• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر حسین زاده خبر داد: برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران 1400

  • کد خبر : 1740
  • 16 مهر 1396 - 1:22
دکتر حسین زاده خبر داد: برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران 1400

کافه دانش: مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: برنامه ریزی های جدی برای تبدیل شدن این بانک به بانکی مدرن، پیشرو، روزآمد و کارآمد در سال 1400 انجام شده است.

  • کافه دانش: مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: برنامه ریزی های جدی برای تبدیل شدن این بانک به بانکی مدرن، پیشرو، روزآمد و کارآمد در سال 1400 انجام شده است.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» با بیان این که دنیای امروز، دنیای تحول است و هیچ سازمانی نمی تواند به شرایط امروز خود اکتفا کند، افزود: تاریخ به خوبی به یاد دارد که بزرگترین تولید کننده ها و کمپانی های مطرح جهان، به محض مغرور شدن به شرایط خود، از قافله عقب ماندند و امروز تنها یک نام از آنها باقی است.

    وی با اشاره به این که بانک ملی ایران تحولات بنیادین را در اقدامات خود آغاز کرده است، اظهار کرد: از طرح روی ملی کارت ها و مجله و بروشور بانک گرفته تا تجهیزات نوین بانکداری از جمله سامانه بام، همه دچار تغییر و تحول شده اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

    حسین زاده با بیان این که بانک ملی ایران با یک شرکت بزرگ دنیا وارد مذاکره شده و برای «بانک ملی ایران 1400» برنامه ریزی جدی شده است، ادامه داد: بانک ملی ایران باید در آن تاریخ در منطقه و دنیا سرآمد باشد.

    وی با بیان این که فین تک ها، امروز در حال رقابت با بانک ها هستند و تلاش می کنند بانک ها را از دور خارج کنند، گفت: بانک ملی ایران به این موضوع واقف است و به همین دلیل درون بانک، چندین فین تک ایجاد شده تا هم امور این حوزه به خوبی پیش برود و هم در آینده نام بانک ملی ایران حفظ شود.

    مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تجربه موفق راه اندازی سامانه بام و جذب مشتریان از طریق آن، افزود: این سامانه مانند یک موجود زنده، خدمات جدید را به مشتریان ارائه می دهد، به طوری که هم مشتریان و هم رقبای بانکی اذعان دارند این سامانه از نمونه های مشابه خود یک سر و گردن بالاتر است.

    به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران تا پایان سال خدمات بسیار جذاب و تازه ای به مشتریان ارائه خواهد کرد که از جمله آنها می توان به سامانه جامع تسهیلات، تحت وب شدن شعب، مدل های جدید کسب و کار و بسته های اعتباری صنوف اشاره کرد.

    وی راه اندازی طرح مدیر خدمات ویژه (Account Officer) در شعب منتخب تهران بانک ملی ایران را یکی از پیشرفته ترین خدمات بانکی همپای بانک های اروپایی دانست و اظهار کرد: این خدمت به مرور در همه شعب بانک عملیاتی خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1740

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم