• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
0
سيدمهدي طاهري، رئيس اتحاديه تهيه کنندگان و فروشندگان مواد شيميايي تهران:

دود ازدحام و شلوغی برای ارایه اظهارنامه های مالیاتی به چشم همگان/ طبق روال همیشه؛ توافق امسال هم به نفع سازمان امور مالیاتی تمام شد

  • کد خبر : 239551
  • 09 تیر 1400 - 2:22
دود ازدحام و شلوغی برای ارایه اظهارنامه های مالیاتی به چشم همگان/ طبق روال همیشه؛ توافق امسال هم به نفع سازمان امور مالیاتی تمام شد

رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران با اشاره به زمان بسیار کوتاه برای تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تاکید کرد: وقتی سازمان امور مالیاتی برای تسلیم اظهارنامه ها زمان کوتاهی را تخصیص می دهد، ازدحام و شلوغی ادارات و کافی نت ها در این شرایطی که ویروس کرونا بیداد می کند، باعث می شود دودش به چشم همگان برود.

  • پول بانک: رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران با اشاره به زمان بسیار کوتاه برای تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تاکید کرد: وقتی سازمان امور مالیاتی برای تسلیم اظهارنامه ها زمان کوتاهی را تخصیص می دهد، ازدحام و شلوغی ادارات و کافی نت ها در این شرایطی که ویروس کرونا بیداد می کند، باعث می شود دودش به چشم همگان برود.

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف تهران٬ سیدمهدی طاهری، رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران با بیان مطلب فوق افزود: سازمان امور مالیاتی می داند که دو ماه ابتدای امسال بسیاری از کسبه تعطیل بودند، اکنون که واحدهایشان باز شده در تقلای درآمد برای پاس کردن چک ها و بدهکاری هایشان هستند، آیا باید زمان داشته باشند که دنبال کارهای اداری باشند.

    وی با تاکید بر اینکه سازمان باید زمان تسلیم اظهارنامه ها را به تعویق بیندازد گفت: این مهلت باید تا پایان شهریور ماه تمدید شود تا در فرصت بهتری بتوانیم اظهارنامه ها را تحویل دهیم؛ البته بارها هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و جناب آقای درستی– سردار خلیلی– جناب پورحسن نماینده مجلس بارها در این مورد از تریبون های مختلف به سازمان مشکلات اصناف را گوشزد کردند اما سازمان کم لطفی می کند و بدون در نظر داشتن این شرایط به فکر مطالبات خود، اصناف را تحت فشار قرار می دهد.

    طاهری با اشاره به تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم گفت: کسب وکار اصناف در سال های ۹۸ تا کنون، به یک صدم رسیده است. تعطیلی صددرصدی برخی از اصناف و تا ۷۰ درصدی برخی دیگر، اجازه کدام کسب و کار را به فعال اقتصادی می دهد که سازمان انتظار دارد تا در هر مرحله از ۴ تا ۱۲ درصد به مالیات سال ۹۸ مودی اضافه و به سازمان پرداخت کند. از کدام درآمد؟!

    رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران در پایان تصریح کرد: از نادرآمدی مگر درآمد حاصل می شود،. طبق روال همیشه مفهوم این توافق هم جز به نفع سازمان نیست. از مسئولان می خواهم برای رفع مشکلات اصناف برایشان تصمیم بگیرند.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239551

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم