• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دوره اموزش رباتیک تونومیک

  • کد خبر : 304482
  • 25 تیر 1401 - 16:31
دوره اموزش رباتیک تونومیک

در دنیای امروز تکونولوژی حرف اول را می زد و روز به روز در حال پیشرفت است. از همین رو افراد زیادی به تکنولوژی علاقه دارند و اهبار روز دنیا رو در حوزه تکنولوژی دنبال می کنند. همانطور که می دانید تکونولوژی در زمینه های مختلف همچون پزشکی، صنعت، آتش نشانی، در خانه ها و […]

  • در دنیای امروز تکونولوژی حرف اول را می زد و روز به روز در حال پیشرفت است. از همین رو افراد زیادی به تکنولوژی علاقه دارند و اهبار روز دنیا رو در حوزه تکنولوژی دنبال می کنند. همانطور که می دانید تکونولوژی در زمینه های مختلف همچون پزشکی، صنعت، آتش نشانی، در خانه ها و … انسان را یاری می کند. به عنوان مثال ما در فضای خانه روزانه داریم با وسایلی همچون تلوزیون، کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی، وسایل آشپزخانه و … کار می کنیم و این وسایل کمک زیادی به ما می کنند. از همین رو یاد گرفتن این علم تاثیر مثبتی می تواند در زندگی شما داشته باشد، پس با وب سایت تونومیک تا انتهای مقاله همراه باشید.

    رباتیک

    در دنیای امروز خانواده ها در سراسر دنیا فرزند خود را به شرکت در کلاس های حضوری تشویق می کنند. همچنین مسابقات مختلف ربات ها در زمینه های مختلفی صورت می گیرد، با استقبال بسیار خوبی از سوی افراد رو به رو می شود. رشته دانشگاهی رباتیک و هوش مصنوعی در کشور های خارجه متقاضیان زیادی داشته و زمینه های تحقیقاتی و کاری زیادی برای دانش آموختگان و فارغ التحصیلان این رشته نیز در نظر گرفته است.

    رباتیک به چه معناست ؟

    رباتیک به معنای علم مطالعه فن آوری است که با طراحی ساخت و اصول کلی و کاربردی ربات ها مرتبط می باشد، به بیانی دیگر رباتیک به علم و فن آوری ماشین های قابل برنامه ریزی، با کاربرد های عمومی گفته می شود. واژه ربات اولین بار توسط شخصی به نام karel capak  نویسنده نمایشنامه R.U.R ربات های جهانی در سال 1921 ابداع شده است. ریشته کلمه رباتیک از کلمه چک اسلواکی robotnic   به معنای کارگر می باشد. انسان با ربات تفاوت های بسیار زیادی دارد که همه آن ها واضح و قابل مشاهده است به عنوان مثال انسان ها  دچار خستگی می شوند اما ربات ها خستگی نا پذیر هستند. همچنین ربات ها یک کار تکراری را با دقت بسیار بالا انجام می دهند در حالی که بازو انسان ها توان انجام این کار را ندارد.

    دوره اموزش رباتیک تونومیک

    رشته رباتیک

    افرادی که قصد دارند در کلاس های آموزش رشته رباتیک شرکت کنند، ضروری است که بدانند جهت ایجاد یک فرایند جدید و یک پدید جدید باید با رشته های دیگر در ارتباط باشند و استعداد های دیگری نیز داشته باشند. به عنوان مثال اگر می خواهید یک ربات جدید طراجی کنید باید برنامه نویسی تنظیم الگوریتم و طراحی مدار های الکتریکی الکترونیکی و طراحی مکانیزم را بلد باشید. علاوه بر این در زمینه طراحی کامپیوتری مدار و اجزای دیگر و همچنین برنامه نویسی باید در سطح بالایی داشته باشد.

    دوره اموزش رباتیک تونومیک

    یکی از آموزشگاه هایی که شما می توانید در آن رشته رباتیک را به صورت حرفه ای بیاموزید آموزشگاه تونومیک است که این آموزشگاه برای ارائه خدمات به جوانان و نوجوانان بنا شده است. در این آموزشگاه نوجوانان کشور باید هر روز پیشرفت کنند و ثابت ماندن آن ها موجب افت شان می شود . در نتیجه افراد در این آموزشگاه در هر گروه سنی به صورت کاربردی آموزش می بینند.

    منبع : https://tonomic.ir/course-category/robatic

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304482

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم