• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

دکتر شمسی نژاد در آیین تفاهمنامه همکاری با شرکت کامپوزیت گستر سپاهان: جایگاه قرض الحسنه در کشور ما متعالی است و مردم اعتقاد بالایی به قرض الحسنه دارند

  • کد خبر : 308776
  • 17 آذر 1401 - 1:57
دکتر شمسی نژاد در آیین تفاهمنامه همکاری با شرکت کامپوزیت گستر سپاهان: جایگاه قرض الحسنه در کشور ما متعالی است و مردم اعتقاد بالایی به قرض الحسنه دارند

پول بانک: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌ عنوان اولین بانک قرض‌الحسنه، نزدیک به ۱۵ سال است که فعالیت می‌کند و در این مدت اقدامات گسترده‌ای در حوزه پرداخت وام و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه انجام داده است

  • مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت از شرکت کامپوزیت گستر سپاهان می خواست به خانواده معلولان یک حال خوب و زندگی همراه با آرامش را هدیه دهد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، آیین تفاهمنامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان و رونمایی از طرح ملی گامی نو – همه در کنار هم راه می رویم، عصر امروز سه شنبه 15 آذر ماه 1401، با حضور دکتر سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر امیرحسین اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، دکتر حمیدرضا مقاره عابد مدیرعامل شرکت دانش‌ بنیان « کامپوزیت گستر سپاهان (CGS) » و طراح و سازنده «پنجه کربنی پیشرفته»، جمعی از مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت کامپوزیت گستر سپاهان و اصحاب رسانه، در ساختمان شماره 2 وزارت صنعت و معدن و تجارت(صمت) برگزار شد.

    دکتر سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

    دکتر سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در آیین تفاهمنامه همکاری با شرکت کامپوزیت گستر سپاهان گفت: از آنجایی که مقام معظم رهبری با صراحت در نام سال بر حمایت از حوزه دانش ‌بنیان تأکید داشته‌اند، ما نیز در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از رویکردهای اصلی سالجاری را حمایت از این حوزه تعیین کردیم.

    وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت از شرکت کامپوزیت گستر سپاهان می خواست به خانواده معلولان یک حال خوب و زندگی همراه با آرامش را هدیه دهد.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه با هدف رشد اشتغال در کسب وکارهای دانش بنیان است، افزود: برای اولین بار بانک قرض الحسنه مهر ایران مجوز وام 500 میلیون تومانی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان را دریافت کرد؛ بر این اساس 1000 شرکت دانش بنیان و فناور بدون سپرده گذاری تسهیلات قرض الحسنه 500 میلیونی دریافت می کنند و تمامی اعتبارسنجی ها به صورت غیر حضوری انجام می شود.

    دکترسعید شمسی نژاد، بیان داشت: جایگاه قرض الحسنه در کشور ما متعالی است و مردم اعتقاد بالایی به قرض الحسنه دارند و همین امر موجب شده که کمترین معوقات را در شبکه بانکی کشور داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌عنوان اولین بانک قرض‌الحسنه، نزدیک به ۱۵ سال است که فعالیت می‌کند و در این مدت اقدامات گسترده‌ای در حوزه پرداخت وام و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه انجام داده است.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، افزود: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سالانه بیش از ۳ میلیون فقره وام قرض‌الحسنه خرد پرداخت می‌شود که بالاترین میزان وام قرض‌الحسنه پرداخت شده در شبکه بانکی است. در عین حال که تعداد وام پرداخت شده در این بانک بالاست؛ اما میزان معوقات این بانک بسیار پایین و تنها نیم درصد است که نشان‌ از اعتماد مردم به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارد.

    دکتر شمسی نژاد، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مخاطب‌پذیری بالای  دارد؛ به‌ طوری که روزانه ۹هزار افتتاح حساب در این بانک انجام می‌شود.

    وی تاکید کرد: پایدار کردن قرض‌الحسنه در زندگی مردم یکی از مهمترین اهداف ما در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، تا بتوانیم این سنت مغفول مانده در جامعه را در بطن زندگی مردم جاری کنیم.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ادامه داد: برنامه ریزی ما در بانک قرض الحسنه مهر بر این است که از ارائه خدمات در زمینه ارائه تسهیلات صرف خارج شویم وبرای تحقق این امر شعاری داریم به نام «کارت مهر کارت زندگی»؛ ما در تلاشیم کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارت اول زندگی مردم تبدیل شود.

    دکتر شمسی نژاد، بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یک بانک کلیدی منابع خوبی دارد و سود آور است که تمامی این موارد با همراهی و اعتماد مردم محقق شده است.

    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران برای تولد، تحصیل، ازدواج، سفر و…  در کنار مردم بوده و در آینده نیز خواهد بود. به جرات می توان گفت، بانک قرض الحسنه مهر ایران خدمت رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در پایان سخنان خود گفت: مجوز عرضه اوراق قرض الحسنه از بانک مرکزی اخذ شده و با کمک سازمان بورس برای اولین بار تا یک ماه آینده اوراق قرض الحسنه در بازار سرمایه منتشر می‌شود.

    بنا به این گزارش، در بخش هایی از این آیین، مدیران حاضر به ایراد سخن پراختند و در ادامه، از تنی چند از توان یابان(معلولان) کشور که توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران تدارک و فراهم شده بود، تجلیل به عمل آمد.

    لازم به ذکر است، نمونه هایی از محصولات پنجه های کربنی پیشرفته، توسط شرکت دانش بنیان « کامپوزیت گستر سپاهان (CGS) »، در این رویداد به نمایش گذاشته بود.

    گفتنی است، در پایان این آیین، تفاهمنامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان، پیرامون تامین هزینه های یک پنجه پای پنجه کربنی محرومین، بین دکتر حمیدرضا مقاره عابد، مدیرعامل شرکت دانش‌ بنیان « کامپوزیت گستر سپاهان (CGS) » و طراح و سازنده «پنجه کربنی پیشرفته» و دکتر سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به امضاء رسید.

    عکس، فیلم و خبر: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    ویدئو 5

    ویدئو 6

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308776

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم