• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

دکتر رضوی در نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر: با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر افتتاح می گردد

  • کد خبر : 6026
  • 14 اسفند 1396 - 3:39
دکتر رضوی در نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر: با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر افتتاح می گردد

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: ایجاد ارتباط دوسویه بین شهرنشینان با روستاییان و عشایر، تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی و عشایری، معرفی روستاهای نمونه و معرفی آنها به عنوان الگوی توسعه برای سایر روستاها، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر، قبل از ظهر امروز یکشنبه 13 اسفند ماه 96، با حضور دکتر سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید.

    دکتر سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری

    دکتر سید ابوالفضل رضوی، در ابتدای این نشست خبری گفت: سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر، با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، از 15 تا 18 اسفندماه سالجاری، در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    وی در ادامه، معرفی مشاهیر و استعدادهای جوان و کارآفرینان در مناطق روستایی و عشایری، معرفی جاذبه های فرهنگی، طبیعی و گردشگری را از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر عنوان کرد و افزود: ایجاد ارتباط دوسویه بین شهرنشینان با روستاییان و عشایر، تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی و عشایری، معرفی روستاهای نمونه و معرفی آنها به عنوان الگوی توسعه برای سایر روستاها از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری، با بیان اینکه جامعه شهری تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، اصناف و تجار از مهمترین جامعه هدف در این نمایشگاه هستند، گفت: طبیعت زیبا، الگوی همدلی و همزبانی، خودباوری و اعتماد به نفس، زندگی سالم و هوای پاک، مظهر سادگی و بی آلایشی، محور تولید و اشتغال، خاستگاه اقتصاد مقاومتی، سرمایه انسانی پویا از جمله شاخص های مورد توجه در این طرح و در ارتباط با مناطق روستایی و عشایری است.

    دکتر رضوی، در خصوص برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: نمایشگاه شامل غرفه های اصلی که به تعداد استان ها می باشد، است و مساحت هر غرفه متناسب با تعداد شهرستان های تابعه آن استان و جمعیت روستایی در نظر گرفته شده است.

    وی افزود: غرفه های استانی شامل غرفه های شهرستانی با سردر جداگانه به نام شهرستان است و هر شهرستان توانمندی های روستاییان و عشایر آن شهرستان را متناسب با فضای در اختیار به نمایش خواهد گذاشت.

    معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری ادامه داد: بخش ویژه ای به نام نمایشگاه نوآوری ها و ایده های نو با 31 غرفه طراحی شده است که هر کدام از غرفه ها متعلق به یک استان است و در این بخش خلاقیت هایی که در رونق بخشی به فعالیت های روستایی استان موثر بوده به نمایش گذاشته می شود.

    دکتر رضوی، گفت: بخش سرزمین ما با حضور سازمان های مردم نهاد، شرکت ها و موسسات فعال در بخش طبیعت گردی، اکوتوریسم و اقامت های بومی گردی و صنایع مرتبط به معرفی مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی در مناطق روستایی و عشایری می پردازد.

    معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری، در پایان سخنان خود گفت: 130 غرفه فرعی برای ارایه فعالیت های دستگاه های ملی مرتبط با توسعه روستایی، معرفی فعالیت های شرکت های دانش بنیان، برخی انجمن های فعال در عرصه آموزش و توانمندسازی روستاییان و سازمان های مردم نهاد و انجمن ها، گروه های جهادی، نمایندگی برخی سازمان های بین المللی در ایران، دفتر ستاد حقوق بشر، مراکز خدمات و گردشگری روستایی در نظر گرفته شده است.

    گفتنی است، سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان عشایر با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی 15 تا 18 اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=6026

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم