• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

دکتر صمد یوسفی در یک گفتگوی صمیمانه: به هر قیمتی حاضر به نامزدی در انتخابات نیستم/ تا پای جان در کنار مردم و وطنم هستم

  • کد خبر : 331528
  • 25 شهریور 1402 - 16:01
دکتر صمد یوسفی در یک گفتگوی صمیمانه: به هر قیمتی حاضر به نامزدی در انتخابات نیستم/ تا پای جان در کنار مردم و وطنم هستم

پول بانک: به هیچوجه و به هر قیمتی هم حاضر نیستم در انتخابات شرکت کنم، تا مدامیکه این ضرورت با هدف خدمتگذاری به مردم باشد و در کنار مردم بودن و ماندن، آرزوی هر انسان پاک سرشت و آزاده خواهی است.

  • قاضی دادگاه شورای حل اختلاف و دبیر شورایاری محله نظام آباد تهران گفت: به عنوان یک ایرانی وطن دوست وظیفه خود می دانم که در هر سنگری، فرصتی برای خدمتگذاری به کشورم و مردم عزیزمان پیش آید، کوتاهی نکنم و در همه حال کنار آنها باشم.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی پول بانک، صمد یوسفی دانشجوی دکترای حقوق جزا و کارشناس ارشد مهندسی عمران، قاضی دادگاه شورای حل اختلاف تهران، دبیر شورایاری محله نظام آباد، بازرس ویژه در اتحادیه املاک، کارشناس در حوزه مسکن، مدرس دانشگاه و فعال رسانه ای هستند.

    دکتر یوسفی، مدیریت یک شرکت حقوقی را هم به عهده دارد که خدماتی را در حوزه های گوناگون حقوقی و قضایی ارائه می دهند.

    ایشان با توجه به داشتن تجارب فراوان در حوزه های مدیرتی، حقوق، مهندسی، رسانه و تدریس در دانشگاه و در کنار ارتباطات درست و سازنده اش با مردم، به پیشنهاد خود آنها تصمیم گرفته تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نماید تا رسالت خدمتی خود را به مردم بیش از گذشته تکمیل نماید.

    خبرنگار ما به بهانه شرکت دکتر یوسفی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه سالجاری برگزار شود، گفتگوی کوتاهی انجام داده است که از نظر شما خوانندگان گرامی می گذرد.

    دکتر صمد یوسفی، قاضی دادگاه شورای حل اختلاف تهران، دبیر شورایاری محله نظام آباد و بازرس ویژه اتحادیه املاک تهران

    دکتر صمد یوسفی، در ابتدای این گفتگوی دوستانه بیان داشت: سالهای زیادی است که افتخار این را دارم که به عنوان یک مدیر، در بخش هایی که احساس می کردم می توانم مفید واقع شوم و از توانایی های خودم در پیشرفت و سازندگی بهره ببرم، همیشه آمادگی خدمتگذاری را داشته ام.

    وی ادامه داد: من احساس و تجربه خدمت خوب در کنار مردم و کشور م را دارم و از نزدیک با دردها و نیازهای آنها دست و پنجه نرم کرده ام. اصلن خودم از جنس همین مردم هستم و هیچگاه خود را از آنها جدا نمی دانم.

    این قاضی دادگاه شورای حل اختلاف تهران، افزود: من چندین دوره افتخار آن را دارم که به عنوان دبیر شورایاری محله نظام آباد تهران از نزدیک با تمامی مشکلات مردم محله مان آشنا شوم و این ارتباط و تعامل دو طرفه و همینطور پیگیری امور آنها، درسها و تجارب فراوانی به بنده پیرامون نحوه برخورد با مردم و رویارویی با مشکلات شان آموخته است.

    دبیر شورایاری محله نظام آباد، در ادامه اظهار داشت: در بخش حقوقی و قضایی هم که ارتباط مستقیمی با مردم دارم، جدا از اینکه باورم این است که باید چنان فضا را مدیریت کرد و احترام به حقوق دیگران را فرهنگسازی کرد و آموزش را نهادینه کرد که در هیچ جایی شاهد قانون شکنی و پایمال شدن حقوق دیگران نباشم.

    بازرس ویژه اتحادیه املاک تهران، ادامه داد: قانون یک الزام است برای ایجاد نظم و آرامش و لذا می طلبد که ساز و کار آن هم در جامعه پیاده شود تا امکان اجرایی شدن داشته باشد. دستگاه قضا به این منظور ایجاده شده که جدا از نظارت بر قوانین، ضمانت اجرایی هم داشته باشد. به خصوص اینکه عدالت و برابری بین تمامی افراد به درستی و بدون هیچ ملاحظه ای رعایت شود.

    دکتر یوسفی افزود: ما در جهت آگاهی و رفاه مردم، آنچنان باید همت بگماریم که خود بهترین بستر را برای ایجاد امنیت و احترام به قوانین فراهم کند؛ به عبارتی آموزش رمز موفقیت ما در رویارویی با آحاد مردم است. ما باید تمام توان خود را بگذاریم که بجای اینکه جرمی اتفاق بیفتد تا با افراد خاطی برخورد بکنیم، تمام تلاش خودمان این باشد که از قانون شکنی جلوگیری نمائیم. پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

    وی پیرامون مشکلات رفاهی مردم از جمله مسکن اظهار داشت: بدبختانه ضعف مدیریت کشور، طی این سالها در زمینه های اشتغال، تامین مسکن، رفاه اقتصادی مردم و … شرایط را این روزها، برای همگان سخت و دشوار کرده است.

    این مدرس دانشگاه، ادامه داد: عدم برنامه ریزی بلند مدت، فراهم نشدن سازوکارهای درست اجرایی، تامین نبودن بودجه لازم و متناسب، نبود افراد متخصص و دلسوز و دهها دلیل دیگر، کشور را به رکود و تورم گسترده ای سوق داده است؛ طوریکه مردم این روزها از پس مخارج یک زندگی ساده هم نمی توانند بربیایند.

    دکتر یوسفی، افزود: قیمت های سر به فلک کشیده این روزهای جامعه ایران، مسکن با قیمت مهار نشدنی و یا دست نیافتنی، هزینه های چند برابری یک زندگی معمولی نسبت به درآمد یک خانوار و… جامعه ما را در سقوط و قهقرا فرو برده و زمینه وقوع انجام بزه های اجتماعی و اقتصادی را فراهم کرده است که اگر چاره اساسی اندیشیده نشود، خدا می داند چه رویدادهای ناگواری دیگری قرار است برای ما اتفاق بیفتد!

    وی در ادامه، پیرامون مسکن و افزایش بی رویه قیمت آن گفت: افزایش فیمت مسکن را نمی توان به یک دلیل خاص محدود کرد؛ دلایل فراوان دارد: در درجه اول تورم است که با افزایش قیمت کالاها و خدمات، قیمت مسکن هم بالا می رود. کمبود مسکن، دلیل دیگر افزایش قیمت مسکن است. حمایت ناکافی و تسهیلات کم در حوزه مسکن دلیل دیگری هست. سرمایه گذاری در حوزه مسکن به عنوان یک تجارت پر سود سوداگران را به این بخش سوق می دهد و باعث ایجاد رانت و هرج  و مرج در بازار مسکن می کند و دها دلیل دیگر…

    این کارشناس اقتصادی، در ادامه سخنان خود پیرامون کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک ایرانی وطن دوست، وظیفه خود می دانم که در هر سنگری، فرصتی برای خدمتگذاری به کشورم و مردم عزیزمان فراهم شود، کوتاهی نکنم و در همه حال در کنار آنها باشم.

    دکتر یوسفی ادامه داد: به هیچوجه و به هر قیمتی هم حاضر نیستم در انتخابات شرکت کنم، تا مدامیکه این ضرورت با هدف خدمتگذاری به مردم باشد و در کنار مردم بودن و ماندن، آرزوی هر انسان پاک سرشت و آزاده خواهی است.

    وی باز تاکید کرد: وقتی پای خدمتگذاری به مردم در میان باشد، مهم نیست در کدام سنگر باشی! باید دعوت را با دیده جان بپذیری و با تمام وجودت در کنار آنها باشی.

    این مدرس دانشگاه و قاضی دادگاه شورای حل اختلاف تهران، پیرامون مهم ترین ویژگی های یک نماینده مجلس گفت: انسان خوب بودن، مهمترین ویژگی یک نماینده مجلس است؛ اگر انسان باشید، به غیر از رضایت پروردگار و خلق خدا، کاری انجام نخواهید داد. داشتن تخصص، دانایی و فهم، گام اول پیروزی در این زمینه است. باید توانایی، استقامت و شجاعت در کنار مردم بودن را داشته باشید. باید آنچه شایسته مردم بزرگ ایران است، را بدرستی مطالبه کنید. راستگویی و درستی رمز موفقیت در این زمینه است.

    و کلام آخر جناب آقای دکتر یوسفی: اگر می خواهید مردم از شما راضی باشند، این جمله را همیشه آویزه گوش خودتان گردانید: با خدا باشید و پادشاهی کنید و بی خدا باشید و هر چه خواهید کنید! هر تصمیمی که می خواهید بگیرید، اگر رضای پروردگار و خدمت به مردم پشت آن باشد، بی شک پشیمان نخواهید شد؛ چرا که یار و پشتیبان شما خواهند بود.

    گفتگو: کوروش جم

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=331528

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم