• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

دکتر اعتدالی در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی و خدمات بازاریابی: نمایشگاه تبلیغات با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود

  • کد خبر : 336686
  • 13 آذر 1402 - 16:12
دکتر اعتدالی در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی و خدمات بازاریابی: نمایشگاه تبلیغات با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود

پول بانک: آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، با حضور دکتر عباس محمدیان مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر سید علی اعتدالی مدیرعامل شرکت آوین افراز و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

  • مدیرعامل شرکت آوین افراز و رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است، چند هیات بازرگانی از کشور های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها، با شرکت های ایرانی وارد مذاکره شوند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک، آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، ظهر امروز دوشنبه 13 آذرماه 1402، با حضور دکتر عباس محمدیان مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سید علی اعتدالی مدیرعامل شرکت آوین افراز و رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، در محوطه سالن 35 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

    دکتر سید علی اعتدالی مدیرعامل شرکت آوین افراز و رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات

    دکتر سید علی اعتدالی، مدیرعامل شرکت آوین افراز و رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، درآیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه 1402، در تهران برگزار می شود.

    وی در ادامه گفت: فضای تحت پوشش نمایشگاه حدود ۱۵ هزار متر مربع است و کارگاه‌های تخصصی همایش فنی و تبلیغات در مدت برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد. یکی از اهداف مهم نمایشگاه تبلیغات و برندسازی حضور شرکت‌های مختلف از تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها است.

    مدیرعامل شرکت آوین افراز، اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات و خدمات در موضوعات متنوعی ارائه می‌شوند که عبارتند از؛ تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقا فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی وغیره.

    دکتر اعتدالی، در ادامه گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.

    وی افزود: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت های مختلف در حوزه ای مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برند سازی گردهم می آیند تا جدید ترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

    رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، در ادامه بیان داشت: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقا فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه خواهد شد.

    دکتر اعتدالی، افزود: بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبغلیات و بازاریابی و توسعه صادرات؛ مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.

    مدیرعامل شرکت آوین افراز، در پایان سخنان خود گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است، چند هیات بازرگانی از کشور های عراق و افغانستان، با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها، با شرکت های ایرانی وارد مذاکره شوند.

    بنا به این گزارش، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه برندسازی و تبلیغات، در سالنهای ۳۵، ۳۸ و ۴۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

    محوریت‌های موضوعی این نمایشگاه، توجه به سهم ویژه شهرستان‌ها، تخصیص سالن ویژه برای دیجیتال مارکتینگ و بررسی برونداد تبلیغات هوشمند و نوین از سوی ستاد برگزاری عنوان شده است.

    غالب شرکت‌کنندگان، فعالین حوزه تبلیغات دیجیتال، آژانس‌های تبلیغاتی، شرکت‌های تبلیغات محیطی، فعالین سنتی و صنایع وابسته تبلیغات (چاپ و نشر، ملزومات تابلوسازی و سازه‌های سه‌بعدی، هدایای تبلیغاتی و ماشین‌آلات چاپ و تبلیغات) می باشند.

    نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

    نمایشگاه تبلیغات، با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه‌ی تبلیغات، بازاریابی و چاپ برپا می‌شود.

    هدف اصلی برگزارکنندگان این نمایشگاه آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنعت تبلیغات با جدیدترین متدها و تکنیک‌های بازایابی و فروش در جهان، برقراری و گسترش روابط با ارائه دهندگان و متقاضیان تبلیغات می‌باشد. به بیان دیگر مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات عبارتند از:

    • حمایت از صنعت تبلیغات و بازاریابی
    • ایجاد فضای مناسب برای ارائه جدیدترین ایده‌ها و راه‌های تبلیغاتی
    • تشویق شرکت‌های داخلی برای به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی روز دنیا
    • ایجاد فضای مطلوب برای آشنایی و علاقمندان و فعالان حوزه‌ی تبلیغات با تبلیغ، بازاریابی و فروش
    • حمایت از شرکت‌ها و موسسات تبلیغاتی و رشد اقتصاد کشور
    • افزایش سطح دانش جامعه و فعالان در زمینه تبلیغات

    اهداف شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات

    حضور در نمایشگاه از ابزارها و فعالیت‌های مهم و موثر در بازاریابی به شمار می‌رود. نمایشگاه‌ها در توسعه روابط تجاری بازرگانی و تبلیغات نقش مهمی دارند.

    بسیاری از شرکت‌ها با این هدف در نمایشگاه شرکت می‌کنند تا علاوه بر شناخت و ارتباط با رقبا، برتری و مزایای کالا و خدمات خود را به نمایش بگذارند و از این طریق، با شناسایی بازارهای جهانی در جذب سرمایه موفقیت حاصل کنند.

    حضور در نمایشگاه شهرت، جذب مشتری و جذب سرمایه را برای شرکت‌ها در پی دارد. علاوه بر این می‌توان مهمترین اهداف حضور شرکت‌ها و موسسات تبلیغاتی در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران را در چند جمله خلاصه کرد:

    • آشنایی با رقبای داخلی و خارجی
    • معرفی و ارائه دستاوردهای تبلیغاتی و بازایابی
    • معرفی تجهیزات برای استفاده در تبلیغات و بازاریابی
    • کسب شهرت و جذب سرمایه

    گروه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

    چنانچه از نام و ماهیت نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات بازاریابی و صنایع وابسته پیداست، شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران در این نمایشگاه از فعالان حوزه‌ی تبلیغات هستند که به چند گروه مختلف تقسیم می‌شوند. گروهی تولیدکننده ماشین‌آلات چاپ، گروهی تولید کننده متریال اولیه چاپ مانند؛ چاپ سررسید و سالنامه، تقویم تبلیغاتی، پرچم و تابلوهای تبلیغاتی و یا گروه دیگر شرکت‌های چاپ، تبلیغات و بازاریابی هستند. این یک دسته‌بندی کلی از شرکت‌کننده‌هاست که هر یک زیرمجموعه‌هایی دارند.

    برخی از مهمترین گروه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه عبارتند از:

    • تولیدکنندگان سررسید و سالنامه
    • تولیدکنندگان تقویم رومیزی تبلیغاتی و تقویم دیواری
    • تولیدکنندگان پرچم تبلیغاتی
    • شرکت‌های چاپ و بسته بندی مواد و محصولات گوناگوناگون غذایی، بهداشتی و …
    • گروه‌های تولید و عرضه تابلوهای تبلیغاتی
    • تولیدکنندگان استند تبلیغاتی، بنرها و سازه‌های نمایشگاهی و سازندگان و طراحان غرفه‌های نمایشگاهی
    • شرکت‌های وارد کننده دستگاه‌های چاپ و حکاکی
    • تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع هدایای تبلیغاتی
    • مـشاورین و مجریان تبلیغات محیطی، دیجیتالی و رایانه‌ای
    • روابط عمومی‌ها، سازمان‌ها و مراکز اطـلاع رسـانی، نشریات عملی و تخصصی
    • انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی
    • تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشیـن‌های چاپ الکترونیکی
    • تولیدکنندگان تکنولوژی نورپردازی و چراغ‌های تبلیغاتی
    • تولیدکنندگان انواع صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی
    •  رایانه و ماشین‌آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات
    •  ماشین‌آلات لیزری و…

    گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته 1402، توسط شرکت آوین افراز، با حضور و مشارکت بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی در حوزه برندسازی و تبلیغات و همچنین مشارکت پررنگ شرکت های دانش بیان و استارتاپی، به مدت 4 روز، از تاریخ 13 تا 16 آذرماه 1402، زمان بازدید ۸ صبح الی 16عصر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده بازدید عموم علاقمندان خواهد بود.

    عکس و خبر: کوروش جم

    تصاویر روز اول نمایشگاه

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=336686

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم