• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

دکتر فکور در همایش شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام: مراسم باشکوه امروز گویای واقعیت بنیاد ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی است

  • کد خبر : 340908
  • 24 دی 1402 - 15:38
دکتر فکور در همایش شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام: مراسم باشکوه امروز گویای واقعیت بنیاد ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی است

پول بانک: سیستم تشکیلاتی بنیاد، یک سیستم متمرکز است و در مناطق گوناگون، واحدهای مسئول و منطقه ای داریم و آنها موظف هستند که گزارشات مربوطه را اطلاع دهند.

  •  

     مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی گفت: ما در اقصی نقاط کشور در 48 نقطه و پایگاه، در امور ایتام، از شرق  تا غرب و از شمال تا جنوب اقدام کرده ایم و تمام نذورات به مردم نیازمند خدمت رسانی می شود. خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی خبرگزاری پول بانک، همایش و نمایشگاه شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا، میلاد حضرت حضرت محمدباقر و میلاد شهیده سیده جمیله سادات حسینی حسینی، عصر امروز شنبه 23 دی ماه 1402، با حضور دکتر مناف فکور، مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی و همسر شهیده معلم جهادگر انقلابی، اهل بیتی، ولایتی و ایثاگر، با حضور جمع زیادی از مسئولان، مردم انقلابی و اصحاب رسانه، در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

    دکتر مناف فکور مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی و همسر شهیده معلم جهادگر انقلابی و ایثاگر

    دکتر مناف فکور، در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گوناگون گفت: مناف فکور هستم، مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی و همسر شهیده معلم جهادگر انقلابی، اهل بیتی، ولایتی و ایثاگر.

    وی ادامه داد: امروز مراسم بسیار باشکوهی داشتیم؛ میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، میلاد حضرت حضرت محمدباقر(ع)، میلاد شهیده سیده جمیله سادات حسینی حسینی و شروع ماه مقدس رجب.

    مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، در ادامه گفت: مراسم امروز ما گویای واقعیت بنیاد ام الایتام که بنیانگذار آن شهیده سیده جمیله سادات حسینی بود و از اولادان امام حضرت موسی بن جعفر(ع)، سلاله پیامبر و حضرت زهرا(س) می باشند، مراسم با عزت، باشکوه و چهره قابل انتظاری بود که بالغ بر هزار نفر در آن شرکت داشتند.

    دکتر مناف، بیان داشت: بنیاد ما، بنیاد ام الایتام، در حمایت از یتیمان، بی سرپرستان، نیازمندان، بیماران شیمی درمانی و بیماری های ناعلاج، کمک به مناطق محروم، مدرسه سازی و یا مشارکت و کمک در حوزه دانشگاه ها، بیمارستان ها، دارلایتام ها و دارالخیریه ها می باشد.

    وی در ادامه گفت: ما در اقصی نقاط کشور در 48 نقطه و پایگاه، در امور ایتام، از شرق  تا غرب و از شمال تا جنوب اقدام کرده ایم و تمام نذورات به مردم نیازمند خدمت رسانی می شود. خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند.

    مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، افزود: دستگیری از آنهایی که سرپناهی ندارند و از خانه و کاشانه خود آواره گشته اند، حمایت جدی می کنیم و برای آنها سرپناه می سازیم، خانه اجاره می کنیم و یا اینکه حمایت مالی می نمائیم.

    دکتر مناف ادامه داد: مسیر بعدی ما حمایت از بقاع متبرکه است. همانگونه که ما امامزاده داود را بازسازی کردیم و اینک امامزادگان عینعلی و زینعلی را داریم بازسازی می کنیم و صدها میلیارد تومان هم هزینه کرده ایم که بانوی شهیده ما هم که مدفن این امامزادگان مظلوم است، آنجا تسلیم خاک گردیده است و مرکز اصلی شفا و حاجت حاجتمندان و شفا برای بیماران صعب العلاج می باشد.

    وی در ادامه پیرامون فعالیتهای بنیاد ام الایتام گفت: سیستم تشکیلاتی بنیاد، یک سیستم متمرکز است و در مناطق گوناگون، واحدهای مسئول و منطقه ای داریم و آنها موظف هستند که گزارشات مربوطه را اطلاع دهند.

    مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، افزود: مسئولان کل مناطق ما، یعنی 48 پایگاه ما، همگی از خانواده های نیازمند، ایتام بی سرپرست، افراد اهل انقلاب و دانشمند تشکیل شده است.

    دکتر مناف، در ادامه اظهار داشت: برنامه های ما در راستای حمایت از مردم، شناسایی افراد نیازمند، ایتام و پرونده های مستقل تشکیلاتی، تعریف و خلاصه شده و برای آنها پرونده تشکیل می دهیم. به آنها رسیدگی می کنیم. با آنها ارتباط مستقیم داریم. مسئول تدارکات، مسئول ارتباطات و مسئول بازرسی ما، همگی این موضوعات را در اقصی نقاط کشور، نظارت و بررسی می کنند. ما به همه عزیزان که نیازمند هستند، با تمام توان کمک می کنیم.

    وی در ادامه گفت: در 6 ماه گذشته، بالغ بر سه میلیون و سیصد هزار پرس غذا، میان خانواده های بی سرپرست، ایتام و نیازمندان توزیع کرده ایم.

    مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، افزود: بالغ بر 12 هزار بسته ارزاق نیازهای اولیه زندگی، میان خانواده های بی سرپرست و نیازمندان، به ویژه در شرق و غرب کشور توزیع نموده ایم.

    دکتر مناف، در پایان سخنان خود گفت: خداوند ما را لایق این خدمتگزاری برای خانواده های بی سرپرست، ایتام و نیازمند دانسته و ما هم جان و مال خود را در این راه انقاق می کنیم و امیدواریم که ادامه دهنده راه ولایت، راه امام علی(ع)، راه شهدا و امامان معصوم(ع) باشیم.

    عکس و خبر: کوروش جم

    تصاویر مراسم نمایشگاه و همایش شکوه ایثار

     

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340908

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم