• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر تقدسی نژاد در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی: ۸۲ شرکت در این رویداد نمایشگاهی حضور پیدا کرده‌اند

  • کد خبر : 310905
  • 14 بهمن 1401 - 15:08
دکتر تقدسی نژاد در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی: ۸۲ شرکت در این رویداد نمایشگاهی حضور پیدا کرده‌اند

پول بانک: کشور ما ظرفیت‌های خوبی را در حوزه صنعت تفریحات و سرگرمی دارد؛ اما با این حال در بسیاری از موارد شاهد واردات در این بخش هستیم.

  • مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: با توجه به جنس نمایشگاه امتک و جذابیت‌های ذاتی آن، پیش ‌بینی ما این است که در ۲ روز پایانی هفته شاهد حضور گسترده و استقبال مردمی باشیم.

     به گزارش خبرنگار حوزه نمایشگاه خبرگزاری پول بانک، یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات، سرگرمی، تجهیزات وابسته1401، با برند تجاری «امتک»، پیش از ظهر امروز سه شنبه 11 بهمن 1401، با حضور دکتر عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، جمعی از مقامات شورای شهر، شهرداری، انجمن های تخصصی، فعالان و متخصصان این حوزه و اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

    دکتر عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

    دکتر عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، درآیین افتتاح این نماشگاه گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها در محل شهر آفتاب در حال برگزاری است و تا روز جمعه ۱۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه نسبت به دوره قبل با رشد ۳۵درصدی در فضای نمایشگاهی روبرو بوده است. ۸۲ شرکت در این رویداد نمایشگاهی حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد، ۱۰ مجموعه، دانش‌بنیان هستند. ۳ هیئت تجاری از کشورهای عراق، افغانستان و عمان نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

    مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، در ادامه بیان داشت: با توجه به جنس نمایشگاه امتک و جذابیت‌های ذاتی آن، پیش‌بینی ما این است که در ۲ روز پایانی هفته شاهد حضور گسترده و استقبال مردمی باشیم. به عقیده من کشور ما ظرفیت‌های خوبی را در حوزه صنعت تفریحات و سرگرمی دارد اما با این حال در بسیاری از موارد شاهد واردات در این بخش هستیم.

    دکتر تقدسی نژاد افزود: برگزاری نمایشگاه تفریحات به تولیدکننده داخلی کمک خواهد کرد تا در فضایی تخصصی، قراردادهایی مفید در جهت ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود و ورود به بازارهای جهانی که آورده‌های خوبی برای کشور دارد، منعقد کنند.

    وی خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از کشورها بخشی از GDP خود را به این مهم اختصاص داده‌اند؛ اما ما با ظرفیت‌هایی که در بخش نیروی انسانی و تامین مواد اولیه مناسب داریم در این حوزه وارد کننده‌ایم. این موضوع دون‌شان جمهوری اسلامی و مردم این کشور است. بنابراین از اصحاب تجارت در حوزه‌های مرتبط با این نمایشگاه و همچنین از عموم مردم دعوت می‌کنیم که از این رویداد نمایشگاهی بازدید کنند.

    مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: این نمایشگاه می‌تواند محفلی برای ایجاد علاقه‌مندی در تولیدکنندگان و همچنین ما به عنوان سایت نمایشگاهی باشد تا نمایشگاه یا مجموعه تفریحی دائمی را در محل شهر آفتاب داشته باشیم. این نمایشگاه و مکان تفریحی می‌تواند به قطب تفریحی جنوب تهران تبدیل شود.

    دکتر تقدسی نژاد افزود: مهم ترین ظرفیتی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی وجود دارد، ایجاد سالن های استاندارد نمایشگاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا است. مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه شهر آفتاب یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت نمایشگاهی را ایجاد یک سالن یکپارچه بیش از ۸هزار متری در فضایی بدون ستون های رایج برای ساخت سالن ها می دانند. این موضوع دست غرفه دار و غرفه ساز را در طراحی غرفه باز می گذارد.

    مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، در پایان سخنان خود اظهار داشت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دارای ۵۰ هکتار فضای سبز است. از طرفی دسترسی‌های مناسب ما با داشتن سه ایستگاه مترو (شهر آفتاب، شاهد و حرم مطهر) رفت و آمد مردم به این سایت نمایشگاهی را تسهیل می کند. داشتن بیش از ۲۰ هزار امکان فضای پارکینگ همزمان به مردم این امکان را می دهد که از وسیله نقلیه شخصی خود برای حضور در نمایشگاه استفاده کنند و دغدغه پارکینگ نداشته باشند.

    بنا به این گزارش، یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها، تنها رویداد بین المللی و تخصصی صنعت تفریحات، شهربازی، پارک های آبی، ورزش های تفریحی و پارک های موضوعی در ایران، با حضور ۸۰ شرکت داخلی در فضایی به وسعت ۷ هزار متر مربع نمایشگاهی، تا روز ۱۴ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب دایر است.

    این رویداد نمایشگاهی فرصتی ممتاز برای تمامی فعالان حوزه صنعت تفریحات کشور به منظور تامین و دستیابی به اهداف تجاری آنان به شمار می رود.

    تنوع محصولات، کیفیت تجهیزات و ارائه خدمات متفاوت و همچنین حضور سایر کشورها، از ویژگی های این نمایشگاه به شمار می رود.

    توسعه مراکز تفریحی در سراسر کشور و رونمایی از جدیدترین محصولات و تکنولوژی های صنعت تفریحات، از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

    مجری برگزاری یازدهمین نمایشگاه:

    شرکت نمایشگاهی ویونا آریا

    تلفن های تماس:

    09122107529 – 09121785786

    گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات، سرگرمی و تجهیزات وابسته، از ١١ تا ١۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ و زمان بازدید از ساعت 10 تا 17 عصر، در مجموعه نمایشگاههای شهر آفتاب تهران، میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان است.

    فیلم و عکس و خبر: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    فیلم 1

    فیلم 2

    فیلم 3

    فیلم 4

    فیلم 5

    فیلم 6

    فیلم 7

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310905

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم