• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دکتر خسروی در نشست خبری با اصحاب رسانه: تنها بیمه تکمیلی دولتی درمان محض بیمه آتیه ‌سازان حافظ است

  • کد خبر : 323731
  • 12 تیر 1402 - 11:58
دکتر خسروی در نشست خبری با اصحاب رسانه: تنها بیمه تکمیلی دولتی درمان محض بیمه آتیه ‌سازان حافظ است

پول بانک: ما به عنوان بیمه تکمیلی درمان دولتی، می‌توانیم به تجزیه و تحلیلی که کارشناسانمان مدنظر دارند راحت‌تر برسیم و شفاف‌سازی در حوزه درمان تکمیلی صورت گیرد.

  • مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: اتصال سامانه بیمه پایه و بیمه تکمیلی به یکدیگر امروز در بحث بستری اتفاق افتاد و دیگر نه بیمارستان احتیاج به اینکه اسناد خود را به صورت کاغذی به سمت بیمه‌های تکمیلی بیاورد، دارد و نه اینکه اگر بیماری خدمتی را دریافت کرد هم به صورت الکترونیک از طریق سامانه به دست کارشناسان بیمه آتیه سازان می رساند و هم از طریق اپلیکیشن می‌توانند اسناد خود را ارسال کنند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک، نشست خبری دکتر علی خسروی مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، امروز یکشنبه 28 خرداد 1402، با حضور جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ برگزار شد.

    دکتر علی خسروی، مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ

    دکتر علی خسروی، مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، در ابتدای این نشست خبری، پیرامون خدمات الکترونیکی آتیه‌ سازان حافظ، گفت: آرزویی بود که بتوانیم به صورت الکترونیک رسیدگی‌های خود را انجام دهیم و نه به صورت کاغذی، که هم دقیق‌تر باشد و هم نظارت‌ها حساب شده‌تر شود.

    وی با بیان اینکه تنها بیمه تکمیلی دولتی درمان محض بیمه آتیه‌سازان حافظ است ومهم‌ترین مسئله اجرای خط مشی بود که وزارت بهداشت اعلام کرده بود و ما براساس اسنادی که از سمت بیمه‌های پایه می‌گیریم بتوانیم این خط مشی را داشته باشیم، گفت: اتصال سامانه بیمه پایه و بیمه تکمیلی به یکدیگر امروز در بحث بستری اتفاق افتاد و دیگر نه بیمارستان احتیاج به اینکه اسناد خود را به صورت کاغذی به سمت بیمه‌های تکمیلی بیاورد، دارد و نه اینکه اگر بیماری خدمتی را دریافت کرد هم به صورت الکترونیک از طریق سامانه به دست کارشناسان بیمه آتیه سازان می رساند و هم از طریق اپلیکیشن می‌توانند اسناد خود را ارسال کنند.

    مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ،هدف از این اقدام را مدیریت منابع آتیه‌سازان و حقوق بیمه شده و تسریع در پرداختی‌ها عنوان کرد و افزود: همچنین ما به عنوان بیمه تکمیلی درمان دولتی، می‌توانیم به تجزیه و تحلیلی که کارشناسانمان مدنظر دارند راحت‌تر برسیم و شفاف‌سازی در حوزه درمان تکمیلی صورت گیرد.

    دکتر خسروی، با بیان اینکه هفته دیگر از هوش مصنوعی بهره خواهیم برد، یادآور شد: به مرحله‌ای می‌رسیم که اسناد به صورت کاملا الکترونیک (هم پایه و هم تکمیلی و در کنار آن هوش مصنوعی) وجود خواهد داشت.

    مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ، با بیان اینکه سه نوع بیمه پایه (بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و بیمه مسلح) داریم، گفت: حدود دو ماه پیش بود که در بحث مراکز سرپایی الکترونیک‌سازی اتفاق افتاد؛ به این معنی که آنهایی که از طریق بیمه پایه نسخه تجویز می‌کنند (چه بیمه تامین اجتماعی و چه بیمه سلامت) نسخ را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنیم و در بحث سرپایی کاملا الکترونیک شده است. در بحث بستری بیمه سلامت را شروع کردیم و این سامانه‌ها به یکدیگر متصل شده‌اند؛ به این معنی که در بیمه سلامت (هم سرپایی و هم بستری) کاملا الکترونیک هستیم و بیمه تامین اجتماعی هفته دیگر شروع خواهد شد.

    دکتر خسروی، اظهار داشت: در بحث پرداختی‌ها نیز اسنادی هستند که به صورت خسارت متفرقه دست خود بیمه شده است و به نمایندگی‌های ما مراجعه می‌کند و ما تا ۲۰ خرداد تمام اسناد را پرداخت کردیم.

    مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ، در پایان سخنان خود، پیرامون بحث پرداختی به بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی گفت: در بحث پرداختی به بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی نیز با پرداختی‌های انجام شده تقریبا ۲۳ استان تا اسفند ۱۴۰۱ تسویه شده و از امروز نیز برای تسویه سایر استان‌ها اقدام می‌ گردد.

    خبرنگار: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=323731

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم