• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر فاطمی در نشست خبری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران: یادگیری در آینده به صورت الکترونیکی خواهد بود و روش‌های سنتی نیز منسوخ خواهند شد

  • کد خبر : 5408
  • 01 اسفند 1396 - 22:58
دکتر فاطمی در نشست خبری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران: یادگیری در آینده به صورت الکترونیکی خواهد بود و روش‌های سنتی نیز منسوخ خواهند شد

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گفت: یادگیری الکترونیکی، دارای سه خصوصیت انعطاف ‌پذیری در انتخاب سرفصل‌های آموزشی، انعطاف‌پذیری در مکان و زمان و فعالیت محور بودن این نوع یادگیری می باشد.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، صبح دوشنبه 30 بهمن، با حضور دکتر سید امید فاطمی دبیر علمی کنفرانس، پونه مهرتاش دبیر اجرایی کنفرانس، محمد علی جعفری معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و جمعی از اصحاب رسانه، در محل دبیرخانه دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار گردید.

     

    دکتر سید امید فاطمی، دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران

    دکتر سید امید فاطمی، در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت:۱۱۰ مقاله به دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران ارسال شده که ۴۲ مقاله پذیرفته شد با این وجود ۲۲ مقاله به صورت شفاهی و ۲۰ مقاله به صورت پوستر در کنفرانس ارائه می‌شود.

    وی با اشاره به ذات یادگیری الکترونیکی ادامه داد: عموما تصور می‌شود که در یادگیری الکترونیکی یک سایت و ویدئو یا چیزهایی از این دست وجود دارد که افراد مطالب را دریافت می‌کنند و می‌آموزند در صورتی که تعریف یادگیری الکترونیکی این نیست.

    دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی تاکید کرد: فلسفه یادگیری الکترونیکی مبتنی ‌بر سه مولفه دانشجو محور، استفاده از فناوری اطلاعات در یادگیری الکترونیکی و اجتماع یادگیری است.

     

    دکتر فاطمی، یادگیری الکترونیکی را دارای سه خصوصیت انعطاف‌پذیری در انتخاب سرفصل‌های آموزشی، انعطاف‌پذیری در مکان و زمان و فعالیت محور بودن این نوع یادگیری معرفی کرد و بیان داشت: تاکید ما در کنفرانس یادگیری الکترونیکی این است که آینده یادگیری به صورت الکترونیکی خواهد بود و روش‌های سنتی منسوخ خواهند شد.

    دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران، در پایان سخنان خود گفت: ۳۲ موسسه دولتی شامل دانشگاه‌ها و مراکز یادگیری الکترونیکی در این کنفرانس حضور دارند و از نمایه شدن مقالات کنفرانس در سایت IEEE رونمایی خواهد شد.

     

    محمد علی جعفری، معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

    محمد علی جعفری، معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در ادامه این نشست خبری گفت: هر کسی که در زمینه آموزش الکترونیکی ایده دارد می‌تواند از طریق سایت کنفرانس ایده خود را ثبت کند، این ایده‌ها داوری خواهند شد و تعدادی از آنها انتخاب می‌شوند و در قالب تیم‌ها این ایده‌ها پخته‌تر خواهند شد.

    وی ادامه داد: در نهایت به سه تیم برگزیده جوایز نقدی داده می‌شود همچنین سه تیم برگزیده می‌توانند از حمایت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برخوردار شوند تا از طریق این پارک بتوانند تیم‌های اصلی خود را تشکیل دهند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت. https://icelet۲۰۱۸.ut.ac.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۹۸۱۸۷۳ تماس حاصل فرمایند.

     

    پونه مهرتاش، دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران

    پونه مهرتاش، دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی، در ادامه این نشست خبری گفت: از ۹ تا ۱۱ اسفند، استارت‌آپ ویکند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و روز ۱۲ اسفند نیز کارگاه‌های کنفرانس برپا می‌شوند.

     

    وی ادامه داد: ثبت‌نام برای کارگاه‌های تخصصی همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایتhttps://icelet۲۰۱۸.ut.ac.ir/  ثبت‌نام کنند. کنفرانس اصلی نیز در روزهای ۱۳ و۱۴ اسفند در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و یک سخنران از انگلستان و یک سخنران از مالزی تجربیات خود را درباره یادگیری الکترونیکی در این کنفرانس ارائه خواهند داد.

    دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی، از برگزاری دو جشنواره طرح درس و تولید محتوای الکترونیکی و جشنواره موسسات آموزش الکترونیکی در روزهای برگزاری کنفرانس خبر داد و گفت: همچنین نمایشگاه جانبی با حضور موسسات آموزشی و شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه آموزش الکترونیکی برگزار خواهد شد.

    مهرتاش، در پایان سخنان خود بیان داشت: حامیان کنفرانس، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی پست و مخابرات، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و دانشگاه علامه و تعدادی دیگر از موسسات دولتی و غیر دولتی می باشد.

     

    گفتنی است، دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، 13 و 14 اسفند ماه سالجاری، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=5408

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم