبری، به تشریح عملکرد و برنامه های آتی بیمه آرمان پرداخت و گفت: شرکت بیمه آرمان ۳۶ شعبه فعال و بیش از ۴۰۰ نماینده فعال در کل کشور دارد.

    وی در ادامه بیان داشت: در روز‌های ابتدایی تیم جدید شرکت که با مشکل ریزش نقدینگی مواجه بود؛ خروج نیرو‌های کیفی و آسیب به برند بیمه آرمان را دو برابر کرد.

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان گفت: اولین اقدام در شرکت مربوط به مطالبات بزرگ بود که ۴۵ میلیارد تومان مطالبات سال ۹۸ به قبل را از سایپا وصول کرده ایم.

    دکتر قلی پور تاکید کرد: جلساتی با ایران خودرو برگزار شد که طی آن حدود ۱۳ میلیارد تومان از ۲۳ میلیارد تومان بدهی وصول شده است.

    وی افزود: با مدیران بانک مسکن نیز ساعت‌ها جلسه تشکیل داده ایم و حسابرس رسمی در این زمینه تعیین کرده ایم.

    مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت شخص ثالث پرداخت شد و کل خسارات پرداخت شده ۳۰۱ میلیارد تومان تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ بوده است.

    دکتر قلی پور همچنین گفت: قرارداد‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، همدان، شهرکرد منعقد شده است و در حال حاضر ۱۱۰ تا ۱۱۵هزار نفر تحت پوشش درمان بیمه آرمان قرار دارند.

    وی در ادامه تاکید کرد: نتیجه تلاش‌ها در مجموعه، افزایش ۸۰ درصدی حجم فروش بیمه آرمان بوده است.

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان، افزود: دستگاه‌های مکانیزه‌ای توسط بیمه آرمان در مرز‌های کشور تعبیه شده که مسافران در بدو ورود به ایران، با ۵ ارز رایج منطقه بتوانند به سرعت سفر تهیه کنند.

    دکتر قلی پور در ادامه گفت: در تلاشیم پرتفوی سال آینده شرکت به ۸۰۰ میلیار ‌تومان برسد و در تدارک برگزاری مجمع در روز‌های پایانی سالجاری یا روز‌های ابتدایی سال جدید هستیم تا افزایش سرمایه       ۶۰۰میلیارد تومانی تصویب شود.

    وی با اشاره به افتتاح شعبه دفتری در کابل گفت: بنابر رایزنی‌های صورت گرفته با دولت افغانستان، در حال حاضر بیمه ‌نامه مسافرتی اتباع افغان توسط بیمه آرمان صادر می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای برای بیمه بار ترانزیتی از افغانستان داریم.

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان، با اشاره به مطالبات شرکت بیمه آرمان که در صورتهای مالی شرکت هم آمده، اظهار کرد: مطالبات کلان ما مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از شرکت سایپا، ۲۳ میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو و ۱۳۰ میلیارد تومان از بانک مسکن و مربوط به سال ۱۳۹۸ به قبل بوده که بخش بزرگی از این مطالبات تعیین تکلیف و دریافت شده است

    قلی پور، افزود: با حل مشکلات نقدینگی پرداخت دیون آسانتر شده و بر همین اساس کمیته پرداخت خسارت را تشکیل داده و بدهی‌ها را بر حسب الویت پرداخت می‌کنیم.

    وی در ادامه اظهار داشت: با نظامند کردن خسارات جاری رضایت نسبی بیمه‌گزاران را جلب کرده‌ایم و این به افزایش سهم بازاری که در گذشته از دست داده‌ایم، کمک می‌کند.

    مدیرعامل بیمه آرمان تاکید کرد: درحال حاضر قراردادهایی را با فولاد ارفع، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و پوشش تمام فنی حرفه های کشور و دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، همدان، شهرکرد و اردبیل منعقد کرده‌ایم.

    دکتر قلی پور، افزود: ما در ادامه مسیر خود برای بهبود وضعیت شرکت، تلاش می‌کنیم خود را با سرعت تحولات وفق داده و در این باره طرح های جدیدی را دنبال خواهیم کرد که مهمترین آن تلاش برای بیمه شدن ۹ میلیون موتورسیکی است که اکنون بیمه نیستند.

    وی ادامه داد: درحال حاضر دستگاه‌های مکانیزه‌ای توسط بیمه آرمان در مرزهای کشور تعبیه شده که مسافران در بدو ورود به ایران، با ۵ ارز رایج منطقه بتوانند به سرعت بیمه سفر تهیه کنند.

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان، همچنین از به ثمر رسیدن تلاش بخش حقوقی این بیمه در صدور سند سینما سیمرغ به نام بیمه آرمان خبر داد و گفت: هم اکنون ما ۳۸ شعبه فعال در کلیه استانها داریم و ۴۸۴ نمایندگی در سراسر کشور فعال هستند.

    دکتر قلی پور، در پایان سخنان خود، از کاهش هزینه ها هم زمان با تغییر مدیریت در بیمه آرمان خبر داد و افزود: هم‌اکنون نسبت هزینه پرسنل به هزینه های بیمه ای ۱۸درصد کاهش یافته در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد بوده است.

    خبرنگار: کوروش جم

    آلبوم تصاویر

     

    فیلم های ویدئویی نشست خبری

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=289942

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم