• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

دکتر طیبه سیاوشی: تهیه «اطلس وضعیت زنان و خانواده» پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است

  • کد خبر : 10719
  • 19 شهریور 1397 - 17:37
دکتر طیبه سیاوشی: تهیه «اطلس وضعیت زنان و خانواده» پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است

پول بانک: رئیس کمیته ورزش، جوانان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بازدید صورت گرفته از اطلس وضعیت زنان و خانواده باید بگویم که تهیه و تدوین این اطلس افرون بر ۵۰ درصد از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری پیشرفت داشته است‌.

  • پول بانک: رئیس کمیته ورزش، جوانان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بازدید صورت گرفته از اطلس وضعیت زنان و خانواده باید بگویم که تهیه و تدوین این اطلس افرون بر ۵۰ درصد از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری پیشرفت داشته است‌.

     

    دکتر طیبه سیاوشی، رئیس کمیته جوانان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس

    دکتر سیاوشی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک گفت: متاسفانه بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز یک اطلس و آمایش از وضع زنان کشور نداریم.

    وی با تحسین از برگزاری چنین نمایشگاه هایی و توجه بیشتر به جایگاه زن و خانواده ادامه داد: توجه به تهیه اطلس وضعیت زنان برای ششمین بار در موارد قانون برنامه ششم توسع دیده شده است تا نسبت به توسعه حضور و بروز زنان هم در بعد اجتماعی و هم اقتصادی بیش از پیش اهتمام ورزیده شود.


    به گفته دکتر سیاوشی، تلاش و زحمات زنان ما فوق العاده و قابل تقدیر است چراکه تماما از سطح پایین و برخلاف دیگر کشورها که از سطح بالا و توسط بخش های حاکمیتی حمایت می شود، شکل می گیرد.


    این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت های محدودی به زنان کشور از سوی بخش حاکمیتی کشور داده است، تصریح کرد: براساس مصوبه شورای عالی اداری در پایان دولت یازدهم باید ۳۰درصد از فرصت های مدیریت اداری کشور در اختیار زنان و جوانان قرار گیرد که متاسفانه باید بگویم تاکنون چنین نشده است.


    وی در پایان با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد اشتغال بازار در اختیار زنان است خاطرنشان کرد: حضور بیشتر زنان در عرصه های مدیریتی کشور نیازمند حمایت حاکمیت است بطوریکه بر خلاف دیگر کشورها شاهد هستیم که فقط ۶ درصد مجلس شورای اسلامی در اختیار زنان است.

    یادآور می شود؛ نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از 15 شهریورماه جاری آغاز بکار کرد و با استقبال پر شور و بی نظیر مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان به همراه برخی مسئولان ارشد کشور و  تنی چند از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همراه بود و این نمایشگاه ۱۹ شهریورماه به کار خود خاتمه داد.

    انتشار خبر: رحمان صفابخش

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=10719

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم